18 Ağustos 2013 Pazar

Ay hanımlar beyler cici cici kızlar, mutlu bir haberim var size!


Bakalım ablanız, bacınız, kardeşiniz, birtaneniz tiffany'ye neler geldi?


Resmin ne alakası var demeyin, var. Hemen konumuza müjdeme
geçiyorum. Bildiğiniz gibi trans bacınız, ablanız, bebeksiniz ya da
tatlışınız.. (Sizin için her ne isem) Hiç beklemediği bir şekilde
hakikaten sürpriz bir mail aldı. Yazarlık teklifi için.. Sitemizin adı
Turk Gay Club. Duymuşsunuzdur ya da Duymamışsınızdır. Sayemde duyunuz
efenim. Ehiehiehii.. İşte ben de bu teklifi kabul etmemle birlikte
blog dünyasından dışarı adımımı atmış bulunuyorum. Maşallah deyiniz
efenim kii devamı gelsin :D Darısı hepinizin başına olsun,
hepiciğinizin dilekleri en hayırlı zamanda en olması gerektiği gibi
gerçekleşsin inşallah.

Ayrıca Kaan Arer'ciğime.. Öhöm. (Anlaşıldığı üzere burada teşekkür
edeceğim kendisine) canım sayende tereddütümü atlattım ve gerisi
hakikaten çorap söküğü gibi gelecek inşallah :) Bir de başlığıma laf
atmayın efenim yaani haberin kendisi de mutlu, ben de mutlu! Alan razı
satan razı ayh şişirmezsiniz zaten bu konuda :D inancım tam size.

"HAYIRLISI BE GÜLÜM AAHAHAH" :( nse cnlrm oqby sze sbh vkti i gclr
trbe grdm gne hh .s.s

Bu da ilk haberimin(yazımın) linki:
http://news.turkgayclub.com/koseyazarlari/4994-merhabalar-efendim-hosgeldim-hosgeldiniz.html
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun tatlım. Senin için sevindim ama okuyanlar için daha çok sevindim..=)) Hem eğlenip hem de transfobilerini yenecekler ve eminim çok şey öğrenekler. Ben de dahil tabi. Öğreneceğiz diye bitiriyim bari =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol CAN'ım beniiim ooy kuzuşum. Okuyanların ya da okumaya cesaret edenlerin ufkunu açacağım inşallah. Temennim de aynen öyledir eğlene eğlene yensinler şu korkuları.. Öptüm.

      Sil