17 Nisan 2015 Cuma

Uzun Zaman Oldu

uzun zaman oldu türkiye lgbti trans milletvekili

örüşmeyeli... Değil mi ama? AY hiç beklemezdim kendimden bu kadar uzun bir ara vermiş olmayı. Bu kadar boş bırakmayı... Kafamı kaşıyacak bir vakit buldum hele şükür sonunda ki, şu an okuduğunuz satırları yazabiliyorum(şükürler olsun ki).



      Son postumdan bu zamana kadar Türkiye'deki transların gündemindeki en önemli olan şeyin milletvekili adaylıkları olduğunu gördüm. Bir diğer husus da "trans melekler"in İzmir'de de bir misafirhane açmış olması. Güzel gelişmeler tabi bunlar. Sonsuza dek sürmesini, gün geçtikçe çok daha iyiye gitmesini temenni ediyorum. Temenni ederken de bir trans erkeğin polis işkencesine maruz kaldığını da es geçmiyorum. Polisten hiçbir zaman medet ummadım doğal olarak ama bir dileğim daha var, herkes kendine gelsin. Eline yetki aldım diye insanlığını bir kenara bırakmasın.

      Neden mi çok fazla ara verdim, başımı kaşıyacak vaktim olmadı. Klişe fakat benimle aynı bölümü okumuş olsaydınız anlardınız; "DERSLERİM" İkincisi halihazırda Ocak 2015'ten beri ekibine katıldığım GZone Magazine için de bir trans köşesi yazıyor olmam. Evet ayda bir yazı yazıyorum fakat kaynak araştırması, gözlemler cart curt. Köşe yazmak blog yazarlığına benzemez, az sıklıkta yazsanız bile yazdığınızdan ve sandığınızdan çok fazlaca vaktinizi alır. Son zamanlarda biraz daha fazlaca dergimizin üzerine eğildim fakat ben durumumdan oldukça memnunum. Gün geçtikçe de büyüyen, profesyonelliğine profesyonellik katan ve büyüyen bir ekibiz.

      Tabi bir gelişmem daha var, yalnızca 3 kişiye söyledim. Yavaş yavaş kulislerde duymaya başlarsınız diye düşünüyorum yakında(çünkü daha da çok kişiye söyleyeceğim). Dualarım kabul olur da bu uğurda attığım adımlar olumlu sonuçlar verirse çok güzel gelişmelere gebe kalacağız demektir. Belki tahmin edeceğiniz, belki de hiç aklınıza dahi gelmemiş ama sükse yapacağını düşündüğüm bir fikir. Bloga ara vermemdeki en büyük etken de malesef budur. Ara verdiğime değer inşallah ayol.

      Özel hayata gelince, artık daha da bir kabuğuma sığamaz oldum. Daha şiddetli patlıyorum artık içimde. Biraz yoruldum, strese girdim ve İstanbul'u bile sevmeyecek hale geldim. Geçiş sürecime hala başlayamamamın bende yarattığı çöküntüleri tamir edeceğim elbet. Fakat hiç yaşanmamış gibi nasıl yapacağım işte onu bilmiyorum. Ki başlayamamamın sebebi de malesef ben değilim, işte daha çok canım yanıyor bu sebeple.  Yine de bildiğim tek birşey varsa, günden güne geçiş yapacağım yeni hayatımı bir koza örer gibi ördüğüm; Hayatımda oluşabilecek boşlukları şimdiden yamayarak kendime daha yaşanılası bir ömür yarattığım...

      Hepinizi o kadar çok özledim ki...
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

8 yorum:

  1. Bende özledim :*
    hosgeldin ♡ umarım güzel gelişmeler tez zamanda olur senin için.

    YanıtlaSil
  2. Bende özledim :*
    hosgeldin ♡ umarım güzel gelişmeler tez zamanda olur senin için.

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamanlar oluyor ne yazık ki. Ama sonucu iyi olsun, istenilenlere kavuşulsun önemli olan o. :))

    Dersler için dilerim emeğinin karşılığını alırsın... :))

    Gelişme için anlaşılan o 3 kişiden (veya daha da çok kişiden) biri olmadığım kesin, :D attığın adımlar ne bilmiyorum ama dilerim seni mutlu edecek olana kavuşursun.

    Diğer konuya gelince, kozadan elbet bir gün kelebek çıkacak, ama şu da bir gerçek ki her kelebek o göz kamaştırıcı kanatlara sahip olmadan önce de bir o kadar değerli bir o kadar güzel bir o kadar 'can'. :)) Tabii görmesini bilene. :))

    YanıtlaSil
  4. Kimseye söyleme ki nazar değmesin <3

    İşler yolunda gittiği ve iyi olduğun sürece önemsiz araya giren zaman... Ayda bir bizi ihmal etme yeter desem çok bencilce olmaz herhalde... :))

    Her şey, hepimiz için çok daha güzel olacak... Enerjimiz yüksek, umut var... <3

    YanıtlaSil
  5. @gülşahk. Ay bebeğim inşallah ben de öyle Ümit ediyorum....

    @geylesof çok Haklısın ve temennilerin için çok teşekkür ediyorum. Zamanı gelmeden biraz önce söylerim hepiciğinize. Gerçekten beni çok mutlu edecek birşey.

    @nakhar aaayyy aslında ayda 4-5 kez en az yazmak isterim birtaneciğim. Aslında herkese sürpriz yapmak istediğim için söylemiyorum kimselere ehiehi. Öptüm

    YanıtlaSil
  6. Özledim seni canım. Yazılarını keyifle okumak istiyorum. Saçma sapan olsa da karala burda da bir şeyler lütfen. :/

    YanıtlaSil
  7. Özlemişim yazılarını okumayı....

    YanıtlaSil
  8. Canlarımsınız fakat bunu bildiğinizi biliyorum (öpücük), şimdi tekrar dile getirme Gereği duydum

    YanıtlaSil