1 Ekim 2013 Salı

Canım Aileme


      Merhabalar. Birçoğumuzun bir ailesi var değil mi? Aile gelenektir bizde. Hayatımızın prangaları o bir araya toplanmış samimiyetsizler. Fotoğrafa bakmayın işte aşiret düğünüymüş bu, bu da aşiretin çekirdek haliymiş. Kan bağıyla oluşmuş ailelerimize karşı bazılarınız birşey hisseder ve onlarla paylaşamadığını bloglarına dökmek ister. Hazır ben de daha yeni, taze ve çıtır sayılırken bir an önce geleneği bozmadan böyle bir yazı yazayım(ki AY İÇİMDE KAALMASIIN!). Sonra trafiktir tıklanma oranıdır artıverir, olmaz böyle sonra sulu sulu. (Not: Bu tarzda yazılmış yazıların birçoğunda gördüğüm aşırı mantık hatalarına ve bana göre gereksizliklerine de değineceğim alttan alta, pararntez içindekiler de onların tahmini verebilecekleri cevaplar)



      Anne, anneem, vuaaneeaağğğühühüü.. Pardon cnm bi sn geliyom... (yavrum ne anlatcan öyle ağlaya ağlaya kaçtın odana) Anne nolur bırak benieeğğğ, zor çok zor zooooorr!! (üff aman be ne zıkkım ağlıyorsan ağla)... Şey, anne, tamam geldim. Şimdi Dünya üzerinde bazı konular vardır, anlatması zor. Ne istersem anlatabileceğimi, birer arkadaş gibi olduğumuz YALANINA inanmak istiyorum şu anda, yoksa bana kalsa hiiiç anlatmazdım ya sana. Dinle beni. Anne şimdi seninle HalkTV de bi LGBT şeysi izledik ya. (püüü rezil biliyodum ben böyle olcağını, zaten belliydi, gey olacağın) Yaaa ööf ahahaha dursana bi duur! Eşcinsel değilim. Cinsel yönelimim erkeklere doğru fakat ben bir KADINIM, senin kızınım anne. Bana oğlum demen işkence gibi geliyor ya sinir oluyorum sana. (Kendini erkeklere mi kullandırıcan yani kestirip te) Ya ne diyosun sen be? Aklın fikrin fahişelikte senin, kendin yaşayamamışsın elalemi o**spu zannediyorsun. (Teez tedavilere götürecem, hatta dur seni ben tedavi edecem) Ahahah sen kendine bir tedavi uygulasana, senden daha güzelim şu halimle bile onu bile kıskanıyorsun, yobaz iktidardakilerden ne farkın var senin? Git kendini tedavi et sen! (Oğğğluuoğğğooommm hayatın mı kaysın istiyorsun, utandırma beni) Amaaan git utanırsan utan ahahah ya ağlaşıp sarılırız dedik bütün planlarımı bozdun rezil seni! (sus kepaze sapık seni, kadınlığa özenmişsin iyice) Defol ***** ıyyy sana da anne demişim resmen...

      Ya olmadı sanki bu böyle, bilmiyorum, ama çok gerçekçi geldi bana. Kesin bu ayarda birşey yaşardık. Transfobik bir kadın çünkü, sanırım.

      Baba, naber? Nafakamı yatırdın mı? Off iyi tamam gelcem, 10 sene ayrılığınızda toplam bir ay kalmışmışım sende, 2 güne 1 arıyorum ona bile aramıyorsun diyorsun ne doyumsuz birşeysin sen be? Aman tamam geliyorum öf. Tabi babaCIĞIIAAMM geliyorum. By. Merhaba babaa(oğlum kızıım saçını niye uzatıyon hala kız gibi, kızlığa mı özeniyorsun) Canım ben zaten kızım ahahaha, sinir de olmuyorum sana ANNECİĞİM :) (Ne kızlığımı gördün ulan benim) Amaaan sizin sevginiz sahte be, dedem de son gittiğimde itiraf etmişti, erkek olduğum için daha fazla sevdiğini söyledi salak bir ifadeyle (Ne biçim konuşuyorsun sen? Salak mı deden, sevmiyor musun onu?) Seviyorum ama onun sevgisi sahte, dua etsin yaşlı başlı adam, susuyorum ama susmam valla karşılaşırsak! (Erkek gibi otursana bir şöyle bana benzesene) Ay erkek olcaksam bile sana benzemek mi? Ahahahahah cnm Allah korusun, sana benzemem asla. Hem böylece ailenizin de gerçek yüzünü görmüş olurum, sadece pipim için sevdiğinizi. Sahtekarlar! Hem bir kuzenim daha var, geçmişi iğrenç ve vahşi o soyadınızı devam ettirebilecek bir kuzenim daha var. Ona yüklensenize. AY düşünseneeğ bide o da LGBTmiş. (LB Be Gete ne lan?) Boşver cnm anlatırım. Ayrıca tek sevdiğin şey pipimse Kİ ÖYLE! O zaman size ameliyat sonrası bir kavanozda yollarım, eğer ki olursam :) Neyse gideyim artık ben.

