19 Mayıs 2014 Pazartesi

Kuzenim de Transfobik

Ay genciz güzeliz

zun süre oldu canım kuzenimle görüşmeyeli. Zaten az sayıda kuzene sahibim, hepsi birbirinden hayırsız, kendilerini daha kurtaramamışlar, fakat akıl/zeka ve kafa yapısı olarak bana en uygun olan kuzenimle hasret giderdik. Fakat, her zamanki gibi yine hayatımız ayrıntılarda gizliydi...



      Gezerken konuşuyorduk hep, o mağaza senin bu vitrin benim geziyorduk. Konuştukça da konuşuyorduk, e birsürü de dedikodu birikmiş, özlemişim valla kuzenimi :) Neyse, bir mağazanın önünde durduk. Vitrinde ne görelim, aman şıkır şıkır, pullu payetli, mücevherli kıyafetler... Süs-Püs konusunda Osmanlı Sultanlarına yaklaşacak fakat bir teması da olmayan sahte bir konseptti işte. Hayret, kuzenimin ilgisini çekti, aslında hiç sevmeyiz yani böyle şeyleri de. İrrite olduğumu belirttiğimde, "travestiler mi giyiniyor buradan" dedi. Ben de o yüzden irrite olmadığımı belirttim, kıyafetler ve vitrin kesinlikle gereksiz süsünden iğrendiğimi anlattım. Bir sağındaki mağaza ise ağzımın suyunu akıtan, her kıyafetini ayrı sevdiğim, favori mekanımdı diyebilirim.

      Oradan da çıktıktan sonra hanım kızımız bana bir konuda dertli olduğunu söylemiş. Neymiş efendim, birkaç kişi kızcağızımızın fotoğrafını görmüş, "bu ne böyle travesti gibi" demişmiş. Zaten o tipleri elime geçirsem ne yapacağımı çok iyi biliyorum da... Bunu hakaretmiş gibi kullanmaları yetmiyor, kuzenim ise bu durumu içselleştiriyordu. Ki kuzenim de sıfır beden, dünya güzeli, kavak gibi de uzun bir kızdır. Hani manken olsa olurdu, babası kızmayaydı(eniştem). Dedim ki, "o cahiller etrafında kız görmemiş, bir uzun boyuna bakarak heme travesti demişler sana", sonra içim kan ağlayarak devam ettim "korkma yani travesti gibi görünmüyorsun, güzelliğini kıskanmışlardır güzelim"

Daha karpuz keseceğdik :(
      İşin aslı, en yakınıma bile güvenmemem gerektiği bildirildi bana allahın, meleklerimin aracılığıyla... Böyle bir mesaj istemiştim "acaba ne yapmalıyım" diye. Neyse ki durdurdular beni, allah razı olsun. Zaten öyle herkese hemen anlatma gibi bir amacım yok, iyice güçlenmeden kimselere bağırmayacağım renklerimi. Bir anda açılacağım herkese, fakat aklımdaki binbir değişik yollarla... Öyle klasik birşey beklemeyin derim benden. Eğer kafamdakiler tutarsa hayal ettiğimden çok daha büyük bir ölçekte farkındalık yaratabilirim. Fakat, şimdi değil. :)

Kuzenimi de sizleri de sevgiyle kucaklıyorum 
Transfobiniz varsa yenebilmeniz dileğimle!
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

5 yorum:

  1. belki de laf attı sana öyle bir şey yok "belki böylelikle bana açılır" diye de düşünmüş olabilir bir nev'i olta atmış gibi

    YanıtlaSil
  2. yok ama gördüğümüz kıyafetler toplumdaki travesti sterotiplerini andırıyordu, baya da şıkır şıkırdı vitrin :) Ayrıca biz kuzenimle hep samimiyiz böyle değişik konularda da konuşuruz, öyle benim için kuzenden de öte, kanki deriz birbirimize, ay ne yaramazlıklar yapardık bak şimdi geldi aklıma :D ahahahah aile bizden kan kusardı

    YanıtlaSil
  3. Kuzenin sana yem atmış olabilir mi?

    YanıtlaSil
  4. ahaha herkes öyle diyor ama kuzenimle ilişkimizin detaylarını çok anlatmadım, eksik kalmış olabilir. :) hem bende öyle yemlemeye gelecek göz var mı ayol :D

    YanıtlaSil