8 Aralık 2014 Pazartesi

Berrin'in Hayatından

berrin trans kadın halil kandok

erhabalar diyecek bir kadın size. Evet, konuk yazarların kelimeleriyle, tüm hızıyla devam ediyorum. Şimdiki konuğumuzun hikayesini şu yazıda(Tıkayın) okudum. Cinsiyet geçişine yeni başlamış bir kadın. Kendisine tüm çabalarımla ulaştım ve sesini çok daha fazla insana haykırsın istedim. O da teklifime olumlu cevap ile geri döndü. Haydi şimdi hepimiz Berrin'in sesine kulak verelim. Haydi kuşum, en güzel sesinle şakı şimdi...


      Merhabalar, ben Berrin. Üniversite 2. sınıf öğrencisiyim. Henüz ameliyatını tamamlamamış, ancak bu yolda geçen haftalarda aileme açılarak büyük bir adım atmış transseksüel kadınım. Yazı yazma konusunda ne kadar başarısız olduğumun farkında olsam da, açılımımın ilk gününde desteğini hissettiren Miss Tiffany'nin beni bloguna layık bulması fırsatını kaçırmak istemedim. Bunun için küçün bir teşekkürle başlamak isterim: Çok teşekkür ederim Tiffany'ciğim.

      Transseksüellerde hep senaryo aynıdır aslında, sadece başroller farklıdır. Ben de benim rolümü oynadım yıllarca. Ancak bir yerden sonra canınıza tak ediyor ve açılmak, sesinizi duyurmak, haykırmak, artık olduğunuz gibi yaşamak istiyorsunuz. Ben de 20 yaşımda bunun kesinliğine varınca geçtiğimiz haftalarda anneme açıldım. Beklediğimden sakin bir tepki aldım. Tabii sadece anne ile bitmiyor bu süreç, daha "diğerleri" var. Zaman neler gösterecek, zaman'la göreceğim. Hayat yıllarca beni korkuttu. Kadın mıyım, erkek miyim? Kadınım ama neden böyleyim? Ben hata mıyım? Yanlış mıyım? Yalnız mıyım? Sonu soru işareti ile biten yüzlerce soru sordum kendime. Zamanla kendimi tanıdım, anladım, anlatmaya başladım. Oyun bitti, perde kapandı ve ben son selamımı bir kahvaltı masasında anneme verdim.

      Transseksüel olarak hayatımı sürdürmek bana engeller koyabilir bu sistemde; ama ben bunları bertaraf etmek için elimden geleni yapacağım. Sözümona "diğer" insanlardan bir farkım olmadığını herkese göstermek için elimden geleni yapacağım. "Ben buradayım, varım!" diye haykırmak için giriyorum bir yola. Umarım her şey gönlümce, gönlümüzce olacak!

      Bu yolda yalnız yürümediğimi bilmek beni ayrı güçlendiriyor. Bu yüzden başta burada bana yer verdiğin için sana, sonrasında kendimi tanıma, açılma ve bireyliğimi kazanma yolunda yanımda olan, emek veren herkese teşekkürü borç bilir, sevgilerimi sunarım. :)
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

8 yorum:

  1. her daim yolu ve şansı açık olsun.

    YanıtlaSil
  2. herşey gönlünce olur umarın berrin :D

    YanıtlaSil
  3. Berrin ne yanlışsın ne de yalnız!
    Eğitim hayatını sonuna kadar devam ettirmen umuduyla...
    Yolun açık, şansın bol olsun!

    YanıtlaSil
  4. Yolun açık olsun Berrin...

    YanıtlaSil
  5. Her şey inşallah istediğin gibi olur bol şans :*

    YanıtlaSil
  6. Hepinize destekleriniz ve iyi dilekleriniz için sonsuz teşekkürler ederim. Bu yolda yalnız yürümediğimi bilmek beni hem gururlandırıyor hem de güçlendiriyor. Tekrar tekrar teşekkürler. Sevgiyle kalın... :)

    YanıtlaSil
  7. Umarim hayallerine kavuşursun hepimizin istediği gibi.. Şans işi değil bu akıl işi der giderim :)

    YanıtlaSil