8 Ağustos 2013 Perşembe

Bayramınız Kutlu yada Mübarek Olsun

FARKEDER Mİ OKUYUCULARIM?! Bu soruyu sorarak giriş yaptım çünkü
ülkemizde daha "şeker mi ramazan mı" "kutlu denmez dini bayramdır
mübarek denir" "hamile kadınlar sokakta gezmesin" "inek memesini
açıkça göstermesinler aklıma meme geliyor tahrik oluyorum" lar gibi
gündemsiz gündemler yaratıp %50yi oyalama peşindeler. Çünkü biz
çapulcu ayyaş kemirgenler bu oyunlara gelmiyoruz çok ;) Tepkimizi
koyuyoruz.



Şimdi ben de en klasiğinden "ay bayramınız nice nice kutlu(ya da
mübarek) olsun, sağlıklı mutlu bayramlar geçirelim inşallah" vb.
Bayram kutlaması yapardım fakat ramazan ayında bile halkıyla çatışan
süper müslüman(!!) hükümetten yine bir "bayram atağı" bekliyorum.
Attıkları biber gazı ve tomadan sıktıkları zehirli sudan kutlamalar(ya
da mübareklemeler) bayramı bayram olmaktan çıkaracaktır yine. Aslında
hükümettekilerin "dindar" değil dini kullanan "dinci münafıklar"
olduğunu gördük bir kez daha!

Birçok şatafatlı devlet hazinesi destekli kutlamaları "halkım"
dedikleri bir ilçede "esenler, bağcılar, FATİH vs."(hiç şaşmaz)
kalabalık hüloğcularla kutlayacaklar ve yandaş medyayla halkın gözünü
boyayacaklar, işte biz tekiz güçlüyüz mükemmeliz egosunda
gezinecekler. Bayramın düşüncelerine aykırı bir kere. Dinimiz gösteriş
dini mi bre-deyyuslar! Anti-kapitalist müslümanlardan çok güzel bir
bayram atağı bekliyorum, çünkü yeryüzü sofrası fikri harikuladeydi. Ki
Hz.İbrahimden kalma "gerçek dinin gerçek geleneği" bu sofralarla insan
Müslümanlığıyla barışıp islamofobisini yeniyor. Yani gösteriş ve
şatafattan özellikle uzak durulması gerekirken sahte müslüman
hüloğcularla doldurdukları devlet hazineli o BÖSSBÖYÜK
MUHHTEŞEM(!!!!!!) Sofraların dinimizle hiçbir alakası olmadığını
düşünüyorum...

Bayramınız kutlu ve mutlu, hükümetimizin sapıtmadığı huzurlu bir
bayram geçirmeniz ve bol bol tatlı yiyip tatlı konuşmanz dileğiyle.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

0 yorum:

Yorum Gönder