26 Aralık 2013 Perşembe

Yılbaşına Erken Girerken


      Öncelikle christmas ile yılbaşının farklı birşey olduğunu bildiğimi bilmenizi istiyorum. Fakat neden mi erkenden bir yılbaşı yazısı yazıyorum sizlere? Vizeler ve yaklaşan finaller. Benim canım, birtanecik eğitim yuvam(!) Ahahahaha.. neyse şakayı abartmayalım, o kadar mazoşist değilim daha. İşte ben çalışıyorum sürekli, e kendime ve SİZLERE verdiğim sözü tutamadım, bunun için biraz da huzursuzdum aslında. Ya allahaşkına bu kadar da yüklenilmez ki! Bazen ölsünler istiyorum, ciddi ciddi ya ancak öyle kurtulabileceğiniz tipler sevgili canceğizim, hocacıklarım! Olmayan vaktimden vakit ayırmak istedim hem sizlere, hem de kendime. Öpücüklerimle başlıyorum efenim...



      Aslında çok fazla uzatmayı düşünmüyorum. Ha bu arada, cinsiyette beyan esastır yazıma gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum. Zamanı geldikçe eski yazıları güncellemekle birlikte yenilerini de ekleyeceğim.

      İki arada bir derede, bir de bir röportaj teklifi geldi, Oya'cım canım benim iyi ki de tanışmışız canım benim, cidden yeni tanıştığım ve tanıştığıma çok ta memnun olduğum insanlardan biri olan Didem'cim sayesinde tanıştık. :) Trans insanlara da dostane yaklaşabilen, zannettiğimden çok daha fazla insan olduğunu görmek o kadar sevindirmişti ki beni. Benimle birlikte karşı pencere den bakmak istemişti hayatıma, iyiki de yapmış diyorum, çok güzel bir röportajdı. Diğer röportajlarına da baktığınızda göreceksiniz ki bir tarzı var.

      Kaos GL'nin yılbaşı dilekleri için yapmış olduğu etkinliğe gözüm takıldı... Bir fotoğrafla beraber yeni yıl için dileklerimizi haykırmamızı(bu kısmı abarttım) istiyorlar. Ben hiç durur muyum, birkaç gün önce içimden geldiği gibi hissetmenin mutluluğyla uyanmışken çok güzel bir poz çekmiştim. İşte onunla birlikte içimden gelenleri kısaca anlattığım bir mesaj yazıp mailimi attım. Ve şurada da yayınlamışlar, kendilerine çok teşekkür ediyorum :) Tabi eylemimi anlamayan, niye bacağını açıyorsun diye yorum yazan da olmuş. Yahu zaten baskı ve korku karşısında onlara laf vermemek adına boyun eğmiyor muyuz biz kadınlar? Cidden bazı eşcinsel erkekler DE Türkiye'deki ataerkilizmi bir benimsemiş, pir benimsemiş, sormayın! İsyan fotoğrafıdır bu, o kişiye de cevabım olsun buradan, hem dikkatleri buraya çeker, hem de kimseye boyun eğmediğimizi göstermiş oluruz böylece! Baksınlar, bakanların suçu, onların uçkuru asıl sorun, benim çıplak bacaklarım değil!


      Trans ya da trans olmayan kadın bedeninin meta olmadığı, erkekliğin prim yapmadığı, LGBTİ cinayetlerinin nefret suçu kapsamında yargılanmasını ve doya doya açılabilmeyi diliyorum, genç kızlığım bitmeden. Ha, bir de, Türkiye trans güzeli olmayı diliyorum.

      Fotoğraf hetero-erkek egemen ülkemizde kadın bedeninin meta olmasına gösterdiğim bir tepkidir aynı zamanda!

      Miss Tiffany

      Tepkimi, kimliğimi açmadan da koyabileceğimi gösterdim, inşallah kabul edilir diye düşünüyorum. Farklı LGBTİ seslerinin de duyulması gerektiğini düşünüyorum. Sadece gey ve lezbiyen çevresinden gitmeyiversinler onlar da canım :) Bu arada neden mi kendimi bu kadar özel hissettiğimde bacaklarımı çektim? Çünkü onları seviyorum :) Bazı yazılarımda da açık açık övdüğümü görebilirsiniz hani, nedenini ben de bilmiyorum ama bacaklarım benim için daha bir özeldir. Kendimi bütünüyle sevebilmeme rağmen yine de bir dereceye koyduğumuzda bacaklar zirveye oynar yani :) Bu arada Lazer Epilasyon macerama da gösterdiğiniz ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum hepinize, bacaklarım şimdi daha iyi, vücudumda da küçük çapta kabuklanmalar olmuştu işte hepsi döküldü onların. Bacağımda (o bahsettiğim arka bacağın arka kısmı) gerçek ten rengimin tonunda açık renkte benekler kaldı. Onların da iyileşeceğine(koyulaşacağına) inanıyorum, mucizelere inanıp güvenmeyi seçiyorum. Evet, evet! Tamamen iyileşmeye niyet ediyorum. Ve öyle de oldu!(totem)

