31 Ekim 2013 Perşembe

Kötü Kız Tiffany


      Toplumun genel yargı ve kalıpları kullanarak yazılmıştır. Gerçekten kötü kızı mı yansıtmaktayım? Bence öyle :) Belki de yanılıyorumdur.

      Selam. Kızlaar hey(öf ne var yaa). Selam kızlar! dedim.(tamam be) Naptınız? Eğlendiniz mi bensiz ha? Özlediniz mi beni, dünden beri? Ahahahaha şu dünki sıkıcı kız, annem ya ne kadar iyi,saf bir kız o öyle. Ahahahahahh bide dedikodu da yaparmış arkadaşlarıyla(ahhahah daha kendi hakkındakileri bir duysaa, şşş aman susun, daha vakti gelmedi, sonra istediğiniz kadar carlarsınız)

      Ay bugün biraz da gündem konularına sataşıcam, en yeni ne oldu? Şu 29 Ekim'de "yılların hasreti" Marmaray açıldı canım.(b*k oldu) Açıldı da sonraki gün ne oldu? Elektirkler kesildi, bunca uyarıya rağmen kimseleri ciddiye almayan o kişi, gitti inada bindi, can güvenliğini hiçe saydı ve açtı. Hala bu durumda insanları uyarana ateş püsküren bağzı tipler var, hepsinin köküne epilatör krem işşşallaaahhh.

      Aklımda binbir farklı yerdeyken, blogumun arama istatistiklerine bakıyordum, hayır millet beni neresiyle nasıl buluyor, şu anda kafam allak bullak olmuş durumda, olum bi kökünüzü bulsam var ya caaart diye yırtarım da, ay neyseki asil ve uysal bir kızım. Yapmam öyle delilikler ben. Ay yok, ifşa etçem dayanamayacam ben!


      Hadi missstiffany.blogspot.com, trans kadın ve kaan arer de bişey yok. Ama şu geri kalanına bir bakar mısınız? Pardon da benim "tag" lerimin neresinde yazıyor böyle şeyler? Ya da hangi amaçla arıyorsunuz beni? Kafanızdaki yargıların ortasına balyozla vururm valla kendinizi şaşırırsınız, saç baş girişir salon kadını çizgimden kayarım valla aaaaaaaaaaaaaa... Hadi ordan beee!! Sex içeriği ve soh"p"et amaçlı aramalar(muhtelif her yerimle gülüyorum kızlar aaayyhh) dışında asıl takıldığım nokta şu oldu; kartondan tuvalet kadından duvar susu. Şimdi bir daha bir daha bakıyorum da, sanırım kişi "kağıt" yazmak istemiş, fakat orada biraz yanlışlık sonucu (garibim yazık vah vaaah, ay internete de vize koysunlar şekerim, belli bir tahsilin altındakiler kursunu görmeden, sertifikasız falan giremesinler, kalite düşüyo valla) teknolojinin de kötü ve yanlış emellerin eline geçmesi sonucu BENİ BULMUŞ(parantez içinde belasını). Ahahahahhh bunu açan evli bir adamsa, kızlar düşünsenize, bide yakalanıyomuş. Aaayhahahah daha kılımı kıpırdatmadan bile yuvalar yıkma kapasitem oluyomuş :D Hani güzelliğimi bile kullanmama gerek kalmadan, ohanes.(Hayır ego kraliçesi falan değilim, o ağzındakini çıkar da konuş. Öptüm)

      Ahh benim o aşırı uysal ve kimsenin etlisine sütlüsüne karışmaz, muhteşem karakterimin... Yok devamı gelmedi bunun.

