16 Aralık 2013 Pazartesi

Lazer Epilasyon


      Hatırlayanlarınız var mıdır bilmem fakat size bir söz vermiştim sevgili okuyan takipçilerim :) Evet, lazer epilasyona gittim ve bununla ilgili o deneyimlerimi anlatacağım size. Hem kadınlara hem trans kadınlara hem de gidecek olan bakımlı beyefendilere bir önayak da ben olayım dedim. Acaba neler yaşadım, neler geldi başıma? Ay kendimce kısaca; "epi" ye gittim. Uzun uzadıya epilasyon diyemem, çok uzun ve banal



      Kıllarıma olan(baya yoğun ve uzunlardı, allahım ne bakımsızım) kurtulma isteğim için ilk eyleme geçişim bir yıl önce lazer epilasyon merkezine ön görüşmeye gitmek için cesaretimi toplamamla başladı. Aslında benimle konuşan kadının ses tonu o kadar itici ve gıcıktı ki, aslında kendisinin de öyle olduğunu düşündüm. E tabi teyp tuşuna basmış gibi konuşuyordu, benimle iletişimi yetersizdi. Neyse yahu orasını geçelim. Tabi fiyat listesini de gördüm(ki kadın ve erkek için baya bir fiyat farkı vardı), o an vazgeçtim çünkü param da yoktu. Kendi kendime dedim ki ben jilet ya da tüy dökücülerle, hürrem hamam otu yağlarıyla hallederim o işimi dedim. Çıktım tabi, elime tutuşturdukları şeyi bir hışımla yırtıp çöpe attıktan sonra bir yıl içerisinde 3-5 kez tüm vücut tüy dökücü+jilet ile iki saat uğraşa uğraşa(aslında küçükken veet'i de bacak arama denemiştim, cildimde alerji ve kaşıntı yaratması da bende bir travma oluşturmuştu, bak şimdi hatırladım). Tabi kıllarımı her alışımda bir şekilde görülüyordu ve çok iyi tepkiler almıyordum. Bacaklarıma bakanlar, kendimi kıllar olmadan dış dünya'ya savunmasız hissetmem(ki hala erkek kıllı olur mottosuna inananlar var, şaka gibi allahaşkına ya! Kılda keramet olsaydı şimdi... töbe töbee) vesaire, artık baskıyı da içselleştirmiş olacağım ki kıllarımı almak, vücut temizliğinden dolayı mutlu hissetmemden ise bir mutsuzluğa sürüklenmeme neden oluyordu. Ama kıllarla da olmuyordu ki, yeterince güzel hissedemiyordum kendimi. AYH! Yazın zaten muhteşem sayılabilecek tatilime kıllarım(öff) damgasını vurdu, ki giydiğim hoş kıyafetlerin(elbise değil ya nerdee) gölgesi ama aynı zamanda da koruma kalkanım herşeyi buruk yaşamama neden oldu. Annem başta olmak üzere kalan bütün kıllarımı yedireceğim. Pis. Teyzem sormuş ona neden alıyor diye, cevap verememişmiş, vereme yahu manyak!

      Bir yıl sonrasında(3-4 hafta önce) birikmiş bir param varken gideyim dedim, ilk araştırdığım yere gideyim bari dedim atladım aynı yere. Yüz hariç tüm vücut için anlaştım, konuştuk yine bir ön görüşmede. Tabi yine aynı manyak kadın, ay bir de beni tanıdı, daha önce geldiniz mi diyor bana. Ahh, bir hafta randevu vaktimi bekledim. Kimseye yakalanmadan halledeyim de bitireyim şu işi dedim.

      Randevu vaktim geldi, bir hafta geçtikten sonra hemen uçtum oraya. Vakitlice geldim sayılır. İçimden de diyorum meleklerim yardımcı olun bana ne olur diye. İçeri girdiğim anda bekleme salonunda 4 erkek oturuyordu, büyük ihtimal sıralarını bekleyen. Ya bembeyaz dekorlar, rahatlatıcı ya da bir o kadar da iç gıcıklayıcı sinirlilikte bir müzik altında bekledim. O arada "cik cik ciuvv" lazer sesi de geliyordu içeriden, ay tam delilik, ne yapıyorum ben dedim içimden, fakat mutluyum da bir yandan, bir adım atıyorum çünkü! Hem olur da görürlerse insanlar kıllarımı aldırdığımı, işte o zaman derim ki hijyenik nedenler vesaire. Yani dış Dünya'ya yalanlarım da hazır hani :) Yoksa bu kadar hazır hissetmesem hayatta cesaret edip te kıllarımı alamam yani. Nezih bir yer gibi görünüyordu "kliniğimiz". Ama ben yine de uzun kollu kıyafetlerle kendimi gizleyeceğim, hem böyle işlemleri kışın yaptırmak çok daha akıllıca. Lazer epilasyonun yazın yaptırılmaması gerekiyormuş zaten.

