9 Eylül 2013 Pazartesi

Kafa karışıklığı yaşadığını zannedenler için: KİNSEY SKALASI

Eveet sevgili eşcinsellerim, mini mini biseksüellerim, cinsel
kimliğini kafasında oturtamamışlarım GELİN YAVRUM SİZİN İÇİN YAZDIM
BUNLARI BEN! (Dedim araştıramamışlardır, vakitleri yoktur falan) Not:
Az önce ben de geldim. İhihih. :)

Öncelikle küçük bir uyarıyla başlıyorum, baĞzı türk geylerinin başka
amaçlarla kendine "biseksüelim" demesine çanak tutmak için yazmıyorum
bunları. (Onlara cıss.) Yasak yavrum git ötede oyna.



Şimdi, Alfred Kinsey adındaki çok akıllı amcamızın bir gün aklına
çok ulvi, çok felsefik bir fikir gelmiş. Doğadaki herşey net değilse,
cinselliğimiz de bir skala içinde olamaz mı? Cinsel çeşitlilik denen
birşey var gibisinden RESMEN AYDINLANMIŞ, AYDINLATILMIŞ, ÇOK TA İYİ
OLMUŞ. Sonra efendime söyleyim(şimdi bu zat bilimadamı ya) deneyler
yapmış sorular sormuş onu yapmış bunu yapmış ve en sonunda aşağıdaki
skalayı hazırlamış. (0 ile 6 arasında sayılarla ifade etmiş kendini,
bende kendisini aynı şekilde 0 ile 6 arasında öpüyorum.)

0: Tamamıyla heteroseksüel
1: Genel olarak heteroseksüel, ufak bir ölçüde homoseksüel
2: Genel olarak heteroseksüel, ama ayrı homoseksüel bir geçmişi olan
3: Hemen hemen eşit derece heteroseksüel ve homoseksüel
4: Genel olarak homoseksüel, ama ayrı heteroseksüel bir geçmişi olan
5: Genel olarak homoseksüel, ufak bir ölçüde heteroseksüel
6: Tamamıyla homoseksüel

Yani diyor ki: Tamamen heteroseksüellik ve tamamen homoseksüellik
iki aşırı uç. (Ve ben de diyorum ki asıl yaygın olan biseksüellik,
homosunu bastıran çok)

Ayrıca tekrar belirtiyorum ki birincisi biseksüellik kararsızlık
değildir. İkincisi türk geylerini daha maskülen göstermez gey olarak
ta erkeksiniz zaten neyin kompleksi bu? Üçüncüsü sadece 3te yer almak
değil 1,2,4 ve 5 te de yer alabilmek sizi biseksüel yapar, iki cinse
de eşit ilgi duymak zorunda değilsiniz. Dördüncüsü de eğer 6 daysanız
aşağılık değilsiniz, kendinizi 4'e 5'e falan dahil etmeye
çalışmayınız, dürüst olunuz, işte o zaman bir missstiffany öpücüğünü
hakedersiniz.

Notçuklar: x diye de bir değer varmış o da aseksüelleri
belirtiyormuş. Ayrıca cazgırlık etmeyin neden transeksüelleri işin
içine katmamış diye, çünkü transeksüellik bir cinsiyet kimliğidir,
cinsel yönelim değildir ki zaten hepinizden önce de ben carlardım
adamcağıza. Hadi öptüm. Okumaya devam edin.

Eğer regl olursanız:
http://twitter.com/bndevrimtiffany
missstiffany@gmail.com
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

9 yorum:

  1. Bu skalaya göre sıfırda olduğunu iddia edip de, fırsatını bulsa altıncı basamağa sıçrayacak çok insan tanıdım ben :)))

    YanıtlaSil
  2. ahahahahhh gey olunca erkekliğin bozulduğunu zanneden kimliksizler :) ya korkmasınlar(!) trans olan benim onlar değil, ya da belki içlerinde gerçekten bir kadın vardır ;)
    E ünlüler dünyasında da çok değil mi 0'da gibi kendini gösterip 6'yı bile aşacak potansiyelde olan?

    YanıtlaSil
  3. güzel bi yazı olmuş filmini izleikten sonra yazıyı okumak bazı şeyleri yerli yerine oturtuyor. Filmini önerebilirim. Bu amcamız filmde bu skalaya katılıyor 0'dan 1 oluveriyor. İzlemeyenler için spoiler vermek istemediğimden gerisini filmde bulabilirsiniz diyorum ve okumada bekliyorum :)

    Bu arada filmin adı Dr Kinsey ;)

    YanıtlaSil
  4. fatih çok teşekkür ederim film önerin ve yorumun içiin :) aaa yumuşak bir geçiş yapmış o zaman :D 6yı da aşabilirdi çünkü.

    YanıtlaSil
  5. Ben biseksüelliği lisede gayların bir kızın elini tutarken kendilerini rahat hissetmek için uydurduğu bi şey sanırdım... Değilmiiş ^_^

    YanıtlaSil
  6. valla türk geyi işin ucundaysa genelde o oluyo ahahahah

    YanıtlaSil
  7. son derece bilimsel yazınızla aydınlanma yaşadık efendim.. ayrıca Amorf'a teşekkürler ben filmi olduğunu hiç bilmiyordum ;)

    YanıtlaSil
  8. vaaay Kaan Yorum yapıyor :O
    Ğ*TÜNÜN KILIYIK KAAN HÜLÖÖÖĞĞĞ
    Çok teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil
  9. Rica ederim.. Film tanıtımı yapmaya üşeniyorum böyle yorumlara serpiştiriyorum :))

    YanıtlaSil