29 Ağustos 2013 Perşembe

HABER: American Apparel Trans Modellerini Arıyor

Giyim markası American Apparel, geçtiğimiz haftasonu New York'ta
translara yönelik modellik denemeleri yaptı.



Ünlü markanın 16 yaş ve üzeri "transeksi" modellere Instagram
üzerinden yaptığı çağrıda, katılımcılardan kendi tarzlarını yansıtan
sade
kıyafetler giymeleri ve aşırı makyaj ya da saç ürünlerinden kaçınmaları
istendi. Manning'in Modaya Etkisi Firmanın bu çıkışı, ABD'de er
Chelsea Manning'in kadın olduğunu açıklamasıyla askerlik ve
hapishanelerdeki transların gündeme oturmasının ardından geldi.

Daha önceden de lezbiyen, gey, biseksüel ve translara (LGBT) destek
veren kampanyalar yürüten American Apparel, LGBT toplumundan
istifade ettiği yönünde eleştirilere maruz kalıyor. Firmanın "fazla çirkin"
bulduğu çalışanlarını işten çıkarma politikası ve kemoterapi gören bir
çalışanını kovması da firmaya kötü bir ün getirmişti.

KAYNAK: KAOS GL

Dipnot: Vaaav diyorum işte benim yaşım geçmeden böyle bir modellik
işine atılabilsem, ahh çok istiyorum daha güzel olup modellik yapmayı
ve öyle duyulmayı. Ayrıca aklımı toparlayınca bir yazım daha olacak.
Geri döndüm. Öptüm.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

0 yorum:

Yorum Gönder