1 Kasım 2013 Cuma

İyi Kız Tiffany: Yakalanmak


      Toplumun genel yargı ve kalıpları kullanarak yazılmıştır. Gerçekten iyi kızı mı yansıtmaktayım? Bence öyle :) Belki de yanılıyorumdur...

      Önceki yazım:

      Merhabalar, iyi kız mode on bir biçimde yazı dizimi devam ettiriyorum. Yakalanmak, kime, neye yakalanmak? Hangi durumda yakalanmış oluruz? Ay noluyor beee? Bu kadar genel bir durumu nasıl özelleştireceğimi göreceksiniz şimdi.

      Son birkaç gündür kafam yerinden oynayacak gibiydi. Baloğlan arkadaşım(oyy ablasının kuzusu oo) için endişelendim. Acaba birden ne geldi başına da ortadan kayboldu, sosyal medya'dan izini silip blogunu kaldırdı diye. Bu konuda sevgili saygıdeğer, çok değerli Kaan Arerciğimin şu yazısında okuduklarımla aslında hem şok oldum, hem de malesef "normal" karşılamak zorunda kaldım. Genç ve kendini kabullenmiş, kararkteri sağlam, adamın dibi, başta ablasına olmak üzere pek bir saygılı çocuğumun başına birileri fena bir çorap örmüş. Efendim bu x kişisi(kimse bilmiyor ama yaptığı yanına kalmaz, illa ki karşılığında o enerji gelip kendisini bulup bunun karşılığını alacaktır ondan) çocukceğzimin ailesine baloğlan blog'unun adresini mail olarak atıyor. E aile de çocuklarının eşcinsel yönelimini öğrenince Türk Aile'sinin genel olarak verdiği tepkiyi veriyorlar, ki bu kesinlikle kimyasal ve psikolojik olarak ömrünün tamamını yiyip o çocuğu yaşayan bir ölüye çevirir sadece, böylesine akıllı ve eşsiz bir insanın, özellikle de ailesinin böylesine bir cevheri elleriyle, adeta boğarak öldürmeye çalışması akıl alacak şey değil. Kalplerine "insaf" diliyorum sadece. Ve biraz da "bilgi" O sizin "evladınız" yahu "düşmanınız" değil. Ayrıca eşcinsellik bir yönelim, siz bunun neyini tedavi ettireceksiniz ki? Hadi evladınızı gözden çıkardınız, düşünmüyorsunuz diyelim(ki kesinlikle öyle, biraz da elalemi ve kendi soyadınızı düşünüyorsunuz görünüyor) paranızı düşünün, dolandırıcılara karşı neden yediriyorsunuz paranızı bu kadar? Türk psikologlar derneğinin yazısını bir okuyun, doğru kaynaklardan biraz araştırın. Gerekirse CETAD ile LİSTAG ile iletişime geçin. Bunlar alanında ihtisaslaşmış, LGBTİ'ler hakkında da en kaliteli verileri/bilgileri bulabileceğiniz oluşumlar. İnanmak istediğinize değil, gerçeği arayın ve ona inanın


      Hem ne yani, şöyle bir düğmesi mi var baloğlan'ın hani, yöneliminin ayarının yapılacağı? Ahahahah kızmayın ama ben şu anda çok gülüyorum. Hem eşcinsellerin hayata tutunamamasının nedeni tamamen sosyolojiktir. Eğer anayasada cinsel yönelim ve toplumsal cinsiyet kimliği yasaları gelirse hiç merak etmeyin, oğlunuzun hayatı hiç kararmamış olacak bu ülkede. Çözüm toplumu değiştirmekte, oğlnuzu değil, çünkü o zaten mükemmel, bilmem anlatabildim mi?

      Asıl olaya gelelim, çocuğunuz "eninde sonunda" "cinsiyet değiştirecek" diye mi korkuyorsunuz? Korkmak! Bizim başımıza gelenlerin sebebi de haklarımızın iade edilmemesi ve egemen anlayışın bizleri sadece yataklarında fantezi olarak var etmeyi istemek gibi faşistçe, özgürlük karşıtı bir bakış açısı nedeniyledir. Transeksüel olduğumuz için değil. Eğer bana inanmıyorsanız LGBT'lerin Dünya'daki konumunu inceleyin efendim. Ki eşcinsel bir birey hemcinsiyle ilgilenir ve kendi cinsiyetinden de memnundur ve sizin OĞLUNUZ da zaten bunun farkında, çok bilgili bir çocuk. Bence böyle mükemmel ve pozitif bir evladınız olduğu için kırmızı halılar eşliğinde kortejlerle birlikte oğlunuzu şehirden şehire gezdirmelisiniz. Ahahah. Hem beni de tanısanız, sanırım transeksüellerden de bu kadar korkmazsınız(diye umuyorum).

      Zaten söylenebilecek ne var ki? İnşallah baloğlan için en doğru yolu bulmakta gecikmezsiniz, ya da illa eşcinsel terapi tuzağında da diretecek olursanız allah elinizden kurtarır inşallah baloğlan'ı.(Kusura bakmayın konu insan hakları, ailenizin içinde bir mesele gibi görseniz de vallahi burnumu sokmadan duramam ve tehdit maillerinizi de göze alarak yazdım bu yazıyı, inşallah okumuşsunuzdur) Hem bence size o maili atan her kimse asıl onun tedaviye ihtiyacı var, resmen kötü amaçlarla yapmış olduğu bir hareket, size iyilik yapma süsü verip oğlunuza(biricik canınıza) zarar vermiş.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

0 yorum:

Yorum Gönder