24 Eylül 2013 Salı

cinsiyet değiştirmiş aşıkLAR

                                  Durun bi anlatçam sakin olun

      Tatlııım tatlılarım arkadaşlarım sevgilileriiim, öpüyorum sizleriii(ay bu sona yakıştı sanki başlamadan biter gibi. Öhöm.) Yine başka bir cafede daha internet bağlantısı bulup sizlere seslenmeye devam ediyorum.(Aslında böyle yanında kahven ya da yeşil çayın olacak ve laptopundan tıkır tıkır yazacaksın böyle. Ortam da çekmiyor değil hani.) Fazla uzatmadan başlıyorum. (Not: Bu konuyu gerçekten çok fazla beklettim bu sefer. Önceliği vermezsem başta kendime olmak üzere size de ayıp olacaktı)
 

      Arin ve Katie'nin haberini duymuşsunuzdur eminim.(Nolur nolmaz haberin linkini de ekledim) Duymayanlar veya linke tıklamaya bile üşenenler için buraya özet geçeyim(ama helal olsun en azından bloguma tıklayıp okumaya üşenmemişiniz anacım ahahaha). Arin kız bedeninde doğmuş, Katie ise erkek bedeninde doğmuş . Peki kim bunlar? Ne yapıyorlar? Ay ne alakaa?(oof of cevapsız sorular) Fakat ikisi de genç yaşlarında transseksüel olduğunu anlamış iki genç. Ve ailelerinin de desteğini alarak cinsiyet geçiş sürecine girişiyorlar efendim(tamamlamış ta olabilirler, ben de en az sizin kadar üşengecim, bu kadarını okuduğuma dua edin hahaha). Ve transseksüellere terapi veren bir toplantıda tanışıyorlar. Tabi haberi haber yapan şey cinsiyet değiştirmeleri değil. Haber niteliği olan konu SEVGİLİ OLMALARI EFENDİM! Birbirlerinden gerçekten çok hoşlanıyorlar, hani aileler falan da tanışıyor böyle(aayyyy çok heycanlıaağğ). Arkadaşların dışlanma olaylarını onlar da yaşıyor, o yüzden diyorum yasalar gelsin ve yaşama hakkımızı elimizden almaya YÜREKLERİ YETMESİN, KORKSUNLAR DA BİRAZ VE SAYGI DUYSUNLAR YETER diye.(sinir krizi mod on. Neyse ki geçti.) Yani kimliğimizi oluştururken kendimizi ötekiler üzerinden var ediyoruz. Ötekiler var fakat barış içinde yaşamak ve kimliğinizi belli etmek, bizi diğerlerinden ayırıp bizi biz yapmak için vardır. Eğer Dünya üzerinde tanımlıysanız bunu "ötekilere" borçlusunuz. Kıymetlerini bilin :) Yani aşkın nerden geleceği hiç belli olmuyor efendim haberin mesajı bu.

      Haaa diyeceksiniz ki üstteki fotoğrafta bir çift daha var(sağda). O ne alaka diyeceksiniz, şöyle diyeyim, cinsiyet değiştirerek tanışan aşıkların BİR BAŞKA ÖRNEĞİ! Hani böyle bir haber çıktığında Dünya üzerinde ilk ve tek diyorlar ya, ahanda tarihe not düşüyorum, yalan haber yapılmasın lütfen. Daha önce iki tanesi ortaya çıktı(tarafımdan da derlendi). Bu çiftimizin adı da Jamie ve Louis, aile ilk başta kabullenememiş fakat sonradan bir alışma durumu olmuş(evlat dediğin atsan atılmaz satsan satılmaz heeey TÜRK AİLESİ VE GELENEKLERİ GÖR BUNU DUY BUNU! Aile illa ki alışıyormuş demek ki). Zaten bulduğum linkte de haber kısaca geçiyor, sonuçta haberin tek farklılığı iki tarafın da cinsiyet düzeltmesi yapmış/yapacak olması. İşin güzel yanı ise öldürülmüyor olmaları. Ahahaha ya ne kadar güzel işte, öldürülmeme, yaşama kısmı tam da benim hayal ettiğim gibi.

trans kadın trans erkek aile

      Nick ve Bianca normal(!), bir erkek ve kız olarak hayata başlamışlar. Ay hepimiz öyle başlamıyor muyuz zaten? Tabi trans olduğun farkedilmezse, trans olmazsan NORMAL OLUYORMUŞSUN! Daha da bir şey demiyorum. Daha sonracığıma yaşadıkları cinsel değişimlerden sonra bambaşka yollara(!) girmişler. Aslında kendilerini doğdukları bedenlerde hissetmemişler hiçbir zaman. Yani transseksüeller. Cinsiyet değişim aşamalarından geçerlerken tanışmışlar ve çok ama çok mutlu olmuşlar. Trans erkek bireyimizin rahmi duruyormuş hala. Böylece çocuk sahibi de olmuşlar. Zorunlu kısırlaştırma gibi bir insanlık suçuna, bir devlet/kanun suçuna da maruz kalmamışlar. Sözcü gibi kendini aydın gören bir gazete bile, onların tam olarak(!) cinsiyet değiştirmediklerini söylemişler. Kısacası mutlu haberler çoğalarak geliyor.

