6 Kasım 2013 Çarşamba

#kızlıerkekli

Aman tayyip görmesin

      Bir gündem değiştirme başlığına daha hoş geldiniz. Bunu ben değil Tayyip amca yapıyor. Diyor ki; üniversitede ayrı eve çıkan öğrencileri denetleyeceğiz. Haaa bu arada, dün bir yazı yayınlamadım diye insanlar girmemezlik yapmış siteye, darıldım doğrusu. Yok canım şaka yaptım :D Dün vakit yettiremedim şu blog yazım işlemine.



      Kızlı erkekli kalanlarla ne alıp veremediği var hala anlayabilmiş değilim, fakat gizli maço eşcinsel erkekler bile bu kadarını yapmazdı, bunu söyleyebilirim. Özellikle kadını erkekten ayırırken kadını halı altına silip süpürmek gibi iğrenç isteklerinizi, gerçek gündemleri gizlemek için kullanıldığınızı bal gibi de biliyoruz. Şimdi birbirimizi kandırmayalım. Peki bu erkek erkeğe kalmak istemenizin anlamı nedir? Hani kadınlarla cinsel birliktelik kurmak ve bir aile sahibi, en az üç çocuk falan sizi "heteroseksüel erkek" yapmaya yetmez beyler bunu biliyorsunuzdur inşallah(ki bilmediğinize dair her türlü iddiaya da girerim)! Tamam, duygularınızın belki farkındasınız, belki değilsiniz fakat kendinize zarar verdiğiniz kadar devletimize de zarar veriyorsunuz. Bunun farkında mısınız acaba? Hani şu andan itibaren şeriat bayrağını İran'dan almış bulunuyoruz sanki, çünkü özel hayata bu kadar müdahaleden sonra demokrasiden bahsetmek? Bilemiyorum ama inşallah kalıcı olmayacak bu durum. Hepimiz kızlı ve erkekliyiz bu hayatta nokta, bu kadar basit. Cinsiyetlerimiz sadece birer detaydır. Siz her ne kadar bunu algılayamamış olsanız bile.

      Toplumu sadece heteroseksüel zannetseniz bile bir de işin LGBTQIA kısmı var, heteroseksüel olmayanlar. E mesela lezbiyenler, kız kıza kalıyorlar. Hele ki sevgililer ise bir güzel de sevişiyorlar, ölmeye rağmen! Keza geyler de öyle. Onlara ne yapacaksınız? Bir gey erkek bir lezbiyen kadın tamam! Hepsini bu şekilde ikili ikili istiflemeye devletin parası yetecek mi acaba? Peki biseksüeller? Ahahahah aman aman, yavrum kadından da hoşlanırlar erkekten de. Onlar kiminle kalacak? Kızlarla mı erkeklerle mi? Ahahah her türlü "sevişme riskleri" var tabi size göre. Transeksüeller ne yapacak? Ya da interseksler. Erkek erkeğe eve çıkarsınız ama birisinin içi kadındır, o 4 erkekten biri ASLINDA BİR KADINDIR! Erkek erkeğe eve çıktılar zannedersiniz, fakat ortam yine "kızlı erkekli" dir. Trans erkekler de görünüşte "kız kıza" çıkmazlar mı eve? Ahahah bak sen, yine kızlı erkekli çıkmışlar gülüm :) Gördüğün gibi engelleyemiyorsun canım benim, öptüm. Hani transeksüellerden bahsederken cinsiyet geçiş sürecine başlamamış, hala doğduğu beden içinde debelenenlerden bahsediyorum. Aşağıya da bir video ekledim, bilmeyen birsürü insan varmış, tayyip'in 2002 yılında eşcinseller hakkında söyledikleri. Bunu kesinlikle izlemelisiniz, izlediyseniz bile BİR DAHA İZLEYİNİZ.


      Hadi yurtlar devletin dedik, tekelinize aldınız herşeyi. Fakat EVLER? Evlerin tapusu var, kiralayanın özeline göre kalmış bir şeye bu kadar resmi bir kurum neden karışır? Aslında siz de farkındasınız ki bağzı insanların kafası yok, gerçekten nefes alıp vermesine kadar devletin denetlemesi gerekecek kadar oksijensiz beyinler. E bu "malesef sayıca çok" kitleyi yönetip oy toplayarak türlü saçmalıkları gerçekleştirmek ve güç tatmini yapmak zavallı egonuza iyi geliyordur, işte bu durumda sadece acıyorum size. Özellikle transları ve interseksleri nereye sığdıracaksınız AY BEN ÇOK MERAK EDİYORUM! Ayrıca aklıma birşey geldi, bu evdeki kız ve erkek evli, karı-koca iseler de geçerli midir? Hani kızlı erkekliler ya yine. Ya da bu kız ve erkeğin bir kuzenlik veya kardeşlik bağı varsa? Ay bunlar da mı kalamaz canıım? Hadi ordan, onlar da mı kızlı erkekli. Cİdden sapkınlıklarınızın haddi hesabı sınırı yok güzelim. Ciddi anlamda korkmaya başladım :( Ya da annesi vefat etmiş bir küçük kız çocuğu babayla kalıyorsa. Haaa baba sizin cemaattense zaten kurtarmak gerekir de o kızı :D Öbür türlü onlar da aslında kızlı erkekli(size göre diyorum bunu tabiki, bana göre cinsiyet sadece bir detay)

      Gündem değiştirmeye gelince, aşağıdaki tweetteki haber bence asıl demek istediğimi açıklıyor. Uyan TÜRKİYE neler oluyor neler. Senin hakkın hiç ait olmayanlara veriliyor! Hem de dini bile saplantı haline getirip kendine yontmaya çalışan o "hadsizler" tarafından.

