9 Aralık 2013 Pazartesi

İyiyim cnm yha .s


      Ay ben iyiyim güllerim, birtanelerim, gıdılarından akan ballarınızı yidiklerim guduoooo.. Ayh :D Kaç gündür yazmayıp biraz inzivaya çekildiğimde farkettim ki arada bir bunu yapmam gerekiyormuş. (Anca kıymet biliyonuz, tamam şakaydı)



      Evet, çok fazla vakit ayıramadım sizlere ama sadece birkaç güncük meleklerim :) Çok fazla sorun etmezsiniz değil mi? Çünkü işlerim yalap şap geçiştirlemeyecek hale geldi, bu yoğunluk içerisinde okuldan dışarı çıkmadım, herşeyi bir iki gün öncesinden bitirdim ve bugün, işlerine daha yeni başlayan o insanlara acıya acıya, tepeden tepeden bakınıverdim böyle. Sorumlulukları erkenden yerine getirmek kadar rahatlatıcı ve psikolojinizi de tedavi edici hiçbirşey yoktur. Hele ki benim için, şu lazer epilasyondan sonra yaşadığım karmaşadan derslerim sayesinde kurtuldum. Cidden okul benim için önemli.

      E ödevleri erken bitirirken yaşadığım egosal rahatlama ve milletin kötü durumundan aldığım zevk(off nolcam ben böyle ya) psikolojimi tamir etmeye yetti. Psikolojim bozukken "ay keşke erkek olsaydım bacıeeem" derken psikolojim iyiyken de "ay iyiki de kadınım yahu, oh canıma değsin ahahah" deyip kendimi iyice özel hissediyorum.

      Birkaç gün içinde neler olmadı ki. Mesela çok ilginç bir mail aldım. Ankara üniversitesi öğrencilerinden, trans deneyimlerimi anlatacağım birkaç kelime. Bundan bir oyun, performans yazıp düzenleyeceklermiş. Böyle şeylerin yapılması beni acayip derecede mutlu ediyor. Varlığımız kabul ediliyor. Hatta davetiye de aldım(canlarım çok teşekkür ederim ama cidden o tarihte İstanbul'da olmuş olacağım) Böylesi değişik olaylar da yaşanmıyor değil tabiki.(Aslında insanlar soru soracak trans bireyler arıyor ortalıkta, o kadar hoş tepkiler alıyorum ki, allahım şükürler olsun) İnşallah en güzel performansı yazabilirler, ümidim bu yönde.

      Ben tam bu yazıyı yazarken sevgili saygıdeğer Kaan Arer'ciğimden ve bir tanecik sevgilisi Melankolikbirgay'ciğimden bir haber aldım, ikisi de sırayla ameliyat olmuş, Kaan'da timelineımızı ameliyat tweetleriyle dolduracam diyor, ahahaha bağımlılığa bak abi "Hastanede ameliyat Qeyfi, I'm at Hospital /w 1 others" havaları falan. Olsun varsın, yeter ki sağlığınız iyi olsun da bir tanecik aşk böcekleri sizi. Ulan yerim ben sizi be :) Cidden şu evlilik eşitliğine kadar bütün haklar iade edilsin artık bizlere, yeter ayol!(Konuyu nereye getirdim) İki insan birbirini cidden seviyorsa enerjisel olarak hissediyorsunuz be anacım, çok ama çok tatlı oluyorlar YYAAAAĞĞĞAAAĞĞĞ!!!(bi sn. kafayı yiyip gelcem)

...

      Bu arada şu sıralar yine çok popülerim ve ilgi görüyorum, hem missstiffany olarak, hem de erkek kılığında yaşadığım o hayatta. Aslında dostum sevenim çok, herkese mesafeli ama sıcak olan o dengeli duruşum insanları çekiyor, ya da aurama geliyorlar bilemiyorum. Ama insanların yüzünde hep(çoğu zaman) tebessüm görüyorum ve ben de tebessüm ediyorum. Upuzun tırnaklarımla, muhteşem ahenkteki saçlarımla falan çok da ilgi çekiyorum. Ama gelin görün ki lazercinin biri.. Anlatacağım kafamı ve yazımı iyice toparladıktan sonra. Biraz da rehber gibi olacak, diğer trans kızlarımıza, cicişlerimize de inşallah rehber olacağım.

