8 Ekim 2013 Salı

Biliyor musunuz? Kaan Arer ile buluştum.


Aslında hafta sonuna kadar yazmayı düşünmüyordum. Hatta bayramda da yazmayı düşünmüyordum. Fakat bugünkü işim erken bitince, dedim konum tazeliğini kaybetmenin eşiğindeyken yazayım :D (Kaan'ın betimlemelerine güveniyordum ve bana bir sürpriz yapıp onun yazmasını bekliyordum, sonra mantığım ve vicdanım devreye girdi.)


Kaan beyefendilerden efendim bir mesaj aldım, beni merak ettiğini söyleyen.(Ay merak edilmeyecek gibi miyim ahahahah haklısın dedim falan, egoya gel EGOYAAA) Ben de genel olarak bloggerları merak ettiğimden(ilk görüşmemi de gerçekten Kaan ile yapmamın daha özel olacağını düşündüğümden, çünkü blog açma evresindeyken bana gaz veren kişidir kendisi, sağolsun canıım tekrardan) ben de görüşmek istediğimi belirttim. Geçen cumartesi sürpriz bir mesaj aldım, diyordu ki hadi kuzum çık gel. Aaaayyy :D Ama o gün çok geç olmuştu artık gidemedim :( Sonra aklıma pazar günümün boş olduğu geldi, dedim ki pazar günü olur mu? O da olur dedi, şu saatte benim için müsait olur, tamamdır dedi. Ben çok tarifsiz duygular içerisindeydim. Kız valla buradaki yazmalara benzemez dedim kendi kendime. Hani sağolsun sonra Kaan'a da baya söyledim temkinli bir insan olduğumu, o da bu konudaki abartımın boyutlarının farkına varmış oldu :D

İşim bittikten sonra boş kalan azcık vaktimde birazcık mağazalar gezeyim dedim. Ay beni anlayan, vücudumun sesi, aşırı feminenimsi(hatta kadın reyonundan yanlışlıkla düşmüşçesine) bir şey bulamadım. Sonra dolabımda var olan skinny jeans geldi aklıma. Zaten biraz daha oyalansam elim ayağıma dolanırken hiçbiryere yetişemem dedim. Amaaaan gittim sonra hazırlanmak için, saçımı yıkadım, jeans'im oluyordu muhteşem seksilikteki bacaklarıma, mutlu oldum. Sonracığıma üstüme de sarı bir sweatshirt giydikten sonra çıktım. (Bu arada bu kadar rahat bir şey daha giymemiştim hayatım boyunca, PANTOLONLARA ÖLÜM)

Lokasyonunu veremeyeceğim(hahahaha öldürseniz vermem) ve Kaan'la buluşacağımız yere doğru ben yol alırken arada mesajlaşıyorduk böyle. Yolda da saçlarımı açmışım böyle oooh, otobüs durağına geldikten sonra indim, beklemeye başladım. Geldim diye de mesaj attım(tam onun dediği gibi, gelince hemen mesaj at dedi, aç mısın demişti ve ben hayır dedim, çünkü aç değildim). Soğukta tir tir titreyerek beklerken bakınıyordum etrafıma, hava kararmıştı, etrafımdaki tiplerle de hiç göz göze gelmemeye çalıştım. Biraz bekledikten sonra arkada omzunda çanta, elinde telefon böyle şirinciiik bir tip beliriverdi, aaa kesin o dedim. Biraz etrafına bakındı, sonra tip tip ona baktığımı anladı ve dibime kadar geldi, ben emin olamadım, bir kadın olarak kuğulluğumdan ve kraliçe egomdan kurtulamadığım için kendisinin gelmesini bekledim. Sonra geldi, MERHABA dedi yaaa ayayayayayayyy çok böyle enerjisi güzel, temiz ve güzel yüzlü,(alnının genişliğinden bahsetmicem bro çaktırma ahahha) gayet dost bir insan geldi. Tokalaştık. Sonra evim burada dedi. Ve birkaç mekan önerdi, ben ise bütün kriterleri bir arada düşünerek(daha şimdiden meslek hastalığına yakalandım).

