15 Ekim 2013 Salı

İyi Bayramlar! Mı acaba?

Acaba bir yazı yazar mıyım, uğraşabilir miyim diye düşündüm ama sonra
baktım ki aklımdaki konuyu kelimelerime dökmek istedim. Yani yazmaya
karar verdim, evet yine telefonumdan hem de. Hahah.



Bugün bildiğiniz üzere kurban bayramının 1.günü(Qurb@n'13 fest - first
day). Hani yine kaçan koyunlar, kesildikçe dökülen masum hayvan kanı,
uygunsuz yerlerde uygunsuz biçimde kesilen kurbanlar, amacından çıkan
kutlama etkinlikleri gibi artık katılaşmış çirkinliklerden
bahsetmeyeceğim(bile). Fakat bu fotoğrafı ben nerden buldum, manyak
gibi neden araştırdım ve niye bu yazıda kullandım?

Birincisi islam geleneğini yansıtan iki simge/sembol bir arada. O
şekilde bir ironi yapmak istedim. İkincisi ise tek bahsedeceğim konu
kurban bayramı değil, kamu dahil bütün işyerlerinde artık türbanın
ciddi anlamda serbest olması konusuna da değiniyorum şekerler.

Kamuda türban serbestliğine gelmeden önce, belediyelere bir konuda
çemkirmek istiyorum! Yahu arazi, boş bir alan, tamam tahsis
edilebilecek uygunlukta bir alan fakat bir bakın bir etrafınıza! Avm
var mı ev var mı? İnsanların geldiği uğrak bir yer mi? Belki avmnin
yeri yanlış. Bilemeyiz. Fakat onca yerleşimin arasındaki boş bir
arazide bile satacaksanız kurbanlıkları allah için kokuyu önleyici bir
altyapı kurun, düşünün. Öldük lan resmen! Yani hijyen denen birşey yok
mu? Zaten o kurbanlıklar alanına da hayatta girmem. Aman yarabbi, hiç
islamiyetin temizlik öğütüne uyuyor mu? Zaten bir canlıyı kurban etme
mantığını ben anlamadım? Hani semavi dinler öncesindeki inanışlardan
farkı(mız)? Yani Hz.İbrahim oğlunu niye öldürüp "kurban etmeyi" ister
ki? Ya da kur-an daki o kısmı arapçadan türkçeye doğru mu çevirdik?
Hani bazı kelimelerin karşılıkları başka dillerde tam olmaz ya, bir
dilden diğerine çevirirken illa ki bir anlam kayması olur.. LGBT
konusundaki ayetlerde de böyle çeviri hataları olduğunu düşünüyorum.
Yani pedofili ensest zoofili nekrofili gibi gerçekten sapkınlık olan
konularda neler diyor acaba? Bunu da merak ettim!!! İlerde bir gün
deist ya da protestan olmadam bile sanırım kurban kesmem. Hoş zaten
artık parasını veriyorsun, kesimi yapan yapıyor, sen görmüyorsun bile.
İslami usullerde de böyle midir? Hem ancak bayramda seyranda mı
aklınıza geliyor FAKİR YÜZÜ GÜLDÜRMEK! Dualarını da belli rüşvetler
vererek almak ve günahlarınızı örterek cenneti mi garanti etmeye
çalışıyorsunuz? Günahlarınızın yükleri ağır gelmesin ahirette sonra?
İbadeti yapacaksan mutlu etmek için, allah için, içinden geleceği
zaman yapacaksın. Hem zorla güzellik olmayacağını söyleyen de bir din!
Peki neden bayramların belirli günleri var? Gelir uçurumu ve fakir
zengin sınıfının oluşmasına da giremeyeceğim şimdi. Bilgisayarımda
yazsam bile çok uzar çünkü konu. Kısacası bencillikle yapacağınız
sahte iyiliklerin KALIBINA TÜKİRİYİM

Haaa gel gelelim başörtüsüne, diyeceksiniz ki bacım sorunun ne
başörtüsüyle? Bu konuyu kurbanın neresine bağlayacaksın, ya da islamın
simgelerinden birisi olması dışında konuyla ve yazıyla NAALAAKASI
VAR?! Diyeceksiniz..