      En son olarak, dün kaleme aldığım, kendi çocukluğuma seslenişimle bitiriyorum yazımı;
9-10 yaşında annenle babanın ayrılmasında katalizör olarak başladı ya senin entrika hayatın, aferin. erken yaşta kendini eğitmeye başlamak senin için en iyisi oldu. senin için yararlı olacak bir çok konuda da kendini geliştiriyorsun ve o herkesin lanet okuduğu komşu çocuğu, elalem çocuğu statüsüne konup takdir ediliyorsun. senin baya bi egon olacak böyle. her yaşında yine farklı oldun, olacaksın. kendini kız olarak hayal etmen çok hoşuna gidiyor ya, yavaş yavaş bir travesti/transseksüel olduğunu çözeceksin. hayır sen erkek değilsin, gey bir erkek te değil. emin ol geylikle translık arasında neredeyse hiç alaka yok.

masum yüzün, özellikle lisede sözünün geçebilmesi ve üniversitede de derslerin konusunda yardım alabilmeni sağlamak başta olmak üzere hayattaki herkesin sana iyi ve nazik davranmasını sağlayacak. bu değerinin farkına var, yoksa o içindeki kötülük ateşini nah harlardın.  
lisede eline geçen gücün zamanla sınırlı olduğunun hep farkındasın, yaşından daha olgun oluşun başta olmak üzere hocalar sana sözlü notu verebilmek için resmen bahane arıyorlar. baya uğraşacaklar. ama senin pişmanlığın, neden daha fazlasını yapmadım, yaptıklarım onlara az bile diye olacak. çünkü kinlendiçe kinleniyorsun, istedikçe de istiyorsun intikamı haklı olarak.

bazı erkekler olacak hayatında, onlarla fazla yakınlaşacaksın ama bakiresin hala korma. yareni gibi birşey olacaksın. her gün evine gelecekler ve sana hep kardeşim diyecekler. (birbirini canciğer seven iki kişinin arasında bazen gizli bir aşk vardır, biliyordum onlar da bana karşı boş değil) hiçbirisiyle görüşmüyorsun şu anda. ve en ilki de baya erken 7.sınfta mı ne başlıyor senin için. seninle hoş vakit geçirirken koftiden kız arkadaşlarından bahsedecekler ve sonrasında da hep ayrılmış olacaklar(çakma heteroseksüeller ahahaha)
üniversitede hiç düşünmediğin bir bölüm okuyacaksın, söveceksin ama aşık da olacaksın. özellikle sana yardımcı olan tiplerle ve bazı hocalarına da(ama cidden taş gibiler taş) his duygun geniş olacak.

blog yazacaksın, herkesten gizli ama baya da duyulmuş, duyulacak olan. ayrıca yetiştirilme tarzını da bir avantaj olarak göreceksin, ki cidden öyle bence de.

aferin kız sana, böyle devam edelim biz hep. cidden ne fenaymışın sen de haa, üniversitede de bu performansı istiyorum senden. yaşasın kötülük

      I love much eat şalgam when i was feeling Hürrem Sultan! Kiss you. Muahh...

      Gizli Prenses.. Bir trans kadın daha, ay tek değilim olom, ordu kuraaz birlikte daha ;)
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

2 yorum:

  1. 9-10 yaşındaki haline seslenişini sevdim. Ben 9-10 yaşındaki halime burnunu kurcalama, "sorun yok sorun yok" diye diye sorunlarınızı görmezden gelerek ot'a dönüştün püh sana, b.k vardı da dış dünyadan soyutlandın derim anca :D Ya ben saf çocuktum sanırım :D Kuracağın orduya beni de al. :D

    YanıtlaSil
  2. tişikkirlir idirim gülümmm ^.^ evet küçük yaştan büyüyüp bir kadın olmak zorunda kaldım. Aklımı kullanmak zorundaydım hayatın her alanında.

    tamam :D

    YanıtlaSil