------kezban------
FAKAT ywrm o ne yhaa yni hç de ftogrfındki gbi dglmissn yani oha .s.s..s.sss..s. çk şşrdm
------kezban------

Mekanımıza biir güzel yerleştikten sonra efendim, elimize verdiler(menüleri). Ben bir yeşilçay aldım, beyefendi de sade bir kahve(bakın bu kadar detaya inebilirim işte). Tabi konuşmaya başladık, sohbet koyu, ben diyorum ki ay tipim nasıl falan, o da diyo ki bildiğin saçı kısa erkek bekliyodum ben seni dedi. Yok artık dedim o kadar da değil :D Güzelsin dedi mi hatırlamıyorum, ama androjenlik vardı sende dedi. İhihihih dedim. Daha sonra mesleğini sordum. Aaaa sen de mi dedim? Bilmiyor muydun dedi?(Hayır meslektaş falan değiliz) İşte kendi hayatından bir kaç kuple anlattı kendisinden, tek tek dinledim. Sevgilisinden bahsetti, bir de evinin bulunduğu semtin ne kadar güzel bir mekan olduğundan bahsetti. Ben de ona haklısın dedim(haklısın deme sebebimi biliyor). Daha sonra benden bahsetmeye başladık, cinsiyet geçişimden, nasıl yaşamaya çalıştığımdan, günlük hayatımdan falan bahsettik. Geçmişime de indik aslında, ay anlattıkça anlatasım geldi, dırdır yapıp başının etini yiyebileceğim birini aramışım. Anlatıyorum da anlatıyorum, bir de gülüyor sürekli, aneeeey gülüşünü yisinler senin :D (Aslında annemi seviyormuşum, öyle bir izlenim oluştu kendisinde, hayırlısı efenim) Gülüşünün altında dişlerine çok iyi baktığını da tahmin edebiliyordum. Neyse detayları geçelim, bloglarımızdan bahsetmeye başladık, onun geçmiş yaşantısına girdik blog konusundan, sonra deneyimlerinden yararlanmak için oan bir kaç blogger'lık sorusu sordum ve blogum nasıl dedim? O da her zaman belirttiği gibi bir daha, maşallah sen çok hızlısın, her yerdesin böyle, anasayfanda birsürü link dedi, yazılarımla ilgili de akıcı, parantezlerde konuşan, hiç yormayan yazılar dedi :) Ve blogumu tanıtmak için çok çalıştığımı da belirtti. Ben de sürekli sırıtık bir haldeyim, bir görseniz saçımla yüzümün ifadesi ne kadar uyuyor birbirine, aynalardan gözümü alamamak istedim ama hatırladığım kadarıyla BİR AYNA YOKTU CİVARLARDA! (Bu arada gülüşlerini gözleri ve bakışları tamamlıyor, belirtmek isterim, maşallah yani) İçimden de diyorum sürekli iyi ki buluşmuşum, mal gibi sanal sanal kalmamışım. Bir de hep "geldim" kelimesini kullandığımı farkettim gerekli gereksiz, konuşurken. Haa bir de lafımı hiç esirgemiyormuşum, esirgemiyorum valla dedim :D Özellikle transseksüellik hakkında. Hehe. (Daha fazlasını sorun yavrucum mesajlaşırız mailleşiriz öyle anlatırım, şimdi aklıma gelmemiş olabilir, kafamı toparlayamadım çok.)

Not: Yavrum ama cidden sendeki neyin cesareti valla özeleştiri yapıyorum, lan iki ay olmuş ortaya bloggerın teki çıkmış ve evinin lokasyonunun yakınındaki bir yerlerde görüşüyorsun böyle. Tanımazsın etmezsin, görmüşlüğün duymuşluğun yok, birden atılmış ortaya, manyak mıdır sapık mıdır katil midir nedir? Ne bilcen? Ve çok çok çok FAZLA iyi kalplisin dedim(anlattıkları birsürü şey neticesinde), hatta abartma bu kadar da demiş olabilirim. Ama iyiki de cesaret etmişsin ve görüşmüşüz. (Evet bu çıkışımdan sonra ve verdiğim diğer örnekler sonucunda kendisinin gözünde artık bir "temkinci"yim.)

