30 Eylül 2013 Pazartesi

Bir Müjdem Daha Var


      Selam yine. Bir önceki müjdemi hatırlıyorsunuz değil mi? Hatırla(ya)mayanlar ya da bilmeyenler tıklasın.



      Evet yine benzer bir haberle karşınızdayım, bu sefer yazmaya başladığım yer Radikal Blog. Hayır oradan teklif gelmedi. Üye olma scriptini gördüm sadece. Ve önceden de incelediğim bir platformdu. İstediğin gibi üye olabileceğini ve üye olduktan sonra da blog oluşturma seçeneklerinin olduğunu görünce bu sefer de ben adım atayım dedim. Öyle her yerden ben teklif beklersem ohooo?!.. Hem burada yazmayı istememin bir sebebi de ayrıca bir LGBTTQ kategorisinin olması. E uzmanlığını yapabileceğim konulardan biri de bu olduğuna göre. Tabiki tek konu olarak oraya yazmayacağım! Başka konularda da söyleyeceklerim var. Ve insanlara ne kadar çok fikirlerimi aktarabilirsem, kendimi ifade edebilirsem o kadar güzel ve rahat hissediyorum. Elimde olsa birkaç tane daha yer bulurum. Fakat bakıyorum da radikal kadar özgür ve özgün'ü yok, ya da daha ben bulamadım ha :D ahahaha. Turk Gay Club da da hala yazmaya devam ediyorum tabiki. Birkaç platormda birden yazılarımı yayınlamak hoşuma gidiyor, insanların blogumdan haberdar olmasını da bekliyorum fakat bloguma daha ulaşamamış insanların da benden mahrum kalmasını istemiyorum.

      Sözün özü, inşallah şu blogger'lık ve yazarlık işi beni gerçekten de saracak. Bakalım maceram nereye kadar ulaşacak, göreceğiz. Müjdemi siz dostlarımla paylaşabilmem benim için büyük mutluluk, hepinize kocaman teşekkürlerimi sunuyorum. Öptüm.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

2 yorum: