27 Kasım 2014 Perşembe

OGBD Menşeili Mim

mim blogger

anım benim, güzeller güzeli ve "gedikli" blogger OGayBenDe beni mimlemiş, birkaç sorusu varmış bana. Cevaplarımı da oldukça merak ediyormuş. Haydi bakalım hayırlısı dedim. Acaba hayal ettiği gibi mi cevaplarım? Ya da iyice şaşırmış olarak mı geri dönecek aramıza... İsterseniz başlayalım!



*Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder miydiniz? Peki, neden söylemediniz?

Ay ne hissedicem be? Onlar bana söyletememiş olmanın pişmanlığını çeksin öbür dünyada. Düşünce yapılarıyla başedecek kadar boş vakti olan bir insan değildim. Bu yüzden de kendimi yormadım ve gizlediğim birşeyler hep oldu. Olacak da! Haketmiyorlar beni.

*Günün birine çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değişir miydiniz?

Iııı, TMK 40.Madde'deki zorunlu kısırlaştırma sona erer de, kendi üreme hücrelerimi muhafaza edebilirsem eğer işte o zaman cevabını veririm bu sorunun.

*Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız?

Yanımda hazır koparılmış kelebek ayaklarından getirirdim. Ha yine olmadı, hayvan hakları aktivistleri ve hayvanları koruma derneği'ne bu yarışmayı şikayet eder, gerekli yaptırımların yapılmasını sağlayarak onları fikirlerine pişman ederdim.

*Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mıydınız?

Tabiki de yerdim. Jumbo karides yemiş biriyim ben! Koyar mı?

*Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mısınız? Örneğin bir yayaya çarptığında direksiyonda dalga geçmesine rağmen çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne, baba, eş, sevgili)

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, söyleyeceğiniz yalana kendinizi inandırırsanız yalan, yalan olmaktan çıkıp gerçeklik halini alacaktır. Sonuçta gerçek dediğimiz şey oldukça göreceli bir kavramdır. Aynı zaman kavramı gibi... Bir gün 24 saat falan mı sandınız siz?

*Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa neyi değiştirirdiniz?

AY değiştireceğim herşeyi değiştirdim şu an. Bunları farkedip kendinizi geliştirmek önemli. Ahlarla vahlarla mim sorularıyla bu iş ÇÖ-ZÜL-MEZ!

*Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. Ne kurtarırdınız?

Muhtemelen yalnız yaşardım rahat oluyor çünkü. Bir köpeğe de bakma sorumluluğunu göze alamazdım. Demek ki öyle bir yangından kendimi, cep telefonumu ve içi gerekli cihazlarla dolu laptop çantamı kurtarmış oluyorum. Ee? Geriye ne kaldı ki?

*Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma ihtimaliniz olsa bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz?

Gisele Bündchen (Yani düşünsenize, süper modelsiniz, güzelliğiniz dillere destan! Kendi isminize ait sandalet ve iç çamaşırları üretiliyor, ay insan daha başka ne ister ki, saçmalamayın lütfen)


      Ben kimleri mimlesem bakayım... Hah buldum! Nick Smorty, Şeker Oğlan, Selenciğim, Ot İnsan(otoşum) ve yapunzel ;) cevaplarınızı merakla bekliyorum kuşlarım.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

15 yorum:

  1. Otoş deme la bana.:D Sen bu mimi cevaplayıp bana paslayana kadar, eşek sudan geldi Tiffani. Aynı gün yazmışız gerçi ama olsun geç işte hıh :D "Hak etmiyorlar beni" demene bayılıyorum. Helal olsun :D

    YanıtlaSil
  2. Ahahaha ne diyeyim peki kuşum? E birsürü yazı vardı önceden koymam gereken, planımı aksatamadım valla. Doğru olan bu, haketmiyorlar beni :D sevmene sevindim, o sözün psikolojik etkisi harika

    YanıtlaSil
  3. Oy benim canım arkadaşım...
    Teşekkür ederim beni de unutmayıp MİM'lediğin için.
    Ama hep yerim Nick Smorty'den sonra gözünde, gönlünde, blog'unda...
    Protesto ediyor ve cevaplamıyorum bu MİM'i!
    En çok beni yazacaksın, en başta beni yazacaksın...
    Saksı değilim bennnnn!!!

    :DDD

    YanıtlaSil
  4. Kuşum beniiim, teşekkürlerine mazhar olduysam ne mutlu bana :)
    Ay o nick feci alıngan bakma sen, yoksa ikiniz de gönlümün tacı nurellamın kuşlarısınız.
    Her yer Taksim her yer şeker oğlan ahahahah :D direnişin kalp ben

    YanıtlaSil
  5. Ben de merak ettiydim biraz cevaplarını. Yalana inanmak ve sonradan doğru gelmesine katılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hee :) o zaman iyi ki cevaplamışım. Yalan konusu kesinlikle öyle :( keşke hiç bir yalan gerçeğe dönüşmeseydi

    YanıtlaSil
  7. aman cevaplayayım da kurtulayım şundan da diyerek alelade cevaplamış olduğun mim için teşekkürler :D ayrıca "gedikli" kelimesini tırnak içine alman da ayrıca bir hoş :D

    YanıtlaSil
  8. Canım benimm çok teşekkür ederim.Cevapların harika :) Bende cevaplarımı hazırladım ve yarın yayınlıyaacağım.

    YanıtlaSil
  9. @ogbd ay Hiçte bile çok farklı cevaplarım var. Gedik kelimesine bayıldım

    @selencikim yihu :) merak ile bekliyorum :) bu arada Sağol cevaplarımı beğenmişsin, teklifimi geri çevirmemişsin

    YanıtlaSil
  10. Zaman kavrami hakkindaki yorumun ilginc. :/
    hepimiz bir gunu 24 saatte yasiyoruz.. sen van goghun resminde mi yasiyorsun ;yoksa bahsettigin ahmet hamdi tanpinarin zamani gibi mi? Hani diyorya "ne icindeyim zamanin ne de tastamam disinda." Acikliga kavusturmak icin soruyorum.

    YanıtlaSil
  11. Zamanın soyut bir kavram olduğunu ve beynimin içinde zannedilenden daha fazla yönetim imkanım olduğunu farketmiş biriyim :) herkesin 24 saati farklıdır, kimine yetmez, kiminin hızlı geçer, kiminin de Donmuş gibidir, bazılarına da eziyettir 24 saat

    YanıtlaSil
  12. Hmm sana katiliyorum. Zaman insanlardan bağımsız olamaz. zaman dedigim kavram her insanin kendi biyolojik saatiyle ölculur. O yuzden ki ben de insan takvimi kullanmam. Cunku hayat her birimize farkli yaslarda mezun ediyor cocukluktan,orta yasliliktan, yasliliktan. Bu sebeble yasa inanmam.:)
    uff aman nereden geldim nereden ciktim bu konuya yahu ben. Beni aldirmayin lutfen...

    YanıtlaSil
  13. Hayır çok mantıklı ve doğru bir noktaya gelmişsin. Ay hiç öyle deme gayet de aldıracağım harika bir çıkarım çünkü

    YanıtlaSil