11 Kasım 2013 Pazartesi

Mevlana der ki

Mevlana der ki, mevlana ve lgbt adlı photoshop çalışmam(evet çok acemiyim)

      Bilenleriniz vardır, Mevlana der ki; "Ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol..." Dürüst olabilmenin, kendini olduğu gibi göstermenin önemini açıklayan daha doğru bir söz bulamazdım açıkçası. Bu öğüte uyan insanlar olsa, Dünya'daki sıkıntıların %90'ının çözüleceğine inanıyorum ben. Ki kendisi baya ulvi bir kişi imiş. Yani daha fazla yorum yapmak bilmiyorum haddime değil sanırım..



      Gelelim İslam dinine de. Benzer bir şekilde, dürüstlüğü teşvik eden ayet ve sureler var(evet mantıklı yanları da var). Fakat şu söylem benim asıl ilgilendiğim alandır; "Erkek gibi görünen kadınlardan, kadın gibi görünen erkeklerden sakınınız" Yani vebalı muamelesi yapınız, yeri geldiğinde öldürünüz vesaire, ki yapan da çok var, birazcık etrafınıza baksanız ölen LGBT'ler hakkında da çokça bilgi sahibi olursunuz(Kimseye sesini duyuramadan öldürülenleri hesaba katamıyoruz malesef.)

      Durum böyleyken bu dediklerimi kendi hayatımla da özdeşleştirmek istedim. Şimdi ben neyim, insan, değil mi? Tamam o kısmı geçtik. Cinsiyetim nedir? Haaa burada biraz ayrıntılı bir cevap vereceğim. Ben bir kadınım, toplum tarafından dışlanmak, ikincil insan muamelesine tekrar maruz bırakılmak için yoğun çaba sarfedilen o cinsiyet! Vajina'nın kelimesinden bile utananların başta olduğu bir yer burası(aaa ama ahlakçılıkların arasında ne ahlaksızlıklar vardır, o kadarını ben bilemem, bilenler vardır..). Fakat kromozomlarım, özellikle de cinsiyet kromozomum yüzünden(XY) bir penise ve görece olarak ta bir erkek bedenine sahibim. Toplum bana erkek diyor. Annem ve babam, oğlum diyorlar. Peki şimdi ben ne olmuş oluyorum? Erkek bedeninde sıkışmış bir kadın. Haaa, kadınım ama insanlar bana erkek diyor! Şimdi ne olmuş oluyor peki? ERKEĞE BENZEYEN BİR KADIN! E günah değil miydi bu? Şimdi sizin benden sakınmanız gerekiyor. Çünkü günahkarım, ama erkek bedeninde beni yaratan da Allah'ın ta kendisi. E beni kendisi zaten günahkar olarak yaratmıyor mu o zaman? Allah'tan gelen bir günah ve yine onun sözleriyle toplumun bana nefret dolu bakışları. Peki, madem günah denilmiş, e kurtulmak istemiyor muyum ben? Yani olduğum gibi görünmek, içim dışım bir olsun istemiyor muyum ki ben? Yalanlar uydurmak, sürdürmek, psikolojimi kendi ellerimle bozmak hoşuma mı gidiyor sanıyorsunuz acaba? Yaşayabilmek, nefrt cinayetlerine kurban gitmemek adına günah işlemek zorundayım ben! Yani yalan söylemek. Kadın olduğum halde malesef erkek gibi davranmak zorunda bırakılıyorum!