      Üfff sanane be ya, Amca isen amcalığını haddini bil, babam bile karışamıyor, sen mi bu kültürsüzlüğünle yobazlığınla bana karışabilme hakkını görüyorsun, babam güç yetirememiş, zavallıcık kıvranıyor seni mi aramış? Yani kendisi birşey yapamadığında senin çözüm olabileceğini falan mı sanmış? Kimseye de özenmiyorum beni kendinle karıştırma, senin içinde belki bu tür duygular kalmıştır belki. Ahahahaha hadi by. Babanneme Dedeme birşey anlatmak isterseniz siz anlatırsınız canım. (Birden fazla amcam var ama birbirlerine benziyorlar)

      Teeyzeciğiim.. (Arkadan aynı kız gibi görünüyorsun) Sağol canııım. (hö) Ay teyzemin kokusunu sürcem sanırım, kendiminkini yanına almamışım.(Aaaa yavrum sen kendinde misin) E ne var canım eniştemin kokusunu mu sıkayım? Erkek kokusu bir kere o (Wtf?) Ayrıca bu duruma eşcinsellik değil transseksüellik deniyor, birşey biliyorsun, yanlış biliyorsun, öğren canıms. Tırnaklarım da gayet güzel ve sağlam hıh. (Ve kendi aralarında dedikodular başlar, birbirlerine benzemiyorlar, fakat çok fazla da tahmin edemedim neler geçecek aramızda)

      Aabii, (hayır hayır birbirimizi fazla görmüyoruz ve fazla da muhatap olmuyoruz, fakat o kadar haşarı bir tip ki en azından onun gibi değilim diyebilirim, evet kuzenler arası bir madilik yapmış olacağım ama kendimi savunmam gerekebilir, sonuçta çok ta dost sayılmaz ailem bana)

      Kuziiş, yakışmış mı? (Hmm iyi ama neden bunu giydin?) Çünkü çok hoş ve fiziğimi çok güzel gösterdi. (Hmm içerdekilere carlarsın artık, ee benimki nasıl olmuş?) Kız o çantayı değiştir en azından, tamam çocuk seni her türlü seviyor ama sen rahat edebilecek misin bu kombinle. (Ayyhh, üşendim) Ben de! Ama o küçük şeytan gelmeden uzaklaşmalıyız gelir peşimizden (Öff evet ya nerden istedim ki o çocuğu yapmalarını ben) Hay senin aklına ben :D (haklısın kuzen ahahah Allah sabır versin ikimize de)

      Enişte(abi), manyak mısın sen? Hayır ne bu cinsiyetçilik anlamadım ki? Bir kadın olarak bu düşüncelerin beni aşırı derecede rahatsız ediyor. Ayrıca sapık olan sensin, herşeyini biliyoruz ailecek. Sütten çıkmış ak kaşığınız hala benim ve bunu istesem de kaybedemem. Hem sen benim aklıma, okuduğum okuluma bakacaksın, ikiyüzlülüğünün alemi yok. Sana da basın açıklaması yapacak halim yok. By.

      Anneanne, kız yalan söylemişler sana, vallahi kötü birşey yapmıyorum ben. Hem senin ilk kız torunun benim anlasana. (Hadi ordan be!)... E yardım edeyim işine kıız, kızkıza iş yaparız, hani kızım ya ben. (Kız değilsin çocuğum delirme erkeksin sen eerkeeekk).. Öff Peeeki aanneaaneeeeöö seen bilirsiiiinn (kadıncağız belli bir yaşa gelmiş ona da mı çemkireyim kız, ayıp valla) Ayrıca sana indirdiğim o müziklerin hatrına kızım desen ne var, valla erkek muamelesi görmek RAHATSIZ EDİYOR BENİ! Aaa zorla mı canım lütfen yani?

