2 Kasım 2013 Cumartesi

Kötü Kız Tiffany: İlkokul Anılarım


      Toplumun genel yargı ve kalıpları kullanarak yazılmıştır. Gerçekten kötü kızı mı yansıtmaktayım? Bence öyle :) Belki de yanılıyorumdur.

      Önceki yazım:



      Selam. Yine ben geldim. Hıh ayrıca bana kötü olmak ta yakışıyor(hatta daha çok yakışıyor dermişim ahahahah) İkokul anılarıma geçmeden önce şunu da belirteyim ki; "Susma Haykır Translar Vardır" "Katil Devlet, Transfobik Devlet" "Polis Elini Transseksüellerin Elinden Çek" Şişli Karakolunda yaşanan trans'lara işkencenin artık iyice suyu kaynadı ha? O polisler iyice cozutmaya başladı, zaten psikolojik olarak en hastaları alıp o mesleğe getiriyorlar, rezalet yemin ediyorum, kızlar benden bile polis olur, demedi demeyin, ahahahaha. Malesef translara ve diğer LGBTİ'lere işkence her yerde var, bu meşrulaştırılmaya çalışıyor, fakat heteroseksüel erkekler dışında herkes insanca yaşam hakkını hakeder, hıh! Mahvediyorlar kendi anlayışsızlıklarıyla bu ülkeyi de. LGBTİ'ler olmadan hayat olmaz, akıllı ve ayık olun yavrum. (Bir de yanımda şapırdatarak birşeyler yerken konuşmasın insanlar, duble gıcık oluyorum!)

      İlkokul demişken, hani şu sekiz yıllık ömür törpüm. Birçoğumuzun da öyledir zaten. Hayatı birbirimize işkence haline getirmekten başka ne işe yararız ki söylesenize? Anaokulum iyiydi, tabi oyun hamurlarının renklerini karıştırıp yeni şeyler elde etmeme rağmen "hamurumuzu bozdun yeeaağğ" tarzı gerizekalı ergen tripli yaşıtlarım tarafından dışlanmıştım(evet çoğunluktalar ve aptallar, malesef). Bir de tam ekmek alacakken hocam elime vurmuştu, sonra bir keresinde çocuğun birinin alnına çatalı batırmıştım(sarışın bir çocuk ama neden yaptığımı ben de hatırlamıyorum) ve bir keresinde de ceza olarak aşçılarla yemek yemiştim(hah aşçılar hizmet ettikleri için aşağılık öyle mi? Beynimize ne kazımaya çalışıyorsunuz siz ya, adi hocalar, gördüğümde selam bile vermiyorum ve şu anda özellikle benim zamanımda baş hoca olan tip ancak bacaklarıma geliyor, ben de yılların intikamı eze eze bakıyorum ama selam vermemeye çalışıyorum, zamanında o benden uzundu, ama devir değişti güzelim hahahahaha)

Uyum mu? (işkenceyle erkenden tanışma dönemi)

      İlkokulda da oyun oynarken kızlarla erkekleri ayırdıklarını söylemiştim burada. Beni yanlışlıkla erkekler tarafında oynatmaya çalışırken sevgili saygıdeğer OLMAYAN hocamın yanına gidip izin aldıktan sonra gidiyorum kızlarla, asıl hemcinslerimle oynamaya başlıyorum. Yani kızlarla oynamak için izin almak? Pardon da çifte saçmalık yok mu burada? Yani nereden tutsan elinde kalıyor. Zaten beden eğitimi derslerini sevmiyordum, e bir yerden sonra hiç bir şekilde izin alamamaya başladım. E ben de insanlığa küsüp oynamayı kestim, sosyal olsam da kimseyle samimi olmadım, valla bunun bana kaybettirdiği birşey de olmadı. Ay bu salaklar madilik yapcam diye yanlışlıkla ekmeğime yağ mı sürdüler ahahahahaha. Zaten hep kız gibi olduğumu söyleyip sanki bunun bir dalga malzemesi olduğunu düşünüp bunu kullanan karaktersiz ve küçük insanlarla aynı anda ilkokul okumak kadar iğrenç birşey olamazdı hayatımda, benim çocukluğumu çalanın ben de çocukluğunu çalarım, kötülük yapana ben de gücümü yettiririm(en azından çalışırım, genelde de yeterim). Bir de beden eğitimi için(yine) üstümüzü herkesin içinde değiştirirken millet benim göğüslere kitleniyordu(tamam birinci sınıf değil bee, dolgun göğüslerimle yine dikkat çekiyordum, istemeden de olsa aaahahahah). Yani, bazı erkeklerle yakınlığım, dedikodularımızın gizliden gizliye çıkmasıyla birlikte kendiyle yüzleşemeyen zavallıların yanımdan tıopuklaması, ama okul baskısının olmadığı yıllar sonrasında da yakama yapışmasıyla birlikte kendimden başka herkesin(pardon erkeklerin, herkesin değil) ikiyüzlü olduğunu öğrendim. Ay bu erken yaşımda kaç yaş büyüdüm.