Cinsiyet dediğin şey akışkandır

      Hayır yani, günah işlemeyi istemediğim halde öldürülmeyi de istemiyorum. İki ucu bilmem ne değnek. İnsanlar kendileri olduğu kadar başkalarını da aslında günaha davet ediyor, ikiyüzlülüğü gizliden gizliye felsefe olarak benimsetmek istiyor, herkese kendi çamurundan bulaştırmak istiyor. Ama ben cinsiyetim konusunda numara yapmak istemiyorum. Özgürlüğü yanlış anlayanların egemen olduğu ülkemizde kişiler malesef burnunun ucundan sonra özgürlüklerinin bittiklerini bilmezler. Kendilerinden başkasının özgürlüklerini yok sayıp onları kısıtlamak, hatta ölümüne sebep olmak ise TEDAVİ EDİLEBİLİR BİR HASTALIKTIR! Aynı homofobi ve transfobinin de tedavi edilebildiği gibi. Sırf birileri güç tatmini yapacak diye hayatımdan feragat edecek değilim. Peki neyi bekliyorsunuz diye sorarsanız, canım tatlıdır benim.(Tamam canıım sizin ki de tatlı) E ben de bağzı yurttaşlar gibi arkamda destekçi yasalar olsun isterim, devletin beni kendinden bile korumasını. O yasa çıkar çıkmaz zaten toplum umrumda olmaz, bankadan çekerim kredilerimi, yepisyeni bir hayat kuruveririm kendime. Yeni ve ASIL CİNSİYETİMLE, mevlana'nın öğretileriyle de uyumlu olarak. İslamiyetteki günahı da işlemeden, islamofobimi de yenerek. İslamofobim de sanırım biraz politik, e ülkemizde siyasetin tekeline geçmiş bir din konusunda ben apolitik kalamadım!

Ah ah gelenek görenek..

      Evleneceğim adamla nikahımdan önce şu şekil bir kına gecesi de yapmak isterim çok. "Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar.." deyip ağlamak, annemle sarmaşık usulu sarılmak ve "anne ne olur verme beni ellere" diye ağlayıp evlilikten korkmuş gibi yapmak istiyorum. Annemle birlikte ana-kız ağlaya ağlaya gözyaşı dökmek istiyorum. Ay ortalık östrojen koksun istiyorum hatta iyice, içimdeki 20 yıllık(hayır 18 ahaha susun bakiyim) tahribatı bir anda tamir edecek kadar. Kadın olduğunuz halde erkek zannedilmek aslında gurur verilecek bir şey değil. Sadece az buçuk daha özgür yetiştim gibi sanki. Bir de biraz uzun boylu oldum, Türk kızı ortalamasına göre.

Selamlar, Ot İnsan'ım

      Ve bir de şöyle parodik bir an da yaşamak istiyorum. Düşünsenize ne komik olurdu ama :D "Kadın olduğumu hissettir bana gocacıııım" ahahahahah. Adam'ın tepkisi çok orjinal yalnız, bence verilebilecek en yerinde tepkiyi vermiş zavallıcığım. "Kaçma şerefsiiiz, o kadar masraf yaptık düğüne o kadar" Şaka bir yana, kadın olduğumun hissettirilmesine ihtiyacım var, çünkü erkek değilim ben! Penisimin olması benim erkek olacağım ya da olmak zorunda olduğum anlamına gelmez.


      Not: İnternette gördüğüm şöylesi bir resimle yazıyı bitirmek istedim. Tamam artık yeter, ne anladık? Dürüstlük öldürür, bana yalan söyleten ve kendileri kadar kötü yapan toplumun ta kendisidir. Bu ikiyüzlülük yüküyle gençliğimi bir hiç uğruna harcamak istemiyorum. Aslında bu "çok büyük ihtimal" bir seks sitesinin pop-up reklamı. Fakat yazdıkları şeyi okuduysanız, ne kadar manidar değil mi? Bu kadar yüksek anlayışlı, ulvi bir kelimenin seks arayışı yapan insanların karşısına çıkarmak ne kadar da kurnazca(sayıca çoğunluktalar toplum içerisinde, geniş bir kitleyi hedef alarak bir değişim yaratmak istemişler sanki) :) İtiraf edeyim benim aklıma gelmezdi, yapanın da ellerine sağlık :) Cidden sevgili kadınlar ve erkekler, çirkin kızlara şans tanıyınız, onların da sevgiye ihtiyaçları var, çünkü birer canlılar, birer insanlar. Fakat çaresiz bir şekilde kısmı ise yine toplumun suçudur. Onların kaderi değildir.