Birkaç kere sorduğum bir soru vardı, yine sordum, SEVGİLİN NERDE? Eee Kaan demek, kaan ve sevgilisi MBG(melankolik) demek.(Adamın iki tweetinden beşinde sevgili sözcüğü geçiyor, ciddiyetin farkında mısınız?) Düzenli periyotlarla kendilerine maşallah demeyi sürdürüyorum. Güzellerim benim :) Son bahsedişimizden biraz sonra sevgilisi de çıkageldi. Ben diyorum ki Kaan'a "Aaa bak geldi" "Malum kişi işte" diye. Ya kim? diyor, dedim arkana bak, haaa dedi sonra sordu nasıl anladın diye, hislerim dedim yanıltmaz beni. Aaahahahahayyyy... Sevgilisi de ne tatlı, ne şeker, ne hoş, ay pek bir görmelik, tanışmalık birisi :D (Bu arada Kaan dedi ki siz kesinlikle iyi anlaşırsınız dedi, çünkü düşüncelerimiz uyuşuyormuş, yorumlarımı da seviyormuş beyefendi.)

------kezban------
Ay bir gcede iki şok faln kaldramdm bn yha yinee .s.s.ssss..s. e bu da twtter ftgraftakine benzemyms hiç yha :O
------kezban------

Okuduğu okul ve bölüm hakkında konuşuyorduk, ayrıca benim çocuğum filmini izlemiş, oradan gelmiş, yani masada bu filmi izlemeyen(ahahahhhh ay bihabeer filmin içeriğinden cnm yzk, kltürel açıdn yni) bir Kaan kalmıştı.(Hayır o da fırsat bulamıyormuş ki, ben de çok zor izledim yani. Gösterim bulana kadar canım çıktı yeminle). Onunla da bir koyu sohbete daldık böyle, modadan, aktivistlikten falan konuştuk, kendi bölümümden bahsettim ama onun bölümüne de ayrı bir imrendiğimi ve içimde ukte kaldığını söyledim. Sigara içiyordu, hem de kapalı mekanda, aaaaa, kapattırıcaktı mekanı valla. Ama çok fazla konuşamadık, yarın çok erken uyanmam gerektiğini farkettim ve 22:40 ta kalkarak gece vakti kız başıma yollara düştüm yani. Kalkarken Kaan'cım bir sürpriz yaptı. Ayrıca çoook teşekkür ettim ona :D Oysa ki ben ödeyecektim o yeşil çayın şeysini yaaa, ödetmedii. Dedi sen bizim misafirimizsin. Ay çok sağolsun işte, (şşşş burayı o da bilmiyo çaktırmayın) ben masadan kalktıktan sonra kasaya gittim, adam hesabımı almıyor, abi alsana bir yeşil çay parası diyorum, ben o masadaki abilere bakıyorum diyo. Tanıdıklarmış baya.(Aayy adamı resmen sindirmiiiş bak korkudan adam alamıyor bile benden hesap, hani Kaan bakmıyordu bile, halletsek ruhu duymazdı, e herkes benim gibi cesaretli değil canımcımlarım :D) Sonra twitter'dan bir daha bir daha teşekkür ettim, o da dedi asıl sen geldiğin için teşekkür ederim. Dedim hatrını kıramazdım yani :) Bir dahakine ben ısmarlıcam bak tutma beni :D

Kıssadan hisse:
  1)Sizi merak eden ve buluşmak isteyen Kaan ise kesinlikle buluşun.(Eğer uslu bir çocuksanız tabi)
  2)Sevgilisini mutlaka görün
  3)İkisine ve ilişkilerine içinizden veya dışınızdan maşallah demeyi unutmayın.
  4)Ay yine her zamanki gibi çok seksi ve şekerim ahahahaha
  5)Karşımda çooook tatlı, çok tok sesli, 26 yaşlarında hoş bir beyefendi var, gülümsüyor konuşurken, ama bir yerden sonra gözümden düşmeye başladı, sebebini bilmiyorum. Ama her an çıkabilir. Gel yavrum gel OKADAR BAKIŞ ATIYOM LEN SANA BİLGİSAYARIMIN ARKASINDAN! Üniversiteden mezunmuş, konuşmalarına kulak misafiri oldum, biraz yüksek sesle konuştu, neyse detay vermeyim uzundan daha uzun bir kısa olacak yoksa.
  6)Bak yine yazıyı tamamlamaya yakın ezan okunuyor. Allahu ekber yavrularım. DİNE GELİN! HUZUR İSLAMDA
  7)Ayyy dizini sallayan erkeklere ayrı bir zaafım varmış şaka gibi. Ben yerim bunu ya.
  8)Kaan'cım kendime özen gösteriyorum yani, sadece blogtan ibaret değilim hani.
  9)Asistanlarla arayı baya yaptım gibi, ismimi bilmeyen yok, pantolonlarımın ve giyimimin renklerinden de olabilir. AY ÇOK POPİLİRİM AHAHAHAHA.
  10)MBG'cim sizin okulun LGBT kulübüne de gelicem haberin olsun, inşallah.
  11)Bu da sözleşmeye döncek yakında, kıssadan hisse demişim ama
  12)Kalkıyo lan. Ayyy saçı sakalı pek bir yerinde. Fakat bir öküz olabilir. Sezdim.
  13)Öptüm. (Sizleri.) Ama hastayım :( Ayrıca yorgunum, iyice yoruyorlar beni. Daha da yorarlar.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

8 yorum:

  1. Ahaha vallaha sürekli gülerek okudum. Tam gülmem geçiyo başka bi bomba patlatıyosun :D yemin ediyorum çenem acıdı :D ama 4. maddeyi okuyunca resmen kahkaha attım :D haha hala gülüyorum

    YanıtlaSil
  2. Başlığı okudum ve yorum yapıyorum. Sen haddini çoktan aştın kork benden! O.o

    YanıtlaSil
  3. Siz bloggerler arasında buluşma yarışması mı var :D :D Kaan'la buluştum, en çok ben buluştuuum gibi :D :D Hayır kıskanmadım . Güle oynaya buluşun :D

    YanıtlaSil
  4. Bayağı detaylı bir yazı olmuş maşallah, ayrıca o mekan bizi tanır öyle misafirimizden hesap almaz aferin adama ;) gidince tebrik edeceğim hehehe

    Ben bu aralar çok sık yazamadığım için senin yazman iyi olmuş. Ayrıca ben yazsam hiç bunlardan bahsetmezdim sanırım :)

    Ayrıca kıskanmayın anacım gelin tanışalım hehe

    YanıtlaSil
  5. @Balım ahahahahh ben de yazarken çok güldüm :) allah daha çok güldürsün bebiş.

    @Canım olm ne var la deme öyle ..ss. darısı başına.

    @Otum haaa yok ama genelde takip edilen bir blogger-mış. Bir de daha önce bal oğlan da buluşmuş. Onu biliyorum. Ondan yani :D

    @Kaanım aman aman hıh :D gerçekten kaliteli bir mekandı ama lokasyona çok yakışacak bir şekilde. Eee ne demişler, erkek zihni tozlu topraklı yolsa kadınınki sekiz şeritli otoyoldur diye. Daha ne ayrıntılar yazardım da bu frenlemiş halim :D Enişteye selam.

    YanıtlaSil
  6. eneeee bide toplu aile fotorafı çektireydiniz ya miss :)

    inan yoğunluk arasıdna ilk yazıyı okucam dedim seninki çıktı. baya bi güldüm. şimdi yine toplantıya gireceğim. iyi dağıtmış olduk. teşekkür ederiz.

    bi ara şöyle tatilli bi dönemde bi blog buluşması mı yapsak yine nasıl olur ki acabam. fesatlandım ben şimdi bak.

    YanıtlaSil
  7. Yaa yüzlerimiz eskimesin dedik ortamda hocamm (temkinciliğimden değil yani hiç bir şekilde eheh)

    Kısmetinizde varmış ne diyeyim, demek ki deşarj olmaya ihtiyacınız varmış yani. Sevindim :)

    Hömmm cidden tatilde olmazsam, acaba? Fesatlanmayın yahu bir fırsatınız olur illa ki :D

    YanıtlaSil
  8. Miss Tiffany hayranınım

    YanıtlaSil