     (Yavrum sen bir sapıklı gerçek dışı bir yola mı girmişsin, anneanne bana öyle birşey dedi de) Dede, hani insanların içindeydi Allah, tasviri önemli değildi, yine de her türlü biz Allah'ın bir yansıması değil miyiz? Anlattıklarına kendin de inanmıyorsun anlaşılan. Bendeki bu bilgi ışığını tebrik ederken ki dedem nerde sen nerdesin, ben senin en sevdiğin torunundum ya, ne yani en sevdiğin "kız" torunun olamıyormuymuşum? Ayrıca bil ki ailede seni en çok sevip dedikodularda koruyan benim, hep derler bana amaan dedesini de severmiş seni sahtekar! diye. Gerçekten haklılarmış, seni sevmek imkansızmış, kalbinde sevgi yokmuş senin, sende diğer "cemaatçiler" gibi dini kendi kirliliklerini maskelemek için kullanmışsın, aynı eniştem gibi. Ahahahah nedense hiç şaşırmadım. (oğlum dur beni bir dinle) Ay bir kız demek bu kadar mı zor bee? Kadınlara fahişe olarak bakıyorsun demek ki bu kadar ters tepkiler verdin bana. Ayrıca ben de diğerleri gibi seni sevmek zorunda değilim, oh çatı aranda yalnız başına köhne sen burada(adam kalp krizinden gider, valla da üzerime kalır, o sevmedikleri, arkasından küfür savurdukları adam birden tanrı olur onlar için, ikiyüzlü sefil ailem benim)

      Dıdının dıdısı yarı akrabam(yenge, eltinin kuzeni falan), selaam, merhabaa, güle güle, peki. Eheheh.

      Hahahahah, benimkinden çok ta romantik birşeyler çıkmadı, ama kesinlikle tahmin etmiştik diyeceklerdir mesela bundan eminim. Tahmin ettirecek birkaç şey yapmıştım çünkü. Aslında birçoğunuzdan böyle şeyler çıkmayacak olabilir. Aileyi kutsal sayan değer yargıları aynı zamanda da HETEROSEKSİSTTİR! Bizi yok sayan aileye karşı açılsam da içimden geçen mektubu da yazsam hiçbir şekilde kendimi üzemem ki, "nolur ağlama anne, suçlu değilim, kendimi tedavi etmeye çalıştım, bu öyle birşey değil noluoğr" diyerek ayaklarına falan kapanamam. Beni anlamayan insanı ben hiç sevemem, onun için ağlayamam. Çıkar ilişkisinde bırakırım aramızdaki mesafeyi. Taa ki tamamen özgürleşebilene kadar. Gurur ya da kibir her ne derseniz deyin. Ama bence siz de benim gibi dik durun, durabilin yani! Ya da gizleyebiliyorsanız gizleyin iyice. Transseksüel değilseniz dış görüntünüz bizim kadar evrilmeyecektir demektir. Yani "kısmen" de olsa bir nebze daha saklayabilirsiniz gibi. Ama geçerli hiçbir nedeniniz yoksa saklanmak sadece sizi değil, hepimizi öldürür.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

4 yorum:

  1. valla tiffaniciğim dediğin gibi aile biraz heteroseksistir. Bir pipi uğruna, seneler öncesinde sen erkek çocuk doğuramadın hanım bana diye, karısını döven insanlar tanıdım ben. Kendi cahillikleri, kendi güçsüzlükleri ile yaşayıp durur hala bu insanlar. Ailene yazdığın mektupta gerçekten çok içerden, kalpten... Hayatta prangadır maalesef aileler, sen onlara demek zorunda değilsin git yaşa hayatını

    YanıtlaSil
  2. sağol canım :) zaten aile yapımız başlı başına sosyolojik bir sorundur.

    YanıtlaSil
  3. "Ayrıca tek sevdiğin şey pipimse Kİ ÖYLE! O zaman size ameliyat sonrası bir kavanozda yollarım."

    Bunu okuyunca dayanamadım, güldüm. Gülerken de üzüldüm. Haklısın çünkü.Sevdikleri şey karakterimiz değil, fazlalıklarımız ya da eksiklerimiz(!)

    YanıtlaSil
  4. gül gül otum beniiim :) bazı kısımlarda da biraz daha güldürme amacı da taşıyordu zaten yazım ehehe :D ama baya çemkirmeye bağlamışım ben de. Sosyolog birini bulursam bu yazılarımı hep yollayacağım. Biraz analiz etsinler :( aslında aile hep kendi itibarını düşünüyor, kimse kimseyi gerçekten sevemiyor. Toplumsal baskılar da cabası.

    YanıtlaSil