Bildiğiniz/duyduğunuz belki de gördüğünüz üzere demokrasi
pakedihahahhhaaaahahöhh.. Çerçevesinde(adamlar demokrasiyi bile
paketledi helal olsun yuh! Hitler bile hitler olalı böyle bir faşizm
görmemiştir o cehennemin Full HD 3D televizyonundan. Demokrasinin
ilkesine aykırı sınırlanıp paketlenmek te kim bunu anlaacak bilinçte
ki allasen.) AKP şu on yıllık iktidarlığından sonra hele şükür aklına
geldi de başörtülü kadının çalışma hayatına da girebilmesini
sağlayacak yasayı çıkardı. Ulan başörtülü bacılarım diye car car
bağrdınız daha yeni mi aklınıza geldi asıl bizim bacılarımızın sorunu
ha? Tabi tek onlara özgürlük sunmalarınız da yeterince demokratik
değil, ama umrunuzda da değil, bunu da biliyorum, sahteler sizi! Fakat
seçimlerin yaklaştığı ve gezi parkı direnişinin sonrasındaki bu
dönemde özgürlüklerine kavuşmaları ayrıca tartışma konusu olur.
Kesinlikle halkı yine kandırmaya çalışmanın hamleleri bunlar, kananlar
da olacak, kesin olacak bakın görürsünüz. Çünkü o güruh demokrasiyi
salt sandıktan ibaret görüyor. Yazık! Ama sevgili bacılarım, söylemek
istediğim asıl söz şu, kamudaki hakkınız olan bu özgürlüğü çemkirip
karşı çıktığınız gezi parkı direnişçileri sayesinde aldınız! Yoksa o
koyunu olup hüloooğ diye bağırdınız, göt kılı olmayı bile göze
aldığınız kişinin aklının ucundan bileee.. Ne geçerdi ya? Rant ve para
peşinde, sizin içinizdeki kini besleyip büyüten ve onunla beslenen
birinden özgürlük beklenir mi hiç? Bu da oyun.. (Bu sözler iktidar
partisiyle aynı görüşü paylaşan başörtülü kadınlara ithafen
söylenmiştir)

Notların notu: AKP Kurucularından Fatma hanımın Demokrasi pakedi
eleştirisi ve LGBT ye olan bakışlarını beğendim. Fakat yine de bu
iktidardan tam anlamıyla bir nefret suçu yasası beklemek saçmalık
olur, ancak yeni akit gibi kağıt israflarını koruyacak bir zihniyetten
insanlık adına yasa yapmaları beklenemez. Nefret kavramını bile
kendilerine yontmuşlar. Aman yarabbi.

Bir de artık şu 28 Şubat'ın bitmek bilmeyen kinine bir son verin
canım, intikam almak islama yakışmaz, GÜNAHTIR! Hem bu duygu
vücudunuza da zarar verir, en çok siz zararlı çıkarsınız, insanlarda
islamofobi oluşmasına da sebep olursunuz, dinden soğutmuş olursunuz.
YAPMAYIN! LGBT'lerin çektiklerini çekseniz ne olurdu ha? Az empati
yapın bide..

AY bitiremedim ben de susamadım. Hadi by.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

6 yorum:

  1. Akp kurucularından Fatma hanımın aklına anca mı gelmiş LGBT? LBGT'yi bu yıl kurulan kurum kuruluşu mu sanıyor,ne sanıyor? Seçim yaklaşıyor her kesime hoş görünme devri başlıyor. 10 yıldır iktidardalar anca akıllarına geliyor her şey(!) Hem bu Fatma hanım daha önce nerelerdeydi? Ben hiç hatırlamıyorum herhangi bir yorumlarını.

    YanıtlaSil
  2. sadece düşüncesel tarzda beğendim ben de fakat tabiki de AKP olduğu için güvenilir değil, hiçbir şekilde. Benzer olumlu cümleleri yalandan 2002 yılında R.Tayyip Erdoğan da söylemişti zaten..

    YanıtlaSil
  3. Tatlım yazını çok beğendim doğrusu. Öfkeni taaaa oturduğum masadan hissettim :) Bide ben yazabilsem şöyle bir yazı :S

    Akp hakkındaki düşüncem lgbt hakın da yaptığı eleştiriyi bilmiyorum ama büyük ihtimalle lgbt insanlarını destekler gibi olup oy çekmeye çalışma çabası bennce :)

    YanıtlaSil
  4. eh iyi bir eleştiri olmuş.. ben daha çok türban serbestliğine karşı çıkacak mısın acaba diye beklerken bu bize yetmez demene sevindim ;)

    YanıtlaSil
  5. @GayPembe çok teşekkür ederiim canım benim :) hissettirebildiğime sevindim. Yazıyı yazarken doğaçlama bir an geldi, orası da öyle gelişti ve aklıma ne geldiyse yazdım.

    AKP'nin LGBT'ler hakkında olumluymuş gibi yapılan 2 konuşma var:
    1) http://m.youtube.com/watch?v=WyhizrExiaA&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DWyhizrExiaA (2002 yılında Erdoğan'ın yasal güvence sözü)

    2)http://www.muhalifbaski.com/akp-kadin-kurucusu-istiyorlarsa-lgbt-ile-beraber-namaz-da-kilacagiz-5137h.htm (2013 AKP Kurucularından Fatma Bostan Ünsal'ın sözleri - ki bu kadın nedense gezi parkından sonra çok duyuldu bu kadın ve Erdoğana biraz muhalefet konuşuyor)

    Fakat gerçekten de hiç bir AKP şeysine güvenilmez, bence de yine bir gözboyama olayı var ;)

    YanıtlaSil
  6. @Kaancığım eh ben yaparım da kötü olur mu hiç (falan :D) Ama sen beni gerçekten tanımamışsın. Ben ki özgürlüklere sonuna kadar destek veren, bir "özgür kız" olarak ve bir sürü de türbanlı arkadaşa sahip olaraktan(yakinen tanıyorum yani) karşı çıkmam beklenemezdi.

    YanıtlaSil