6 Aralık 2014 Cumartesi

Bir tane daha

mim blogger miss tiffany basit bir plaza kaşarı

ine mi be? Diyebilirsiniz. Evet, yine bir MİM ile karşı karşıyasınız. Ardarda 3 mim ile rekor kırmış bile olabilirim. Bu mim'i bana sevgili dostum Yapunzel yolladı. Basit, kısa bir mim. Bakalım neler sormuş?



1)Türkiye içinde bir yarışmaya katılman zorunlu olsa hangi yarışmaya katılırdın?

Elidor Miss Turkey kuşum. E herkesin bu güzelliği görüp takdir etmesine ihtiyacı var tabi. Hem kendi aramızda yaptığımız but trans güzellik yarışmasından sonra da bir bomba bu olur :) 

2)Dünya kütüphanesindesin ve sadece bir tane okuma hakkın var.Sonra tüm kütüphane yanacak ve başka kitaplara ulaşman 5 yılı bulacak.Hangi kitabı kurtarırsın?

Ay seri halindeki kitapları da bir sayıyorlarsa "80'lerde lubunya olmak" ve "90'larda lubunya olmak" çünkü LGBTİ olma halinin tarihçesini, kitaplarda yazmayan birinci ağızdan tanıkların anlattığı kitapları korumak ve yanlış anlaşılmaların önüne set çekmek lazım gelir. Hem matbaa yok olmayacağına göre bu kitabı çoğaltıp türlü yollarla herkesin evine atabilirim :D

3)Büyük ikramiye sana çıktı.Ne yaptın sen!?

Ev aldım, araba kullanma korkumu yendim. Cruise ile Dünya turuna çıktım. Trans Dayanışma Misafirhanesine daha iyi koşullar sağladım.

4)Sevgiline yaptığın en büyük jest nedir peki ya annene olan en büyük jest!?

Geçmiştekilere ve şimdiki adayımıza varlığım ve muamelem bile bir jest. Anneciğim için ise doğmuş olmam ve onun gurur duyduğu mükemmel bir evlat olmam.

5)Var say ki cennettesin.Cennettinde ne var.3 şey söyle olduğu kesin olan.

Adem elması, Şelaleler ve bulutkent(buluttan inşa edilmiş doğa dostu, sürdürülebilir, yaşanası kentler)

6)Sence en kötü hastalık ne?Ne olmaktan korkarsın!!!!

Hastalık hastalıktır, Allah hepimize şifalarından versin bol bol.

7)Aşkın en temel hissettirdiğği ne??

Rahatlama, heyecan, sıkıca sarılma isteği.

      Herhangi bir sınır yok, isteyen herkes soruları buradan kopyalayıp bu mim'i üzerine alabilir ve cevaplandırabilir :) Sevgilerimle, hepinizi öpüyorum.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

4 yorum:

  1. 80lerde lubunya olmak onu okudum güzeldi de ama 90larda lubunya olmak onu atlamışım şimdi duydum hemen bulup okumalıyım, sağol :D

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim ne demek :) lubunyalarla ilgili yapılmış tek tarih çalışması diyebilirim o kitaplar için. Bu arada eğer İstanbul'da iseniz Aralık Ayı boyunca mekan Artı bu Kitapların tiyatro oyunu uyarlamasını da sergiliyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ahahaha bu özgüvenin beni öldürecek :D Aklıma şöyle bir sahne geldi.

    -Sevgilim bana ne aldın?
    +Yanında olmam bile hediye!! Kıymetimi bil!!! :D

    YanıtlaSil
  4. Ohhh özgüvenliyim rahatım gencim güzeim. Havam ve paramdan bahsetmiyorum bile. E asilliğimin de zaten farkındasındır. Mucks.

    Ay o cidden komikmiş, baya :D KOYMOTOMO BOL :D

    YanıtlaSil