2 Ekim 2013 Çarşamba

Esprilerle Transfobi

      Selam. Sizlere başta "İnci Caps" in yaptığı(ve başka yerlerde de yapılan) bu saçma sapan bazı nefret ögesi içeren karikatürümsü, capsimsi saçma şeylerden biraz alıntı yapacağım. Bakalım Milletin aklı ancak nereye kadar çalışıyor. Kimlerle aynı havayı soluyoruz. Ay yazık valla.





Canım bu Caps'i kim yaptıysa o şaşırmış! Ayrıca İsmal'im üzülme kız sen :D Yirim.


Bazı Bülent Ersoy Capslerini bende seviyorum canım. Fakat bu gerçekten trans kadınlara yaptığınız bir ayıp. Buna alınacak kadın sayısı gerçekten fazla. Ayrıca Bülent Ersoy BİR KADIN :) Penis muhabbeti veya "kestirmek" çok argo. Diğer yaptığınız capsleri gölgeliyorsunuz böylece.


Kim diyomuş ay vajişim diye? Ayrıca bilinçli hiç bir trans kadın, adet geçirmeyeceğini bildiği için orkid falan kullanmaz ve rahmini falan bu kadar vurgulamaz.


Sanane? Neyse ne? Aşkın gözü bu kadar kör iyi ki gerçekten! Hem kör olduğunu nereden biliyorsun? Birbirlerine yakışmışlar ama bunu da gözden kaçırmayın cicilerim.


AY DİLİNİZ SÜRÇTÜ HERHALDE! Anne, Oğluumm!! Derler birbirlerine deseler deseler. Toplumsal kimlikleri aşın artık, Bülent Ersoy hiç bir zaman erkek değildi, Rüzgar Erkoçlar da hiç bir zaman kadın değildi? Kafanız bastı mı? O mercimek beyninize falan..(almışsınızdır inşallah)


Şunu da açıklayın bana bakalım, siz oradaki "harun abi" dediğiniz tipe bakıncaya kadar sol taraftaki meraklı ve iştahlı(Allah bilir bir de ikiyüzlü ve eşcinsel kimliğiyle barışamamış) kişi neden o kadar meraklı ve huşu içinde bakışlar atıyor? Bence o daha önemli bir sorun!


O değil de ben abi göremedim. Yoo gözlüğüm de gayet iyi. Capsi yapanın ya beyninde ya gözünde! Tedavi edilebilir ama çok büyük problemler var. Hayırlısı!


O takılan "KORSE" lerin adını bilmediğim bir hastalığı tedavi amaçlı kullanıldığını biliyorum. Bir hastalıkla da alay edecek kadar şuursuz musunuz lan siz? Bu kadar aşağılık olmanızın, ergenliğe bile hakaret olabilecek seviyesizliğinizin nedenini inanın merak bile etmiyorum! Rezillikten başka bir şey değil şu yaptığınız.


Evet Dünya nüfusunun %95,6 sı erkek tamam. Peki ya ben birşeylerin ters gittiğini anlarsam? Ben de mi erkek oluyorum. Vaaaaay! KUTSAL ÜSTÜN(!!!!) ERKEKLİĞİNİZE, kalıbınıza vs. herşeye tüküreyim e mi? Kendi içinizde boğulun e mi? Bu tür capslerle bile nefret söylemi ve cinayetlerine ne kadar destekleyici zeminler hazırladığınızın farkında mısınız Caps ahalisi!! Yaptığımız hak arayışını bir resimle lekelemeye çalışmanıza, kendi çamurunuzdan bize de bulaştırmaya ne hakkınız var sizin? Bir daha söylüyorum kendi içinizde boğulun inşallah!

Ekstra(BU YENİ!!!)

Şimdi de laf sokamlı, aşık atılmalı caps yapmaya başlamış bunlar! Sneijder adına yazılan son şeye bakmanızı istiyorum. Atışmaların genelinden, travesti kelimesini bir hakaret olarak kullanıldığı sonucunu görmek için alim olmaya gerek yok. Sonra da bunun gibiler "Aaaa yurtdışında pis türkler diyolarmış, türklük hakaretmiş, barbarlıkmış, demek ki zamanında.. ohouhouohouhaaooğğğ" diye de gülme-böğürme karışımı gerizekalı tepkiler verirler. E kendine hakaret edilmesinden hoşlanmıyorsan, başkalarının ve özellikle de BİZİM TRAVESTİLİK VAROLUŞUMUZA, SEN KİMSİN Kİ DE DİLİNİ UZATABİLİYORSUN, dili kopasıca haysiyetsiz arkadaş?

Not: Bu içerik tamamen bilinçli bir sinirin ürünüdür. Ve yazar burada ciddiliğinin sınırlarını falan da zorlamıştır. Ayrıca bunun gibi yüzlercesi vardır. Bunlar sadece içlerinden seçilerek yapılmıştır. Az ama konunun özüne girmek amacıyla örnekleri bol tutmadım.



Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

11 yorum:

  1. Arkadaşlar da bu tür şakalar yapıyolar. Ben nedense hüzünleniyorum, içim acıyo. Sanırım en çok bu tür esprilere gülmediğimde anlaşılıyorum=))

    YanıtlaSil
  2. Ben de yerine göre hafif gülermiş gibi yapmak zorunda kalıyorum :( onun dışında da "ifadesiz" duruşumu yapıyorum. Ama istanbul ve üniversite ortamı homofobiden ya da transfobiden arınmış topluluk ve insanlarla dolu.

    YanıtlaSil
  3. iyi bir toplama olmuş kuzum, sevdim.. Nedense hiç gülümsyemedim bile, milletin mizah anlayışı bu kadar yerleri mi yalıyormuş.. üzüldüm..

    YanıtlaSil
  4. sağol kuzuşuum :) valla öyle. Hele bu işin homofobi kısmına girsem, kaç gb'lık arşiv yapardım artık düşün :( homofobisiz espri nerdeyse yok!

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. "lan orospu çocukları bu size az bile cinsiyeti belirsiz toplar"

    deyip pisliğini kustuktan sonra ne diye siliyon sen gevşek? homofobi ve transfobin fazla da allah bilir travestilerle de yatıp bunu gizlemek adına erkeklik şovu yapıyorsun ortada rezil köpek. ulan şov yapacaksan lafının arkasında da duracaksın! Anladın mı Memet Yanalak?

    Ayrıca cinsiyetim belli, kadın. Hem belli de olmayabilirdi lan küre? Sana mı soracağım sandın. Ancak nokta kadarsınız işte bembeyaz bir çarşafta leke olursunuz. Beyninizin pisliğinde geberin inşallah

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle yazıya yorum :)) Doğrusunu söylemek gerekirse ben senin kadar nazik yorumlar yapamadım. Özellikle Bülent Ersoy'un ve toplu çekilmiş fotoğrafın altına yazlan yazılar tamamen terbiyesizlik ahlaksızlık! Hiçbir kimse kendini bu kadar iğrençleştiremezdi tebrikler bunu başarmışlar. Dilerim buradaki ironiyi de algılayabilecek zekaya sahiplerdir.

    Şimdi şu üstte yorum yazanla ilgili bir şey diyeyim: Edebiyle konuşmasını bile bilmeyen bir kimse nasıl oluyor da başkalarına ahlak kumkuması kesilmeyi kendine hak görebiliyor? Madem bu kadar ahlaklı bir insansa nasıl oluyor da (ki büyük ihtimal inançlıdır) Allah'ın bu duygularla yarattığı bir kimseyi kınamaya ona saldırmaya küfretmeye devam edebiliyor? Kısaca demek istediğim başkalarını ahlaksız olarak nitelendirmeye kalkmadan önce kişi önce kendisine bakmalı sonra başkalarına dönmeli.

    Başka okuyanlar varsa da onlar da dikkat etsin: Tüm bu hakaretlerine rağmen üslubunu koruyan bizlersek biz mi ahlaklıyız yoksa bize küfredenler mi? Bir düşünün, saygılar.

    YanıtlaSil
  8. Caps ahalisi genelde ortak ve sığ bir beyin havuzundan beslenmeye çalışan tipler. Yani kendi fikirleri de yok malesef, sadece hönkürmeye yaradıklarını gördüm.

    Memet konusunda da aynı şeyi söyleyeceğim, fikirsiz. Artı bir de korkak :D mailime yorum gelmese hiç okuyamayacaktım bile nefretini. Yani Kafası birşeye bassın istiyorsak seviyesine inmek zorundayız. Yorumundaki sorularla kendini sorgulayabilecek bir organizma değil malesef.

    YanıtlaSil
  9. Etrafta boyle mehmet gibi tipleri gorunce ne yapacagimi sasiriyorum. Kizginlik mi desem utanc mi desem?tum hislerim degisiyor da bi onlara karsi acimam gecmiyor. Yazik.geri kafalilik gecmiyorya. bu beyinle bir omur yasiyorlar ya. Yazik.

    YanıtlaSil
  10. Yani iki ihtimal var, ya Yaşadıkları yerden dışarı çıkmayarak yaşamış gibi yapan insanlar ki kimseye hayır gelmez, ya da kendi cinsel kimliği de LGBT ki bunu kabullenemeyip bana ulaşmak için üstün çaba sarfetmiş.

    Cidden yazık :/ tedavilik

    YanıtlaSil
  11. Bir nebze tebessümü bırak kendimi sıka sıka okudum bunları diyen yapanların içinde zerre kadar insanlık yok be misscim ya
    bir de espri yapmaya çalışan beynimizi yenilemeye çalışsak varya neler yapcak bu milllette şuan yaptıkları sadece homofobik transfobik eylemlerin ürünü caps çıkarmak
    akıllarını azcık uçkurlarından çıkarıp mantıklı şeylerin arayışına girseler bu ülkede herkes rahat yaşayacak valla

    YanıtlaSil