Örnek Bekleme Salonu(Aklınızda Canlansın Diye)

      Zaman geldi(e biraz da geçti, dakik değiller) Tiffany bey(bey dediler offf, ben de transfobiyle karşılaşmamak adına erkek rolümü orada da sürdürdüm) buyrun dediler! İçeri girerken aklıma geldi, acıyor mu diye sordum, güldüler. İçeri geçtiğimizdeyse;


      Buna benzer bir alet beni karşıladı beni. Ben inşallah ödediğim paraya değer diyordum ki, kıllarımı traş makinesiyle kısaltmaya başladı. Evet epilasyonu bir kız yapacaktı bana. Sohbet falan ettik işte, çünkü tüm vücut 2 saat sürüyordu. Aman yarabbim o kadar uzun süre ne yapacağım derken hem sohbet hem de epilasyon yapmaya başladık. Bazı ilginçliklerle karşılaştım. Ben gözlük taktım faka lazer yapan kız takmadı. Nedenini sordum ve bana "burnuna yeni estetik yaptırdığını ve takmasının yasak olduğunu söyledi" bu arada kız bacağıma kadar geliyor sadece(sadece aklınızda canlansın diye söylüyorum). Tabi diyorum uzmanlık alanı çok önemli, burası ne güzel lazer epilasyon yapıyor sadece dediğimde evet demeyi ihmal etmedi. Çünkü bu konuda hassastım. Muhabbette bahsettiğimiz bir bacak boyu muhabbeti vardı, ben de bacaklarımı çok seviyorum, bir metre bacaklarım var benim ahahah dedim, o da maşallah dedi, ama nasıl bir dediyse lazer alt bacaklarımın arkasını mahvetti. Krem sürüp duruyorum, o beklemediğim şey beni çok korkuttu, baya psikolojimi bozdu işte, dert yanmamın büyük bir kısmı da bu yüzdendir. Ha bu arada söyleyim, sakın renk veren kumaşa sahip bir pantolonla gitmeyin ve mümkünse banyo yaparak gidin, fazla atış almak istemezsiniz. Ya zaten içeride de tek seans yapacağımı ve sadece seyrelse yeter zaten tavırlarında erkekliğe(!) leke sürdürmezken o kadar yakın temasta tırnaklarımı farketti, onunkinden daha uzun ve güzellerdi. Zaten o kadar belirginlerdi ki insanlar nasıl böyle oldu, neden bu kadar uzatıyorsun tarzında sorular sorup duruyorlardı. Lazerci kız da sordu, hatta dedi tam kırmızı ojelik dedi. Ahahah, benim cevabım ise çok ilginçti, gitar çalıyorum, makasımı kaybettim tarzında şeyler söyledim, ona da herkese olduğu gibi dedim bunları. Bir şok daha ise şuydu ki, genital bölge "tüm vücut" uygulamasına dahil değilmiş. Onun için özel randevu alıyormuşsunuz. Olay çok sinirimi bozduktan sonra oradaki çalışanlara da tepkimi belirttim, ön görüşme yaptığım pislik kişi geldi ve bana dedi ki, "ay beaağğğn ize sööylemişşdiğiimmm" Ulan yalancı mıyım ben? Hiç demediniz bana öyle bir şey! Bir de dedim demezler mi? Ya iyi ki paket değil de tek seans almışım, zaten bundan sonra da devam edebilirsem hastane bulacağım. Kontrol seansı randevumu da aldıktan sonra o lanet yeri terkettim ve eczaneden de ilaçlarımı alıp günü sonlandırdım. Hem söylediyse bile ağzında yuvarlayıp erhhm demiştir, başka türlü olsa ben tepkimi gösterirdim yahu! Milleti aptal yerine koymak ne haddinize.


