11 Ocak 2014 Cumartesi

Petrikciğimle


      Acaba mı? dedim kendi kendime, haykırışlarım içerisinde nefes alırken. Cidden bir trans kadınla, daha önce hiç görmediği biriyle bu kadar kararlı mıydı görüşmeye? O anki meraklanmalarıma rağmen ona güvenmiştim. Bir ortak yanımız vardı onunla buluşmayı daha kolay kabul edebileceğim...(ve bu ortak yanı çaktırmazsan sevinirim petrikciğim.)



      Seneler geçti, tabi ben size yeni anlatabiliyorum. Allahım yarabbim bir insanın okul hayatı bu kadar mı hayatını kaplar? Manyak şey! Bombalayacağım bir gün o lanet olası... Öhöm. Hikayemize geri dönecek olursak, bir haftaiçi idi. Kendisinden bir DM aldım. Ve evet, cidden kararlı bir tonda atılmış mesajla, ne kadar ciddi olduğunu farkettirebiliyordu. Saat kaçta buluşabileceğimizi sorduğunda, aslında kendisi saat 2'de taksime gidecekmiş zaten(aaay zaten gidecekmiş kendisii bak bak). Ben de o an, arkadaşlarımla birlikte bir vizeden çıkmış, kara kara düşünüyordum nasıl ekebilirim diye. Dedim ki finaller yaklaşıyor kızlar, ay napcaz, ay netcez, aaay çalışcaz ne film izlemesi yaeee? Falan dedim, bir şekilde ayrılmayı başarabildik. Ben de olduğum gibi koşmaya başladım, nereye mi dersiniz? BERBERE! O hala kökleri kuruyasıca sakallarım çıkarken karşısına çıkamazdım, utandım doğal olarak. E uzun da saçlısın, adama sinekkaydı kes derken bile bir bakıyor tip tip. O yüzden faullerim dursun abi dedim, yani elinde kesici sayılabilecek bir alet var, transfobik bir soysuzun evladı(şerefsiz köpek diyemedim çünkü ben köpeklere ve diğer hayvanlara da saygı duyan bir insanım) çıkabilirdi o berber. Geçen gittiğimde bana asılan berberin karşısındakine gittim. O gitsin hollandalarda, erkek yurtlarında millete masörlük yapsın, neyse geçelim o faslı. Tabi ben, "aağbi sağol, ellerine sağlık eyvallah" falan fişmekan. Biraz da sohbet etmen gerekir erkek berberinde, konuşmazsan bile illa ki soru sorarlar, öyle böyle değil!



      Üstümü değiştirmek ve saçlarımı(vaktim kalmadı napiyim ama banyo yapmak istiyordum ben of) yıkamak için eve gittiğimde yüzümle rahat edemedim ve azıcık kaldığını düşündüğüm sakalları da iyicene temizledim. Ay kökleriniz kurusun öyle budanmamış amazon ormanları gibi çıkıyonuz da ne oluyor sanki? Nankörlük etmeyeyim aslında dış Dünya'ya karşı beni koruyorsunuz. Güzellerim benim. Saçlarımı yıkadım, kremledim, kuruladım ve daha sonra telefonuna baktığımda petriğimin bana haklı olarak biraz çemkirdiğini gördüm. Haklı ama bilmesi gerekiyor ki kadınlar her zaman bekletir(ama benim kadar değil ya lütfen ahahahah çocuk rahat 1-1,5 saat beni bekledi. Allahım allahım hint kumaşı egosuna girdim birden). Ben de onu ektiğimi düşünmesin diye


      Hemencecik özür dileyip, Allahtan şans diledikten sonra cüzdanımdaki son paraya baktım ve hemen atladım Taksim'e. Trafiksizliğin de vermiş olduğu şanstan ötürü ışık hızıyla vardım oraya. Taksici abi ile de konuştuk biraz. Sonuna kadar açtığım saçım, güzeller güzeli yüzüm ile birlikte(skinny jeans ve sarı bir kazak giymiştim) kısa ama derin bir sohbetin ardından taksimde koşturmaya başladım. Petroşuma dedim ki "nerede şeetcez" O da bir cafe'de oturduğunu ve derhal oraya gelmem gerektiğini söyledi. Adeta emreder gibi, sinirinden küplere binmiş, hoplarcasına ortalığı yıkan, beni derinden sarsan DM'i iyice etkilemiş olacak ki telaş etmeye başlamıştım. Ya sözümü tutmayan bir tip olduğumu düşünürse diye önüme gelen her insana sessiz çığlıklarımdan savurmuştum. Yine üstün yer bulma yeteneklerimin(!) neticesinde iyice geç kalmış da olsam hah buldum dedim, içeri girdim fakat petriğin başını da -bildiğiniz- yedim yani.

sana da selam can
      Hayır öyle olmadı? Onu aşağı kadar indirttim. Ahahahahah iyice şımarcam ya hani :D Ya ne bileyim kimdir, nasıl bir tiptir bilemedim ki, masalara tek tek konsomasyona gider gibi "sen misin değil misin" diye sormaktan çekindim. Hemde o kız gibi tipimden sonra. Karşıma çıktı ki;


