16 Temmuz 2014 Çarşamba

DJ Tiffany

black betty

iraz sıkıcı olup DJ'in Disc Jokey anlamına geldiğini de belirteceğim. Durduk yere aklımı kurcalayan bir soru vardı. Eğer ben bir dj olsaydım geceyi nasıl renklendirir, mekanı nasıl up ederdim? Sıkıntıdan düşünüyoruz işte. Bakalım gece kulübümü beğenecek misiniz?

PARTİ ÖNCESİ HAZIRLIK


gündüz bar

      Ortalık daha kararmadan millet kapıya doluşurdu, kapının açılmasını beklemek için. Ki o temsili fotoğraftaki tiplerin hiçbirini almazdım mekanıma. Beklerlerdi öyle. Kapı önü ne kadar kalabalıksa mekan o kadar ilgi görür :)
malibu süt shot

      Kapıdan içeri aldığım her konuğum için, akşam parti başlamadan malibu+süt shotlarımı hazırlardım. E her mekanın bir imzası olmalı, öyle değil mi :) Hem bu eşsiz shotları kapımdan içeri girebilen her konuğum hak eder.
dj tiffany party ticket

      Parti için ticket'ınız, özel hologramlarıyla birlikte hazır canlarım. Ayrıca özel hediye shotlarım DIŞINDA bir adet bedava içki veriyorum :) İkramı reddetmek olmaz, için canlanın, kendinize gelin. Partiden sağlanan tüm gelirler ise "tiffany'i koruma yaşatma ve lüks bir hayat sağlama" derneğine bağışlanacağı için fiyat gözünüzü korkutmasın. Ayrıca bileti aldığınız sorumlunun size özel olarak vereceği bir numara olacak, siz de ona numaranızı vereceksiniz. Yani reklamlarımızı duyup gelen insanlar sadece kapı önünde kalacaklar malesef :( Asıl partinin mekanını sadece siz ticket sahipleri bileceksiniz.

MY SONGLIST


      Gece boyunca, zevklerimle bezenmiş bir listeyle karşı karşıyasınız. Elektronik müziğin kalbine inerken house, progressive ve hit müziklere de birer kapı aralıyor olacağız. Küçük bir örnek göstermem gerekirse;
  1. Phonique - Feel What You Want (Feat. Rebecca)
O tempoyu hiç düşürmem ben, arada 1-2 dinlenirsiniz o kadar, o da insanlık hali.
Eğlence hiç bitmesin!!!
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

6 yorum:

  1. İlk öncelikle derneğin 'Erkek Kolları' başkanlığına adayım..
    Bir de numaraları öyle her önüme gelene vermem, senin göz zevkine inanıyorum ama hani yani :D
    Şarkı listesinde gözüm istemsizce RuPaul'u aradı ama yeterki sen ol Gülten Karaböcek remixleri bile dinlerim. :D

    YanıtlaSil
  2. canımsın :) adaylar arasında bir eleme yapacağım tabi, yoğun talepler almaktayım.

    Çok güzel, aynen öyle. O partiye her zaman herkes giremez, hatta sahte mekan bildirimi yapıp asıl partiyi daha başka yerlerde patlatıp gizemimizi koruyacağız ;)

    Şarkı listesinde genelde tempo yüksek, arada küçük dalgalanmalar yaratmak istedim ;) ahahahhhaaah türkçe şarkılar için özel parti organize ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Yaz geldi Tiffany coştu. Ama hayır bunlar pek benlik değil. Kalabalık bir arkadaş gurubuyla sahil gezintisi paha biçilemezdir .Yalnızım ;(

    YanıtlaSil
  4. yaz gelmesine gerek yok bebeğim. Ayrıca ben de bir ara birayı dilime bile değdirmezdim. Ya şimdi :D tam bir sosyal içiciyim(yalnız başına gitmiyo tabi). Ay bir yeri kalabalıkla gezmek buhran getiriyor bana valla, huzurunun kıymetini bil. Bir de o kalabalık yorar, eğlendirmez :/

    YanıtlaSil
  5. Tam ben asosyalligin pencesine dusmusken boyle bir mekana gitmek cok guzel olurdu cidden. Sahte mekan bildirimi fikrini de cok begendim :D

    YanıtlaSil
  6. ahahaha :) çok sağol beğenmene sevindim. Allah kurtarsın bu arada :P

    YanıtlaSil