11 Mart 2014 Salı

Berkin Elvan'ım


      Annene, kardeşine kıyamadığından ötürü, bakkala ekmek almaya, bunca polis barbarlığına rağmen çıkışınla, cesaretin ve güzel yüreğinle... Ve malesef bir insan müsvettesi tarafından kafandan gaz fişeğiyle vurulup hastaneye kaldırılman ile tanıdım seni çocuğum.



      Sen kafandan vurulurken, müthiş bir direniş vardı dışarıda yavrucuğum, hissetmişsindir, görmesen, duymasan bile. Aklımızın bir köşesinde de sen vardın Berkin'im. Her sloganda seni yeniden hatırladık, asla unutmadık, unutmayacağız ve hatta UNUTTURMAYACAĞIZ!

      Özellikle görmek istemeyen, hatta sana iğrenç iftiralar atmak isteyen onca devlet erkanı vardı ki, bir de ülke yönetiyor bunlar. Vay halimize. Seni üzmek istemezdim, fakat şunu da gör be çocuğum:

Berkin Elvan vurulduğunda melih gökçek ne yazmıştı
      Aman ne olur üzülme, ne demiş olurlarsa olsunlar! İçlerinde sevgiden, şefkatten, merhametten bihaber bu yaratıklar sadece kin gütmeyi ve bunu zaman zaman kusmayı bilirler. Bir çok azınlık çekiyor zaten bunlardan ayrı ayrı. Seni, beni, onu, şunu, bunu... Hepimiz "diğeri"yiz gözlerinde. Peki onlar ne, onlar daha hiçbir şey olamamış, kişilik bozukluğu sahibi, insan kılıklı yaratıklar sadece. Yok efendim, güya DHKP-c üyesiymişmişsin. Ahahahahhh, yahu çocuğum, sinirlerim de zaten bozuk, görür görmez gülme krizlerine girdim. İyice laçka oldum ben bunların yüzünden!

      Sürekli olarak dua ediyorduk, herkes inandığı tanrısına, inanmayan kardeşlerimiz de kalbinden diliyorlardı senin tekrar ayağa kalkman için. Bilincin bir açıldı, bir kapandı. Bir uyandın, bir tekrar uyudun. Aileni yalnız bırakmadı kimse, onlar da yorulmadan seni beklediler hep. Okul arkadaşların mı? Yavrum onlar da iyice bitap oldu, hepimiz tek yürektik senin için diyorum ya, taraftarından arkadaşlarına, akrabalarından seni hiç görmemiş olanlara, lgbti lerden heteroseksüellere kadar herkes! İNSAN OLAN HERKES!



      Sen yeniden böyle uyanacaksın, gülümseyeceksin derken bu sabah kalktım, artık alışkanlığım oldu ya... Twitter'a baktım, hani şu "timeline" kısmına. Türkiye'nin tek haber bülteni orası çünkü, ARTIK. Kafamdan kaynar sular indi; BERKİN ELVAN ÖLDÜ! Ümitlerimiz öyle bir söndü ki, sen uyanacaksın dedik! Uyanmadın, fakat öyle bir direndin ki, helal olsun be çocuğum! Tam 269 gün, dile kolay. Allah'ım demek ki seni güvenli cennet bahçesinin yanına almayı istemiş. Cennetin 7 katı var derler ya, hissediyorum ki sen o en üst kattasın çocuğum! Hepimizi de görüyorsun, duyuyorsun, en önemlisi HİSSEDİYORSUN!


Şunu hele hiç takma kafana; ALLAH BUNU ISLAH ETSİN! Akli merekeleri nerede acaba??
      Son anda sırf şirin gözüküp oylarını korumak isteyen cumhurbaşkanının taziye dileklerini de dikkate alma, önceden akılları neredeymiş çok pardon? Hazır siyasete girmişken, duyduğuma göre CHP ve HDP partileri seçim çalışmalarını iptal etmiş, yasın tutuluyor çünkü bu ülkede. Diğer partiler de akıllanır inşallah(AKP'den beklemem de, onlar icraata bakar ancak). Okmeydanının zaten kalbisin, senin için kepenk indirdi esnaf. Herkes katılıyor eyleme, işini gücünü bırakıp da!

      İnsanların neler yaptığını biliyorsundur, gezi parkından beri ilk kez bu kadar öfkeli bir biçimde tekrar eylemler yapılıyor, her sokaktan bir direniş, bir slogan sesi. Türk halkı uyanıyor, sen uyanamasan da güzelim. Ablasının gülü, allahım ve onun biricik melekleriyle birlikte ışığınızı bizden hiç eksik etmeyin olur mu? Bu karanlığın aydınlatılmasına o kadar ihtiyacımız var ki. Kalpleri kararmış o kadar çok varlık var ki! Senin ölümünün arkasından aşağıdaki kelimeleri sarfedebilenlere yollayın özellikle o ışığınızı, onlar gerçekten ZAVALLI durumda, acıyamıyorum bile, sadece yazıklar olsun diyebiliyorum!


      Canım çocuğum, hiç tanımadığım kardeşim, güzel kalpli evladım. Gezinin son şehidi, EVET sen bir ŞEHİTSİN! Kurban değil, ölü hiç değil! Gayet de ÖLÜMSÜZSÜN, bunu hep aklında tut miniğim. Daha fazla bir şey ne yazabilirim ne söyleyebilirim, ellerim titrerken ancak bu kadar oluyor yavrum, sen benim içimi bilirsin, okursun kalbimdekileri oldu mu? Tüm kalbimizle seviyoruz hepimiz seni, herkesin sana selamı var buradan!

Berkin Elvan, TEMSİLİ!

Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

0 yorum:

Yorum Gönder