      Geçen gün kızlarla bir kaynatıyoruz. Eskiden sevip artık gıcık kaptığımı farkettiğim o kazulet(adeta bir kuğu, yersen) kızı saçı başı dağınık, ayağında 45 yaş kadını topuklu ayakkabılarıyla birlikte, pespembe kol çantasını tam bir kokoşlar gibi sallaya sallaya, afedersiniz arkasından köpek kovalamışçasına saçlarına ayıp olmasın diye(bana ayıp olmasın be, gözlerim çıktı) bakmamaya çalışırken gözgöze gelmemiz sonucu selam vermek zorunda kaldım. Sonra ne mi yaptım, giremediğim kadınlar tuvaletinin kapısının önünde kusarak ağladım ve soranlara da arkadaşımı bekliyorum dedim. Sonra bu benim dedikodu ortağım canım arkadaşımla milleti ezikleyip "aaaaa cık cık" falan derken konusu açıldı ve aşağıdaki muhabbet, tarihe gömüldü, altın harflerle.
+Kızıım var ya bugün T'yi nasıl gördüm var ya? 
-AY nasıl gördün Tiffany? 
+Elinde pembe çantası, ayağında 45 yaş topuklularıyla, bir paçavra gibi.. Ay acıdım, bide selam vermek zorunda kaldım 
-Kızım(oğlum) sen fazla iyisin var ya hatır, gönül, yok eski arkadaş falan.. Ay ben de gördüm bugün. Sevgilisinin kolunda, elinden tuta tuta indiriyordu kızı öyle. O topuk ne öyle yaa 
+Ay evet ya o hep öyle abartıyo abi ya 
-E tabi boy 1,50 olunca ahahaha 
+Hahahhh ay o değil de aklıma bişey geldi, neyse söylemiyim 
-Hıı anladım da sen söyle yine 
+E bodur tavuk, her daim piliç ahahahaha 
-Puahahahaha 
+Hahahahhh
       Yanıma da sevgililerin biri gidiyor, biri geliyor, hayır hiçbirinin arasına üçüncü olmayacağım, sapık mıyım ulan ben? Bide sevgililer ıyyyy böyle mıç mıç mıç, hepsi ayrı, hepsi de aynı saçmalık bunların. Ayyyy böyle üstlerine çayımı dökmek istiyorum, biraz sebeplensinler diye :D E gerçekler acıdır tatlım, aşkın acısı karşısında, her ilişkide ayrılığın olduğu şu günlerde biraz uyanık olun canım, öyle her yerde sarılmak olur mu, bide öperken ayarınız olsun, canımız çekiyor burada, aranıza ekmek bıçağıyla girmek istiyorum valla! O kızların saçını yolup erkeğin ağzına soktuktan sonra kızı oracıkta bırakarak adamı kolundan tuttuğum gibi kaçırmak istiyorum, hepsinin turşusunu kurucam, koleksiyonunu yapıcam ahahahaahhh(+Al Tiffany bi sn**kers ye, acıkınca kafayı yiyosun -Hyr cnm dyetteym bn ac da degilm DEFOL). Bir de bana bakmayın ulan, b*k var dimi, takır tukur yazıyom diye, oh bilerek yapıyorum valla, ben rahatsızsam siz de rahatsız olun güzelim, öptüm.

gerçek aşk

      Bu arada, iki gün önce annem için kendi kendime dedim ki: "Şunu alır mısınız?" Gerçekten lafımı sonuna kadar hakediyor, ki esirgemiyorum da zaten :D Onu da öpeceğim yakında. Canısı ya :) Gerçekten sabrımın sınırlarını zorluyor. Zaten sürekli "oğlum" diyerek kredisini tüketti, yeni saflıklarını çekemeyeceğim valla! Her ay maddi masraflarım için katlanıyorum sana, bunu bari farket biraz, hani mesajlaşıyorum da sadece, ses olarak duymayalım birbirimizi. Anla hani belli bir seviyeye indirgemek, ilişkimizde biraz daha rahat olmak istiyorum anne.

ANNEM (temsili)

      Ayy öptüm öptüm mucuk mucuk havadan öyle tatlışlar hastayım bulaştırmayım şimdi. Of yeter bu kadar, görüşcez sonra(sağlam dedikodularınız varsa missstiffany@gmail.com tatlım ahahahaha, bekliyorum)

      Not: Hay o gıdıkladığın kızın altında kal şapşal çocuk, bide fısıl fısıl birbirinizin içine sokulmuşunuz, aranızda hava boşluğu yok çocuğum nasıl konuşacaksınız? Nasıl duyacaksınız birbirinizin sesini? Ya ben de duymak istiyorum hem ne diyonuz aaa? Iyyy bide ağzınız şapırdıyo, ya en sinir olduğum şey. Bide o ayağını iki metre uzatmış sallayan bay 48 numaraya 40-41 numara stiletto alıp kafasına fırlatıcam(hayır canım boyum uzun yoksa ayağım büyük değil hah). Kızım ayrıca dikkat et adamın donu açılmış beli görünüyo, hani bak ben neyse, dünya ahiret hepiniz bacımsınız da, başka biri olsa, mazallah o elindeki çocuğu da kapıp giderler kızııım hiç güzelliğe bakmaz bu işler, biraz anasının gözü olacaksın bu devirde. İnşallah cehemmemin dibine gidersiniz! Sizi bekleyeceğim orada, fokur fokur kaynatmak için. Hahahah.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

2 yorum:

  1. Gerçek aşk diye tanımladığın o foto ne laan? Harbi kötü kızsın bugün. Sana iyi kız olmak yakışıyor vallahi bak :D

    YanıtlaSil
  2. ahahahah hayatın içinden güzelim. Yaşasın kötülük ahahahaha. Muahh

    YanıtlaSil