      Not: Resimleri Görüntüle'ye tıklayınca bir şey açılmadığını farkedeceksiniz, çünkü tıklanmıyor. Hani siz de denemeden söyleyim dedim önceden :) Öpüyorum hepinizi, sevgiyle kalın, frekansınızı yüksek tutun.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

9 yorum:

  1. Selamlar Tiffani :D
    Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar diye atasözümüz var. Yalan söylemek zorunda bırakılıyoruz. Çok haklısın.
    Hayal ettiğin bu hayata kavuşacaksın umarım. Gençliğine vurgu yapıp duruyorsun, gençlik bitince ölünmüyor kuzum:D Yetişkinlik başlıyor. Yetişkinlik 35-den başlar bence, taa ölene kadar devam eder. Hayatını rayına sokmuş, mutlu mesut yaşamaya başlama zamanı bence yetişkinlik. Bana göre; Gençlik, yaşamımızın çoğunu mutlu mesut geçirmek için çabalanan çağdır, asıl hayatımızın temelini attığımız çağdır.Sen 'gençliğimi yaşayamayacağım bunlar yüzünden' diyerek endişelenme. Gençliğini, yetişkinlik için harcadığın sürece sen "gençliğini yaşadın".

    YanıtlaSil
  2. ahahahahhh yirim. Çok teşekkür ediyorum ve inşallah kavuşacağıma dair umudu içimde yeşertmeye devam ediyorum. Ya ama yine de bir GENÇ KIZLIK ÇAĞI var ve sırf bu yüzden seri katil olmak istiyorum arada bir. Ayrıca hep çabalayarak geçirilen hayata hayat demem ben :(

    Valla en son diyeceğim şey şu ki, hayırlısı be gülüm.

    YanıtlaSil
  3. Beni çok etkiledin bu yazında Tiffany. Senden tiksinmiyorum, sakınmıyorum, seni yadırgamıyorum. bana göre sen bir İNSANSIN. ister kadın, ister erkek, istersen erkek görünümlü kadın ol.. Kalbin varmı? duyguların varmı? yeter bu bana vicdanı olan her kesi severim ben. Sıçarım öyle dinin içine....!!!!

    YanıtlaSil
  4. yorumunuzla da siz beni oldukça etkilediniz, çok teşekkür ederim. Her gün 3-5 kişi de olsa fikirlerimi sunabilmek oldukça önemli benim için.

    Kısacası, çok teşekkür ederim :) ama çooook hem de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben tesekkur ederim bize kendinizi tanittiginiz ve tabudan cikardiginiz icin.

      Sil
    2. daha geniş kitlelere daha kolay ulaşmak adına kolay bir domain adresi bile aldım :) kendimi, fikirlerimi ve blogumu bir sosyal sorumluluk projesi olarak görüyorum.

      Sil
  5. sen hayallerindeki avuçlarında kınalarınla otururken ortada anacım mumlu kınalı tepsiyle de ben döncem etrafında gece de malum ilk aganigi şeysilerini de ben anlatcam sana yengen olarak :) kaynananı da çekiştircez beraber azcık sabır be missim dünya da hiç bişeyin zamanı uzak değil istemeye devam edeilim biz
    ayrıca senin bu yazını okurken inan gözlerim doldu benm :(
    missiimmm iyki tanıdım seni şu bi kaç günlük süre içinde aklımdaki tüm ACABA ları giderdin yaa

    YanıtlaSil
  6. son olarak KADIN ; bilmeyene nefs, bilene nefestir der şems
    seninde NEFES OLACAĞIN anları görebilmek umuduyla AYBACIMMM:)

    YanıtlaSil
  7. Ödenmemiş faturalarınız var mı? Temizlemek istediğiniz borcunuz var mı? Sen
    Mali açıdan aşağı ve bir iş kurmanız mı gerekiyor? Banka var mı
    Kötü kredinizin bir sonucu olarak sizi reddetti mi? Artık endişelenmeyin
    Finansal Gelişme Hizmetleri size düşük bir kredi vermek istiyor
    Kredi teklifimizle ilgileniyorsanız ve
    Bir kredi başvurusunda bulunun, bu mesajı yanıtlayarak bugün bize ulaşın veya
    Bize şu adrese bir e-posta gönderin: mrsmartinaloanfirm01@outlook.com

    YanıtlaSil