      Ha tabi üç gün sonra o tecrübesiz, çöm yere gittim gösterdim bacaklarımı. İyileşmedi ama en azından bir krem daha söyleyebildiler, biraz geçti de diyebilirim. Cidden ne zaman bedensel açıdan kadınlaşmaya bir adım atsam içselleştirilmiş ve toplum tarafından yapılan dış mihrak korkuları yüzünden sevinmek yerine üzülüyorum. Hatta neredeyse pişman bile olacağım, şaka gibi. Kadınım ama kadın olma istemiyorum sanki, şartlara bakar mısın? Ya cidden şaka gibi. Erkek rolüne kaptırsam da baya baya teşvik kredileri alır gibi zorlaya zorlaya.. offf neyse ya!

      Kontrolüme gittim, eh iyi bari, en azından 15-20 dakikada iş bitiyormuş. Bu sefer başka bir kız, baya saftiriği vermişler bu sefer. Zaten gittiğimde de baya bi bekledim. E tek seans olduğunu biliyorlar ya, devamlı müşterilere "merhabalar hanfendi" Bana surat bile yok. Paranın kokusunu alamayınca tabi, sefiller. O fare suratlarınıza tüküreyim teker teker ben sizin! Nerelere bakması gerektiğini gösterdim. Neredeyse aceleyle sırtıma bile vuracaktı ki kılsız tüysüz sırtımı son anda korudum. Bu seferki seans özellikle göğüste acıttı. Makine nd-yag idi, hava üflemesi vardı, çok azıcık bir can yanması görülebiliyor vücutta. Ki zaten seanstan sonra 2 saat lazer yiyince baya yorulmuştum, bu sefer öyle olmadı. Kontrol bitince bir krem verdi, kızarıklığı şişliği kısa zamanda söndüren bir merhem. Seansa gittiğimde kız kendisi sürmüştü. Burada ise al sür dedi resmen ve "krem çok zor emiliyor lütfen az kullanın" deme pişkinliğini de gösterdi bana. Hı hı tamam dedikten sonra elimdeki yarımdan biraz daha az tüpü tamamen bitirdim, kim ki o bana neyden neyi esirgiyor? Hem erkeklere farklı ve fazla fiyat ücreti politikası ne demek? Genel olarak yanlış zaten bu! O kadar paradan sonra senin bana padişah muamelesi yapman gerekir, 3-5 liralık krem esirgiyorsun ya, çiyan!

      Aaaa asıl olaya gelin hele, birşeyler değişmişti oralarda. Websitesinde bile sadece lazer epilasyon yapan bir kuruluştur diyen ve aynı zamanda sitesinde verdiği linkler de başta olmak üzere(verdiğimiz hizmetler) çalışanların söylemiyle de ters düşen bu manyak yerde ne ararsan yapılıyormuş. Haa pardon, botoks yapmayı bırakmışlar. Bir de utanmadan "poliklinik" yazmışlar ya levhalarına. Adiler! Cidden tavsiye verebilecek bir dostum olaydı iyi olurdu, çok cahilseniz bu konularda, emin olun kendi araştırmanız bile yetmeyecektir. Bütün pinpirikliklerime rağmen korktuklarım başıma geldi. "Ya burada herşey yapılıyo ki zateeğn" diyen şişme karı kılıklı kişiliksiz aptal ise hala aklımda, bir ara beddua ettim ama tutar mı bilmiyorum. Ama o işletmede baya hakkım ve bedduam kaldı yani. Bir kere bile olsun sus LAYN! demeyi beceremedim, neden diyemedim bilmiyorum fakat içimde kaldı yani. Görünüşe istediğiniz kadar cila çekin, hiç te iyi bir yer değilsiniz ve ağzınızda çoğu şeyi yuvarlayarak yalancılık yapıyorsunuz. Kontrole geldiğim anda o 3 kıza verdiğiniz öngörüşme talebiyle birlikte üçüne de ayrıca acıdım, yazıklar olsun!

      Trans Kadın olmak, zor be. Daha kıllardan kurtulma aşamasında bile böyle bocalamalar yaşanabiliyor. Keşke kimliğimin açığa çıkma korkusu olmasa, o yeri ben ifşa etmesini de bilirdim! Ki azıcık incelediğinizde de cidden salak bir yer olduğu kanısına varabilirsiniz. Neyse yavrularım, kendinize iyi bakın, öyle olur olmadık yerlerde de yaktırmayın kendinizi. Sonrasındaki bakım ve tedavisi de zor yani, öyle bir seans ücretiyle de kurtulamıyorsunuz benden demesi.