      Ay ama yanlış anlaşılmasın transseksüeller sadece transseksüellerle birlikte olmaz, bunlar sadece insanlara ilginç geldiği için haber yapılmış aşklar. Ve farkında mısınız bilmiyorum fakat hiçbiri de öcü değil, olsalar bile öldürmek yerine kendi fobinizi yeneceksiniz çünkü transfobi de tedavi edilebilir bir hastalıktır şekerlerim :) Adı üstünde "FOBİ" Haberlerdeki transseksüelliğin benim de ilgimi çektiğini farketmişsinizdir, aynı zamanda sizin de ilginizi çekmesini umuyorum, alışın her yerdeyiz diyorum (ve aaayyyyy Katie'ciğim Jamie'ciğim bacılarım ay allah darısını bana da nasiiibeylesin iinşallaahh!! diyorum :) size çok imrendiğimi de bilmenizi istiyorum, kalben de hissetmeniz yetecektir, büyük ihtimal Türkçe bilmiyorsunuzdur çünkü.)

      Not: Yazar internet ortamında bir geyin de transfobik olabileceğini farketmiştir ve bu yazıyı bütün okuyucularından önce onlara hediye etmektedir. Tadını çıkarınız efendim. LGBTQIA olarak bir bütünüz bunu da unutmayınız. Öptüm.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

10 yorum:

  1. -lar ekinden dolayı koyamadım. Kadının bulduğu erkek eş transseksüel değil o yüzden yazamadım ama link için sağol kuzum :) bir de bradley(chelsea) manning var kadıns olduğunu açıklayıp cinsiyet geçiş terapisi almak istediğini söyleyen bir başka asker :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumumda kocaman kocaman boşluklar niye koymuşum ben yaa. :/ Bu haberi okuduğu biliyorum twiterdan sadece ilgimi fazlasıyla çekmişti o yüzden paylaştım. :)) Asker olması özellikle ilgimi çekmişti. Tek değilmiş demek ki o da.

    YanıtlaSil
  3. Aah ah artık herşey mümkün tek gereken istemek ^_^ baksana Rüzgar Erkoçlara vallahi kıskanıyorum benden daha yakışıklı...

    YanıtlaSil
  4. @cancığım tabiki de tek değil :D ki bunlar sadece basına yansıyanlar yani.

    @baloğlan tabi canım maşallahı var onun, hakkaten istenince olacak birsürü şey oluyor, ki bazen istemesen bile oluyor artık ahahahah :D

    YanıtlaSil
  5. Transfobiyi geçtim, gaylerin çoğu homofobik zaten..
    özellikle topluluk içerisinde eşcinsellik konusu açıldığında dikkat edersen, en homofobik söylemler genellikle gay olanlardan çıkıyor.

    Bkz. aşağıdaki linkte 1:10'daki superman :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Yvq5BP0xnIQ

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle çok hak veriyorum o konuda sana :( Allah ıslah etsin diyorum o tiplere de hep.

    Not: en yakın zamanda izleyeceğim

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Miss Tiffany vallahi insan şaşırıyor, sen ne kıdemli bulogır olmuşsun öyle, okurken şaştım kaldım.. Tam bir bulog yazısı yazmışsın, en hoşlanılanı, en tipik örneği olmuş. Bundan sonra bulogır olmak isteyenleri sana göndereceğim ki eğitime alasın diye :D

    trans fobimi yenmek için seninle tanışmak istiyorum o kadar..
    Şaka şaka geçen pride de transfobimi yendim ben ;) ama yine de tanışacağız..

    YanıtlaSil
  8. tabikide tanışıcaaaz <3<3<3 ve teşekkür ederim :) bu seferki yazıyı da bilgisayardan direkt blogger editörüne girdim ondandır sanırım eheheh. Bir önceki de bilgisayardan fakat yine mail yoluyla yazım çünkü dibimde dört manyak kadın dedikodu alemi yapıyordu ve illaki dikkatleri kayardı ekranıma.

    -------cinsiyetçilik-------
    Ayrıcaaa "kadın isterse" kaancım herşey olur, herşeyi yapar ahahahahah
    -------cinsiyetçilik--------

    YanıtlaSil
  9. 4-5 yıl öncesinde böyle benzer bir çiftin haberi duymuştum, hem de o haber İran'dandı. Bunun gibi güzel haberlere rağmen, ne yazık ki transfobik geylerimiz de mevcut aramızda, ama senin gibi bloggerlarımız olduğu sürece onların da üstesinden gelebiliriz evelallah :D Bir de ekleyeyim LGBTQIA kullanmak apayrı güzel :)

    YanıtlaSil
  10. ay sen nerelerdesin bakiyiimm :) aaa.. Ya ben de keşke daha derin kapsamlı bir araştırma yapsaydım diyorum şimdi :( haaa o transfobik gey de hani sanki psikolog, gelmiş beni analiz etmiş te yok efendim şöylesin yok inkar etme falan... Ay faşist! Neyse sonra hakettiğini buldu o da :)

    Zaten blogda bu amaç itibariyle ilerliyor ifindim :) inşallah gelecez haklarından inanıyorum buna ben de. LGBTQIA benim de hoşuma gidiyor. Hatta onunla ilgili anasayfamda link bile verdim :) koskoca lgbtqia ahahah :) üst menüde

    YanıtlaSil