Ay burada da aktivizm yaparkene..

Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

10 yorum:

  1. güzel bir yazı olmuş, en sevdiğim nokta biseksüellerin durumuydu hehehe :D

    YanıtlaSil
  2. ooo kaancım sen yazılarımı okur muydun hıı? :D çok teşekkür ederim canım benim, beğenmene çok sevindim :) cidden kalıpları heteroseksüellere göre bile dar. Ruhum sancıyor dayanamıyorum bunları dinlerken.

    YanıtlaSil
  3. Hakikatten biseksüeller pek şanslı çıkıyor :D:D
    Çift yumurta ikizi olan bir erkek ve bir kız kardeşi de "bunlar kızlı erkekli doğuyor!" diye ayrı rahime aldıracaklar. Onlarda bu potansiyeli görüyorum. Karışmadıkları yer kalmadı.

    YanıtlaSil
  4. biraz şanslı biraz şanssız :D aaa bak dediğin şey çok yaratıcı ve kesinlikle olabilitesi vardır, malesef haklısın :(

    YanıtlaSil
  5. Yazının bazı kısımlarına katılmasam da kızlı erkekli mesele de ben de çok katıyım.Gerçekten bu konuda çok sinirliyim.Herkes aklını başına alsın

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim yorumun için :) cidden bu kadar, hatta daha fazlasını söyleyeceklerine emindim ki inşallah bir an önce bu karabulutlar dağılır üzerimizden.
    peki, mesela katılmadığın kısımları nelerdir?

    YanıtlaSil
  7. "kadını halı altına silip süpürmek gibi iğrenç istekleriniz" bu kadar katı olduklarını düşünmüyorum mesela.Ve tamamen bugüne kadar bu hükümete ve insanlara hiç şans tanımamış biri tarafından yazılmış bir yazı.Bu yüzden tam anlamıyla katılamıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Bu hükümete 3 şans tanındı, seçimler dışında da demokrasi olabileceğine asla inanmayan bir hükümetten bahsediyoruz. Seçildikten sonra nasılsa yetkiler bende deyip her türlü diktatörlüğü yapmış ve yapmaya devam etmeye niyetli bir hükümet. Bakar mısın evli sekreterini boşandırıp kendi üstüne imam nikahıyla alıp(ki bu bakan aynı zamanda evli) bir de atv deki bir sunucunun dekoltesine laf edip o kadının ekmeğiyle oynayanlar hükümetin başında. Daha neye şans verelim acaba :) Transları polisin YASALAR ÇERÇEVESİNDE(!!) ÖLDÜRMESİNE, EŞCİNSELLERİN SÜRÜLMESİNE, ya da toplumun sadece erkekten oluşacak biçimde ayrılmasına, e valla(üstüne alınma ama) BAĞZI EŞCİNSEL ERKEKLERİN DE çok hoşuna gider bu, etrafta sadece erkek görecek olmak! Kız ve erkek yurtlarını ayıranlar özellikle kızları yurtlarından ederek mağdur hale düşürmek istemekteler! Ya da şöyle anlatayım, ahlak bekçiliği yapıp vajina kelimesinden utanan bir bakan ve "kız mıdır kadın mıdır bilemem" gibi söylemleri olan bir yönetici. Evet canım ben neyi abartıyorum ki? Ellerinde olsa kadınları bir kaşık suda boğacaklar yahu. Kadınlığa bu kadar aşırı düşman olmanın amacı nedir? Valla insanlara gelince islam adı altında resmen vatan hainliği yaparak dine de haksızlık ediyorlar. Atatürk'e saygı duymakla ateizmi karıştırmak? Ve ateistleri aşırı günahkar diyerek ötekileştirmek?

    Eğer bir fırsat daha verirsek iran'dan farksız oluruz, yani hükümet özel hayata bu denli karışabildiğine göre zaten demokrasi sekteye uğramış, yerine hastalıklı bir şeriat düşüncesi gelmiş demektir. Hükümete şans tanımak özellikle LGBTİ ler başta olmak üzere kendilerine uymayan herkesi(artık cidden) öldürmeleri demektir ki, sanırım bir nefret cinayetine kurban gitmek istemezsin :) Ayrıca yazıdaki videoyu ve bu sözün hiçbir şekilde tutlmamış olmasına da dikkatini çekerim :) Ak partili milletvekilleri, aksi bilim çevrelerinde ispatlandığı halde bizlere hasta ve sapkın demeyi sürdürmeye devam ediyor.

    http://www.internethaber.com/mecliste-escinsel-gerginligi-541059h.htm

    şu haberi de bir oku derim ben. Ayrıca türkan dağoğlunun bunu söylemesinin suç olduğunu biliyorum ben :)

    YanıtlaSil
  9. Şans tanımamış dediğim bu değildi.2002 den bu yana hükümeti hiç sevdin mi ? Tahminimce hayır. Bundan bahsediyorum ben. Yoksa ben de artık istemiyorum hükümeti

    YanıtlaSil
  10. tavrım bu kadar kesin değildi, hatta başlarda bir şans bir yenilik olarak ta görüyordum o partiyi de gezi parkından da önce, lgbt olma haliyle tam olarak tanıştıktan sonra özellikle bu hükümete karşı kesinlikle net tavrımı koydum ben. Şans tanımış sayılabilirim aksine :)

    YanıtlaSil