      ŞİMDİLİK SON!
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

18 yorum:

  1. Ah be Tiffani, keşke oraya gitmeseydin. İlk gittiğinde zaman, orada görüştüğün kadın, sana neler olacağının sinyalini vermiş gibi. Düzgün bir yer olsaydı düzgün bir şekilde bilgi verirdi ve düzgün bir şekilde konuşurdu. Bir dahakine bir yere gittiğinde, danışmada ya da ön görüşmedeki insanlar sana önyargılı biriymiş gibi geliyorsa, göz devirerek zorla konuşuyorsa, kaç oradan kaç. İnsanlar babasının hayrına çalışıyormuş gibi, oflayıp pufluyorlar sürekli. Geçmiş olsun Tiffani.
    Bu arada bacak kıllarını alman ailen tarafından sürekli sorgulanmana neden oluyorsa, onlara spor için yaptığını söyle. Koşmaya çıktığını iddia edebilirsin. Sporcular özellikle bisikletçiler bacak kıllarını alıyormuş, enerji ve su kaybı olmasın diye sanırım. Bir de kıl olmayınca kaslar çabuk gelişir inancı varmış onlarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. - Vù vù.

      Một long quyền phong bạo tràn ngập khí tức được nó đánh ra, một quang quyển màu đen được thành hình, phát ra hấp lực vô cùng khủng bố, không gian xung quanh cũng tràn ngập sóng gợn.

      Trong nháy mắt ở không gian xung quanh, từng khối băng bay vù vù, lực lượng mạnh mẽ này bắn thẳng về phía viêm băng thánh thú.

      - Hống.
      dongtam
      game mu
      cho thue phong tro
      http://nhatroso.com/
      nhac san cuc manh
      tổng đài tư vấn luật
      http://dichvu.tuvanphapluattructuyen.com/
      văn phòng luật
      tổng đài tư vấn pháp luật
      thành lập công ty
      http://we-cooking.com/
      chém gió
      trung tâm ngoại ngữ
      Viêm băng thánh thú sau một hồi thanh âm rít gòa thì thân hình nhất thời đã rống to ở trên không trung, vô số mảng băng đã đánh tới người của nó.

      - Rống rống.

      Từng thanh âm thảm thiết truyền ra, vô số khối băng lớn khi va chạm vào người của viêm băng thánh thú làm cho nó bị tổn thương không ít.

      - Ầm ầm.

      Lúc này sau một đạo thanh âm, thân hình của viêm băng

      Sil
  2. İlk yorumda yazım hatası yapmışım :D İlk gittiğin zaman* olacaktı. Ben de tikli oldum aa. Yazım hatası yapınca rahat duramıyorum :D Bu arada uzun tırnaklar için gitar çalıyorum diyorsun ya, müzik kulağın varsa bir iki parçalık bir şeyler öğren de çalarsın millete :D

    YanıtlaSil
  3. ya yürüyüş yapıyorum zaten sürekli. E koşmaya da karar verdim derim, ya da görüntüsü rahatsız ediyor. Ya seyrelsin yeter be anne falan da derim ben de yalan çok :D (malesef) Neyse geçecek inşallah ve yazım hatalarını da yirim seniiiin :) ya serçe parmağındaki kırıldı. ben de kendimi keser gibi kestim tırnakları. Ama millet cidden kıskana kıskana bakınca... Ya sağlığınıza dikkat edin ve sigara içmeyin kardeşim!!!

    YanıtlaSil
  4. Ne deyim bende lazer yaptırmayı düşünüyorum. Ama senin yazdıklarını okuyunca tırstım biraz doğal olarak. Geçmiş olsun bu arada kuzum. İyiki yazmışsın bu deneyimini :) Yoksa bende kötü bir yere daha dikkatsiz bir şekilde gidebilirdim..

    YanıtlaSil
  5. ah yavrum hep dikkat ediverin kendinize. Çok sağolasın valla vücutla uğraşması yemin ediyorum eziyet. Şimdi de kıl kökleri güçsüzleşti. Çıkanlar da kıyafetlerime yapışıyor, elime geliyor falan vs.

