27 Eylül 2013 Cuma

ÜlkücüLGBT

Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahamffjssööhööhmm.. Iıı
merhaahhahahahahahahahaayyaaayyyyhhh :D toparlanıcam. Bi sn.

Selam. (Bu post bir acil durum karşısında yazılmıştır. Şimdiden
teşekkür ederim.) Yeni ve şaşırtıcı bir olayla karşılaştım bugün.
Halbuki son iki gün nasıl da eğlendiğimi, neler yaşadığımı
anlatacaktım size. İşte bu durum o kadar acildi ki gerçekten
bekletemezdim.



O satırbaşındak gülüşüm daha hiçbirşey değil. Hala gülüyorum. Bunu
yazabildiğime dua edin ahahahahahahhh... Başlığı ve kavramı okudunuz,
değil mi? Ve evet yavrularım doğru okuyorsunuz: Ü-L-K-Ü-C-Ü L-G-B-T!
(cnm olmz o is .s.s..s diyip postu bitirebilirdim ama olmaz) Abi şaka
mısınız siz pardon? Diye sormaya heveslenirken okuduğum kaynaklar
bunun gerçek olduğunu söylüyor. Yani anlayacağınız sizle birlikte ben
de hala şoklar içerisindeyim ve bu şok çıkılacak gibi değil.
Tweetlerinde kürt düşmanlığını da gördükten sonra dedim ki ülkücü
tarafları tamam. Her türlü ayrımcılık beklenir zaten, adamlar faşist
olmak, kavga dövüş silah ve kan için doğmuşlar. Fakat LGBT'si nerede
bunun dedim? Sonra aklıma birsürü yeni yeni yeepisyeni LGBT
oluşumlarının ortaya çıktığı geldi aklıma, eee bunlardan biri de daha
geçen günlerde resmen kurulduklarını ilan eden HevîLGBTİ idi. Yani
kendi deyimleriyle İstanbullu Kürtlerin oluşturduğu birşey. Sonra
sonra farkettim ki kürt-ülkücü türk düşmanlığının bu sefer de LGBT
platformu üzerinden sürdürülmek istenmesi, bir şekilde bizlerin
arasında da hırgür ve husumetler çıkararak hareketimizi bölmeye
çalışması amacını sezdim. Fakat zaten aramızdaki husumetleri bir
bilseler bilmiyorum acaba el atarlar mıydı bu işe! Bana göre
heteroseksüel olmayan her canlı bu iki kelimenin yanyana
gelemeyeceğini, potansiyel bir provokasyon olduğunu zaten
anlayacaktır.

Özele inersek, hatırlar mısınız her okulun reisleri olurdu, aşırı
bıçkın delikanlı(!) tipler, böyle her yerinden erkeklik akan, sterotip
ve bir o kadar da itici şizofrenik tipler? E valla hep ergenlik hep
ego hep hormon bunlar şekerim, millet lisede genelde kafayı yiyor,
normal böyle şeyler :( Ve reisi tanıyan çocukların da havasından
civasından artisliğinden geçilmezdi, reis gibi belli bir duruşu da
olmazdı bu tiplerin, bildiğin otoritenin kaymağı bunlardaydı. Bir nevi
"kraldan çok kralcı" tiplerdi hani.(bkz. Şimdiki devlet erkanlarımız)
E insanın karakteri olmazsa dalkavuk olurmuş demek. Bu faşizmde
düzende yer almayan herkes dayaktan nasibini ya alır, ya da tehditle
sindirilmeye çalışılırdı. Ay ne kadaaar düzgün bir öğrenciysem artık,
sataşacak birşey bulamamışlardı, şaşırdım. (Ayrıca bazı, pardon birçok
hocanın da bu reisizm ve ülkücü tiplerden korktuğu ya da onları
desteklediği de işin ayrı bir boyutuydu. E erkeklik olgusuna tapan
ataerkilizm gereği "aslan parçaları" idi onlara göre taptıkları) İşin
LGBT kısmına değinecek olursak, ya top diyip ibne diyip dayağa
çektiğiniz tipler ve geceleri beraber olduğunuz travestiler şimdi mi
geldi yavrum aklınıza? E tabi sizinki de vicdan azabı, sonuçta o kadar
kaya kalıpların içerisinde yaşanamamışlıklar, renkli bir ruh ve
muhteşem bir sevgi yatıyor. Tabi duyguları bastır bastır bir yere
kadar. Açık LGBT'leri kıskandığınızdan mıdır yoksa sizin de ortaya
çıkarılma korkunuzdan mıdır şiddetiniz bilinmez ama inşallah gerçekten
de çark etmişsinizdir ve gerçekten ikiyüzlülüğünüze son
verebilirsiniz! Gizli eşcinsellik ve zorunlu heteroseksüellik insanlık
suçudur. Öptüm. Öptüm ki sert kaba kalıp ve taşkalpli erkek kalıbınız
yıkılsın, yumuşasın, sizi de sıkmasın.

Not: daha ciddi bir resim arıyordum ama olmadı :D sağol böbiler :)

Not: hahahahahahahahahahahh ve hah!! Yeterince gülememiştim de! Son
iki gündür eğlendiğim hiçbirşey değildi bunun yanında. Gerçekten çok
güldüm ayh!
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

5 yorum:

  1. homofobik homoseksüel gibin bi şey ilk okuduğumda ve kaynaklarını incelediğimde tweetleri gördüğümde aynı şok ve kahkahadan ben de attım :))

    YanıtlaSil
  2. Zaten ötekileştirilmiş bir guruba dahil olan insanların başkalarını ötekileştirme çalışmalarına hiç bir zaman anlam veremedim..
    Arkadaş, sen değil misin toplumun belli bir kesimi tarafından dışlanmanın sancılarını ömrü boyunca yaşayan?
    Daha hala kimi, niye ötekileştirmeye çalışırsın?
    Kürtmüş, Aleviymiş, solcuymuş, sağcıymış, sana ne? Özünde "insan" olmak gibi bir ortak noktan varsa, birleştirmek yerine ayrıştırmak için bu çaba niye?

    YanıtlaSil
  3. Fatih; demek ki tek değilmişim ahahahahah. Allah akıl fikir versin e mi millete? Sanki siyaset öznesiymişiz gibi kullanılmak, bilemiyorum yani? Sonuçta Hevî hem kürt hem de LGBT azınlığız demek için kurulmuş bir oluşum. Aynı "engelli eşcinseller" olduğu gibi. Hayatta birden fazla kez öteki hale getirilmiş bireylerin kurduğu oluşumlar. Bir de destek verenleri varmış, göreceğiz bakalım.

    Cem; İnsanlarda alışkanlık oluyor diyelim ötekileştirme durumları. Ülkücülük direk olarak LGBT yi siyasal amaçlardan bölüp birbirine düşürmeyi amaçlamış gibi geliyor bana. Diğer oluşumlar azınlığız biz ötekiyiz biz diyor ama allahaşkına ülkücülerin neresi öteki yaa? Toplumsal cinsiyet kalıplarına uydukları takdirde... tövbe tövbe devamını getirmek bile istemiyorum! Cidden ülkücüler tarafından darbe alacak bir oluşum gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  4. Cidden çok ilginç ya. Aklı başında hangi gay ülkücü olmak ister ki? Yani çok gereksiz ve saçma. Ciddi anlamda anlamıyorum yani -_-!!

    YanıtlaSil
  5. aklı başında bırakılmamış bir gey olurdu. Seyhan Soylu var sisi. O da ülkücü transseksüel. Düşün o var. Ahahahah. Çılgınlar ya :)

    YanıtlaSil