9 Temmuz 2013 Salı

Hi everybody!

Hi everybody! Whats up? I'm misstiffany. I'm from..
Öhöm.. Tamam be :D Selam naber? Yani blogu açtığımdan beri herhangi bir başlangıç yapıncaya dek neler çektim neler? Baktım aman yarabbi; herkes gey. Ya hiç mi trans arkadaşlarımız blog açmadı, nerde bu trans hanımlar veya beyler derken 1-2 tek tük sayfa dışında sektörde(evet bi iktisat işletme falan okuyabilirmişim neyse :D sektörde blog sektörü kuzular, şu an bildiğiniz sektör halindeyiz) trans bloglar konusunda ciddi sıkıntılar olduğunu gördüm. AY! Tamam be yeter, kendime bile tahammül edemedim! Yukarıdaki satrcıklardan dolayı özürlerimi istirham etmekteyim. Iıııı bana gelince(biliyodum sıra bir gün bana da gelecek hülooğ) bööyle sempatik mi şirin, egzantrik mi manyak, ciciş mi ağırbaşlı bir hanımefendiyim FAKAT... Dışardan bakınca kimi zaman erkeek kimi zaman kız varyetesinde(tip demek bu) istediği zaman dikkat çekip istemediğinde doğal veya yapay yollarla kendini soyutlayan biriyim işte. Açılmadım daha, fakat bu eril rolü oynamak bazen tarifsiz duygu ve tahribatlara yol açıyor bende. Ama en azından belime kadar uzanan saçlarım ve birlikte cilt vs. Kozmetik bakımları yapabileceğim bir annem var.("ANAAM ANAM ah çilekeş anam" dediğimde de baya tepki gösteriyor :D) Moda denildiğinde yaptığım yorumlar sonucunda birkaç kişiye gönüllü stilistlik de yapmaktayım, onlar giyerken kendim giymiş kadar mutlu oluyorum, yaşasın hayal gücüm :D bide sürekli aynaya bakıyorum, kendi görüntümü yavaş yavaş sevmeye başladığım için 20 yılın( YANİ 18 YILIN HAHAHAHH ;);) ) megolamanlığını bir anda yaşıyorum işte. İşin şakası hiç öyle biraz erkek ol baskısı görmedim çevremde, hala erkek reyonundan giyinirim mesela fakat ilk çıktığından itibaren giydiğim renkli pantolonlar, farklı tarzlar ve kombinlerle adımdan sıkça söz ettirdim. Diğer transları bilemem ama ben ilgi çekmeyi ve kendime baktırmayı seviyorum bir şekilde. Çünkü bakmaları senin farklı olduğunu, kişinin sana imrendiğini, seni kıskandığını ya da gerçekten güzel olduğunu gösterir. Tabi yiyecek ve dövecek gibi bakmasınlar efendim! Kendimizle barışık olmalıyız yani, o fettan bakışlı pis ve bağnaz yılanların istediği utangaçlık hislerini rafa kaldırmalıyız! Asıl cahilliklerinden dolayı kendilerinden utansınlar. Ve inşallah becerebilirsem fotoğraflı linkli falan birsürü konuda yazmaya devam edeceğim(AY İİİİNŞALLAH ŞU G.ZEKKALI TELEFONUMA RAĞMEN) Muah :*
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png

12 yorum:

  1. İlk trans yazısı için oldukça başarılı buldum :D Aynen bu şekilde hayatının derinliklerine girmeni istiyorum. Bu şekilde derken yanlış oldu aslında, şu an genel bilgiler veermişsin ben ise bu bilgilerin hepsinin tek tek irdelenmesinden bahsediyorum :D

    ayrıca telefonuna kızma iyi ki var, benim ısrarlarımla güzel bir yazar kazanacağımızı düşünüyorum.. Seni seviyorum genç kadın :D

    İmla hatalarını da telefona veriyorum ama başlıkta yer alan "bende varım..." cümlesinde yer alan -de yi ayrı yazmalısın onu düzelt hehe

    öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genç kadın da seni seviyor kaan :D merhaba yazılarının klasikliğinden sıyrılmak istemiştim, toparlayamadığım kısımları var ama ki :( hepsini derleyeceğim yeppa :D

      "De" doğru ya.. Sırf yazım yanlışı ve anlatım bozuklukları konusuyla millete kafayı yedirtirken :( İŞTE BUBLAR HEP ÇEKİM YASASI HEP SECRET! :)

      Sil
  2. Hoş geldin miSStiffany..:))
    Yazını merakla okudum. Devamını da merakla bekliyoruz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk can beeey :O
      Teşekkürler ediyorum ve inşallah canım telefonum ve diğer teknolojik gelişmeler bana destek verdikçe.. :D sektördeki boşluğu tek başıma dolduricim kraliçe beeeen oluciim hahahh :D

      Sil
  3. Hoş geldin, iyi ki de geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bulduuuk :) ay aynen bende öyle düşünüyorum iyiki geldim(hani hem içimi dökerken insanları da bilgilendirebilmek adına, bakacağım inşallah) :D

      Sil
  4. senin de bir blogun varmış ya la (çok angaralı oldu sankim bu hahaha) neyse güzel bir başlangıç hoşgeldin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduuuk var tabi ya :D eksik kalmasın dedim :P anĞaralıyık ğArdaağğşş derler ankaranın kızları bile..

      Sil
  5. hoşgeldin o zaman benden de :)

    YanıtlaSil
  6. hoş geldin pıtırcık :) umarım blog hayatın güzel geçer :D öpüldün :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk werther amcacık ehiehiehiiöhööööh. Ay cıvıklaştım yine :P

      Yorumun için teşekkür ediyorum, şu blog işinde cep telefonumun sorunlarına rağmen inşallah güzel postlarım olacak. :)

      Sil