    YanıtlaSil
  6. Ayy hissettim bir an sanki. Karınca yumurtası yağı varmış bide arkadaşımdan duymuştum öyle bir. Acaba onumu denesemki :/

    YanıtlaSil
  7. ya onu tüyleri kökten aldıktan sonra deneyecekmişsin. Epilatör kullanırsam eğer sonrasında ya onuya da hürrem hamam otu yağını sürerim ama onlar da pek vıcık vıcık ve pis şeyler yaa

    YanıtlaSil
  8. selam tiff

    cok geçmiş olsun once ucuz atlatmıssın. yakın bi akrabamızın kızı -kuzen mı yeğen mı hala ayırd edemediğimden- geçenlerde gitti. koltuk altı bolgesi içinmiş. bu anda lenf bezlerinde iltihaplanma var kız işe bir kol havada gidip geliyormuş.

    kıllar evet baş belası bende de baya bir mevcuttur. hatta bir donem almaya bile kalkışmıştım. ama alıştım artık kıllarımı seviyorum. sıcak tutuyorlar :P sevimliler hoşuma gidiyor açıkçası :)

    YanıtlaSil
  9. selaam :) ay büyük geçmiş olsun yahu akrabanız için :( Eğer yoğun ise almak sorun oluyor. Ya bir seansta bile baya cılızlaştılar aslında. şimdi ince renkteki tüylerime sinir oluyorum onlar baya uzun. Genital bölgem için güvenilir bir yer bulabilirsem eğer o kalan yerleri de traşlayıp gürleştirip öyle bir seansa gidebilirim. Bacaklarım iyileşmek üzere. Ay sürekli olarak kremleniyorum, çok cici oldu şimdi vücudum.

    YanıtlaSil
  10. Keşke gittiğin yeri deşifre edebilseydin...
    Bu tarz yerler hakkında çok bilgim yok açıkcası. Bildiğim şey talep gördükçe affedersin işin b...çıkardılar. Denetleyen de yok doğru dürüst belli ki.
    Geçmiş olsun, daha kötüsü olabilirdi.

    YanıtlaSil
  11. fırsatını bulduğum anda bilinçaltına işler gibi gizli bir ifşa yapacağım ;) sayfaya ilmek ilmek işleyeceğim. Aklımda bir şey var yani açıkçası. Ya hatırlamışken söyleyim, sadece en son ne zaman güneşlendiğimi sordular. Sitelerinde dijital spektrofotometre den bahseden bu dandik yer, onu bırakın bir hormon testi bile istemedi benden. Klinik ama sözde tabi..

    Allahtan koltukaltı için de en az bir hafta deodorant falan hiçbirşey kullanmayın demeyi akıl edebildiler. Offf yazım çok eksik olmuş ama insanlar sordukça burada cevaplayacağım işte.

    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. selam tiffany, ben fırsat buldukça ağda yaptırıyorum.
    sadece bizlere ağda yapılan bir mekan, çok can bir kadındır Hülya hn.
    reklam olmayacaksa bilgilerini paylaşabilirim. Sır Ağda çok konforlu ve rahat tavsiye ederim. LegolasCD

    YanıtlaSil
  13. selam legolas. Aaaay valla ağda kadar uğraştırıcı bişey yok sürekli git gel her yerin yapış yapış böyle. Kısmetse lazere başka bir yerde devam edicem inş. :) kalıcı olarak gitsin istiyorum ben çünkü inanılmaz üşengeçim

    YanıtlaSil
  14. Ya bende düşünüyordum ama inanılmaz derecede alerjik bir vücudum var. Yani çikolatadan tutun acı bibere kadar. Hele yanımda biri ''ucuz'' parfüm sıksın hapşırmaktan kendimi alamıyorum. Acaba epi yaptırsam neler olur neler :D

    YanıtlaSil
  15. Yavrimo sen sakın yaptırma. Eğer yaptırırsan da cildine sonra sürekli krem sürmek zorunda kalacaksın bunu da bil yani

    YanıtlaSil
  16. ay ben götüme yaptırmıştım çok acımıştı. ama doktor çok seksiydi ve adeta bi master slave ilişkisi oldu hany. kaşla göz arası fifty shades of grey çıkardım ortaya.

    YanıtlaSil
  17. E acır tabi canım erkeklerin acı eşiği daha düşüktür. Ay bide derler ki erkekler güçlüdür canları acımaz ağlamaz. Cevap: ahahahahahahahahahah

    Ay orda bile :D hani ben kaçıp kurtulmanın yollarını ararken(ay iki saat sürdü yaaaa) sen neler düşünmüşün. Öpüyom seni de :*

    YanıtlaSil