Geberin ulan, boğazınızda kalsın, nefes borunuza kaçsın inşallah

      Biri kız diğeri erkek iki tane arkadaşım vardı, en hasından, tabi onlarla da baya koptuk aslında, biriyle hala aile arada var diye kopmadık, ama zaten kopmak ta istemem. Yapmayın be, o kadar kötü biri miyim ben(canı cehenneme inş.)? Birisi beni lise hayatında da türlü tehlikelere karşı koruyan, ama bana karşı özel ilgisi olduğunu keşfettiğim, bir tanecik(ay ben bunları söyler miydim be, küstüğümüz zamanlarda oh senden kurtuldum derdim bu çocuğa) gizli aşkım(birbirimizden bile gizli tatlım, öyle rahat ediyor bunlar) şimdilerde hayatından vazgeçmiş olmanın bedelini kötü hayat ve iş şartlarıyla ödeyeceğe benziyor(hayır benim yüzümden değil, kendi akılsızlığı, hah). Diğeri de canım yaa hiç kız kıza olamadık biz, sen kız arkadaşlarınla, sanki bir lezbiyenmiş yakınlığında yaşadın hep, özellikle de şu birlikte makarna pişirip 16 saat baş başa film izlemeniz gibi, hani baya aşırı :) Ama aşk güzeldir bebeğim, dikkat et yoksa o kızları tek tek yoldurtursun bana, işkokuldayken de o şeytanı bana karşı seçmiştin, bütün planlarıma rağmen onu bıraktıramamıştım sana, fakat en sonrasında ailenin boşanacağını herkese, hatta "bana bile" yaymasından sonra ("e biliyom ki ben" diye cevabı yapıştırmıştım ona) kendi etti kendi buldu zaten. Senin sözlerinse çok manidardı bebeğim "Biz Z. ile ayrıldık, sadece arkadaşız". Ulan önceden neydiniz kız? O yaşta sevgili mi? Tabi sonra okulun en belalısı(o yaşta bile) ile bir aşkın olmuştu, yalnız sen mi uğursuzsun yoksa tesadüf mü bilmiyorum ama, itiraf edeyim kız dünya çirkiniydi, şimdi bile öyle, ahahaha, senin o güzelliğinin yanında hele, pauahahahahahahahhh cnm. Erkek olanınsa zaten uyuşturucu batağında olduğunu biliyorsundur meleğim, ay ben paçayı iyi sıyırmışım valla. Ama yine de seni seviyorum kuzuşum.

      Ayrıca hayatını feda eden tatlışım, sana da söylemem gerekir ki, o arkadaşlarından hoşlanıyorsun, ya da erkek olabilmenin enerjisi bile seni tahrik ediyor, kimse farketmese bile ben farkederim. Belki de toplumdan bu yüzden dışlanıyoruzdur ha? Çünkü tam bir turnusol kağıdıyız. Kaç kere pantolonunun kabarıklığıyla övündün o ergenliğinle, hep seni **** siye şakaların oldu, hatta bir ara dershanede bizi sevgili bile sandılar o yanağıma vantuz gibi yapışman yüzünden. Sonradan lisede baya bi yakınlaştık, daha da bir, o adımı attığım için hiç pişman değilim. Ama sonrasında birbirimizden kopmamız, aslında daha iyi oldu, çünkü şu an daha güçlü ve özgürüm, daha fazlası için yapamayacağım hiçbirşey yok ahahahahhh :D

      Evet genel olarak hepsine ayrı ayrı lanetler okuyorum hatırladıkça, hiç özlemiyorum, hatta o sefil mezuniyet "parti" nize bile katılmadım, öyle her yerde görüntü veremezdim tatlım, sonra milletin eline koz mu geçsin ahahahah, çocuklar!(Gidin ötede oynayın)

Nefes almayı unuttuğumda annem sizi arardı. Hah! Her zaman olduğu gibi  şu an da hepinizden daha akıllıyım
      Not: evet 5.sınıfın son anlarında kızın biri, birden çıkış yaparak 8 yıllık hayatta benim yaptıklarımın toplamından çok daha büyük bir kötülüğüe imza atarak o gıcıklar gıcığı hocanın da canına okumuştu ahahahaha, başta sana kızıyordum ama şimdi helal olsun kız sana. Önünde saygıyla eğiliyor, seni de selamlıyorum. Kutsa beni güzelim.

      Öptüm. Hadi kapat, KAPAT!(Yakalanacaksın şimdi, aile hayatın bitecek, darmadağın olacaksın)
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

2 yorum:

  1. Boşuna "kötü kızım" deme. Kötü mötü değilsin sen. Sana karşı ne ektilerse onları biçip ellerine vermişin sadece :)

    YanıtlaSil