Şemasal Gösterim.
Kırmızıyla boyanmış kısım, bacaklarımın fotoğrafının anatomik karşılığıdır
Niye bunu koyduğumu ben de bilmiyorum
Bilin istedim ama, ahahaha :(

      Merry christmas and happy new year. Mua.. XOXO. I kiss you
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

15 yorum:

  1. Maşallah tü tü. Allah nazardan korusun :D Mutlu yıllar dilerim, umarım dileklerin gerçekleşir. Vize ve finalleri boşveer, bırak uzasın okul ahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thánh thú lại tiếp tục bị băng đánh vào.

      - Hống hống.

      Lúc này viêm băng thánh thú điên cuồng rít gào, nó đã vô cùng căm tức thú ma, tuy nhiên trong mắt của nó cũng hiện ra vẻ sợ hãi.

      - Ta hỏi ngươi một câu cuối cùng, ngươi muốn làm tọa kỵ của ta hay là muốn chết?
      Thú Madongtam
      game mu
      cho thue phong tro
      http://nhatroso.com/
      nhac san cuc manh
      tổng đài tư vấn luật
      http://dichvu.tuvanphapluattructuyen.com/
      văn phòng luật
      tổng đài tư vấn pháp luật
      thành lập công ty
      http://we-cooking.com/
      chém gió
      trung tâm ngoại ngữ lạnh lẽo nhìn viêm băng thánh thú rồi nói, dưới thân hình khổng lồ của viêm băng thánh thú Thú ma như một con kiến nhưng phát ra khí tức khiến Thú ma phải sợ hãi.

      - Tiếp chiêu tiếp theo của ta rồi nói sau.

      Viêm băng thánh thú cả giận rồi nói, trong mắt xẹt qua một vẻ lạnh lẽo, khí tức bạo dũng xuất hiện.

      - Thử xem Viêm Băng luân của ta đã.

      Viêm băng thánh thú gầm gừ giận dữ rống lên một tiếng thật to.

      - Nhân loại đáng chết, ngươi là người thứ hai bắt ta phải sử dụng Viêm Băng luân.

      Sil
  2. Ya ben seni iyi ki tanidim iyi ki arkadasim oldun sen.nasil guzel nasil tebessum dolu yazilarin var disaridan bir gorebilsen :)) bu arada bacaklarini cok begenmekte haklisin baya baya guzeller cunku sutun bacakli kizim benim :)) (Didem Dinç)

    YanıtlaSil
  3. bebeğim asla kalamam, ölürüm de kalmam. hırslandım :D

    YanıtlaSil
  4. Diddeeeeeem yavriiim <3 <3 ya aynı memnuniyet inan bana da ait canım benim yahu :) yaa işte cidden dışardan biri gibi okuduğumda bile farkedemeyebiliyorum bazen. Cidden böyle düşünmen beni çok mutlu ediyor.

    Ayyy canımcım çok teşekkür ederim teveccühün :) Ben de iyileştikten sonra bakıyorum iyiki de gitmişim diye, eskiden buralar hep ormandı :(

    YanıtlaSil
  5. Geyler ne yazık ki bu ülkenin erkeği olmayı bırakamıyorlar, hadi gey olduğunu kabul etmeyenleri bırakalım, kabul edenlerin bile bu kadar heteroseksist olmalarına ben de katlanamıyorum çok haklısın tatlım.. hayat zor ve bacaklar güzel :D

    YanıtlaSil
  6. vuhuuu beklediğim adam ve yorumu :) tespit budur karşim sonuna kadar katılıyırımm :D tişikkirlir.

    YanıtlaSil
  7. Röportajı baştan sona okudum, çok keyfili bir yazı olmuş. Yaşına şaşırdığımı söylemem lazım, nedense seni daha büyük düşünmüşüm:)
    Bacaklar müthiş, tepkini destekliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. ay çok teşekkür ederiimm :) :)
    Genceciğim tabi canım :P ve hep 18'lik 19 kalıcam sanırım ruhen
    İnşallah bütün farklılıklar için cidden güzel bir sonuç elde edeceğiz :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bacakların var öyle -.- / Gülşah kıskanç bakışlarını atar ve olay yerini terk eder / -.-

    YanıtlaSil
  10. o İĞrenç jel :)Lazer kabusu !!

    YanıtlaSil
  11. Ay jel mel yoktu bende. Kremlerle fazla haşırneşir olmuştum :D

    YanıtlaSil
  12. kız jelsiz yapılır mı lazer!kafayı mı patlattın tiff!!!!

    YanıtlaSil
  13. Ay bana da iyi Tecrübe oldu, vucidim iyileşti zaten ama oraya da bir Kere gittim sadece

    YanıtlaSil