12 Temmuz 2014 Cumartesi

Bir MİM daha, duygularımı yesinler


Ç ok sevdiğim blogger Otinsan bana böyle bir mim yollamış, duygu dünyam hakkında. Tehdit falan da almadım yani :D hah. Kimse beni tehdit edemez :P



1. En çok kırıldığın / incindiğin kelime?

      Haksız olduğumu ima eden her kelime, ki haklılığımı ispatladığım zaman da karşı taraf bana edeceği kelimelere pişman olur. Er ya da arada bir geç ;)

2. Herkesin kullandığı bir kelime olur. Ama senin için bir insan olur. O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın. Ne düşünüyorsun?

      O kelimeleri buraya yazarsam kim olduğum ortaya çıkar, o kadar özeller yani

3. Seni en çok duygulandıran şarkı?

      Bu yüzden hiç dinlemem bile. Ahahaha :D

4. Daha önce seni bırakan biri geldi. Senden bir şans istedi ve sen de o şansı verdin. Ama buna rağmen yine bırakıp gitti. Şimdi yine pişman, ne yaparsın?

      Canım? O ikinci şansı intikam için verir ben onu bıraktığına pişman ederim, adeta beni tanımamış olmayı diler içinden. Ha bir de, ikinci yüzümü gördüğü için çok değiştiğimden falan dem vurup saçmalar :D

5. Nefret mi Aşk mı?

      İHTİRAS

6. Birinin kalbini kırdığında, gönlünü nasıl alırsın?

      Şaklabanlıklarım her türlü alır :D

7. Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı içine atarak mı?

      Feci derecede içime atarak, hatta gülerim bile, kimseler dipsiz kuyularımdan gelen çığlıklarımı duymaz bile.

8. En çok korktuğun şey?

      Daha hazır olmadan transseksüelliğimin ortaya çıkması.

9.Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin?

      Hit, club, disco, progressive, house ve mix müzikler dinleyerek. Ha, yürürken dinlersem etki 5 katına çıkıyor, o derece.

10. Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?

      Yaramazlıklarımdan, dişiliğimden ve aşırı cesaretimden ötürü, seni seniii demeleri :)

11. Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?

      MÜZİK kalp BEN

12. En son ne için ağladın?

      Hırsımdan.

13. Birinde hemen etkilendiğin özellik?

      Tatlı olması, sarılınca hoşuma gidebilecek olması. Ben sarılmayı çok severim, tıpkı bir sarmaşık misali.

14. Dayanamadığın şey?

      Dokunamadığım erkekler, gösteremediğim kadınlık.


15. En sevdiğin duygu?

      ENTRİKA



Ben de kimleri mimlesem diye düşünüyorum... Bakalım mesela, Can Saman, Nick Smorty, Şeker Oğlan, Kaan Arer ay bir de mimlerinde beni doğrudan mimlememesine rağmen :P ehehh O Gay Ben De :)

ŞİMDİ ONLAR DÜŞÜNSÜN
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

10 yorum:

  1. Entrika? Entrika? Enerjin bitmez mi senin :D :D

    YanıtlaSil
  2. Kısaca her an ağzınızı yırtabilirim diyorsun, benim bu yazıdan çıkardığım ders bu.. :D

    YanıtlaSil
  3. ahahahaha ayol yorumlar fikirler özneldir. Doğrudur ya da yanlıştır diyemem :(

    YanıtlaSil
  4. İhtiras ve Entrika ha . Muhteşem Yüzyıl geri döndü desene sen şuna :-)

    YanıtlaSil
  5. bak sen direk lafı da sokarmış :))) teşekkür ederim bebeğim en kısa sürede yazıcam ;)

    YanıtlaSil
  6. Blogun gittikçe güzelleşiyor kız. İHTİRAS cevabına kıkırdadım :D

    YanıtlaSil
  7. ahahaha benim gibi diyomuşum :P sağol yavrııım sağol. İhtiras yaa tabi :)

    YanıtlaSil