      Kaan ve Sevgilisi ciklerim gibi alakasız değildi tipi(internete koyduklarıyla asıl yüzler arasında falan, takılıyorum beybilerim ya şaka yaptım ben size, öperim). Birbirimize şaşkın kediler gibi bakındıktan sonra merdivenlerde sarıldık ve onun oturduğu, aslanlar gibi gerine gerine kurulduğu hafif karanlık ve müziği güzel mekanına oturduk. Kurtlar gibi acıkmıştım, yazık dedim gencecik yaşında çocuğun etini kopartmayım, kan kaybından ölmesin diye bir karışık tost ve yanında efes pilsen'imi söyledim. HALK EKMEĞİNDEN TOST YEDİM O KUUL MEKANDA LÜTFEN ANLATMAK İSTEMİYORUM(yazar burada travma geçiriyor)! Konuşacak konularımız vardı, biraz konuştuk, ben ona biraz dert yandım. Haa bu arada, özür diledim tabi geç kaldığım için o da hıı evet dedi. İnsan nezaketen olsa bir yok canım demez miydi? Demezdi, çünkü beklediği saat içerisinde, off hatırlamak istemiyorum :D Yani trip atsaydı yeriydi yani. Yerim onun o kızılsakallarını ben :) Bide ellerini göstersene diyerek baktım ellerine, cidden onun mu diye(hey allahım ya) Neden açılamadığımı anlattım, o da dedi ki e patlarsın bir yerde, anayasal hakları bekleme bence dedi. Ben de, o zamana kadar kafayı yemeyeyim diye gidip blog açtığımı söyledim. Yerim hepinizi oy benim canlarıım dedim. Ama sonra o da hak verdi bana trans bireylerin işi cidden çok daha zor diye. Bu arada tarzını, tweetlerini vs. beğendiğimi ve "kuğul" "çocıh" olduğunu söyledim. O andan itibaren çok doğal, içten ve gerçekten güzel bir şekilde güldü orada, evet güzel gülüyor ve DİMİTRİ'ciğim(o konuya da gelecem) o gülüş o surattan senin yüzünden giderse gebertirim. Okuldaki derslerimizden biraz bahsettik ve kendisine engin tecrübelerimden faydalanma fırsatı verdim, ileriki hayatında zorlanmasın diye(yuh ego ego). Bide biraz apolitik birisi(ama iyi bişey bu, ya ben politikliğe kayıyıorum da ne oluyor, tabi zamanında DEV-LİS'e bile katılmış bir tipim, 6 Mayıs falan, olaylı zamanlarımdı ama ayrıldım tabi sonradan. Bence politika ya da hak arayışı yapacaksam bu LGBTİ üzerinden olmalı, bunu daha şimdilerde anlıyorum)

      Uzun zaman geçti üzerinden, hemen yazamadığım için kusuruma bakma canım dostum. Aaaa, saçıma iltifatlar etmeyi de unutmadı bu arada, ayyy canıms yaaa :) Bak en zaafiyetim olduğu konu(oopsss ağzımdan kaçtı beyler) bide fotoğraflarımı gösterdim, dedi ki bildiğin erkek gibi görünüyorsun. Lan o tuzak soruydu çocuğum! Sonraki gösterdikleimde o da aslında biraz iltifat duymak isteyeceğimi anlamış olacak ki sonrakilerde aa bak burada kızsın işte dedi. Özellikle tuvalete gittikten sonraki çektiğim fotoğraflarımda bunu iyice belli etti, baya kezbanca pzolar çekmiştim ve o da buna gülmüştü, kuğul çocuk ama söyleyim. Ama sık sık telefonuna bakıp duruyordu olm bak parçalarım onu lan :D Konu aşka da geldi, dedim internetten bulamam ben sevgili falan, o da nerden bulcan dedi. Ben ona aklıma takılan bir grindr sorusunu sordum, bir kaç trans var tabi dedi, fakat hiç başlamadıysan aman diyeyim bulaşma diye de bir tavsiyede bulundu. (Zaten o benim mükemmel telefonum o programı asla desteklemeyeceğini açıkladı bana, zaten millette kadın fobisi var, özellikle türklerde bir erkek erkeğe lik iğrenç bişey var, yanlış anlamayın yahu gey ilişklere laf atmıyorum, yani erkeğin tek ve egemen olmaya çalışıp kadınsız kalmanın kafayı rahat ettireceğini düşünen o ikiyüzlü kültürsüzlüğedir hönkürüşüm. İşte bu yüzdendir ki trans kadınların işi çok zor bu ülkede, grindr'da niye kadınsın ya da niye buradasın gibi soruları almam hiç şaşırtıcı olmazdı benim için.)

      Her güzel şeyin bir sonu olacağı gibi, o da bana gitmesi gerektiğini söyledi(iyi dayandı la bana dedim içimden, eferin). Ben de tamam dedim, gidelim, zaten yorgundum o gün iyice. Sıkıcanak sarıldık vedalaşırken, dedim görüşücez inşallah yine. Evet, çok içten, bir dost edasıyla sarılıyor. Sarılmak güzel şey vesselam.

lafıma gelmiş

Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

12 yorum:

  1. Tatlım maşallah bir buluşma yazısı demişsin değinmediğin konu kalmamış :) berber_devlis_siyaset_geyler değinme gücüne kuvvet tatlım ;)

    YanıtlaSil
  2. ahahahahaha :D aklıma geldikçe konularla bağdaştırasım geldi işte öyle :) yorumuna sağlık kaancım. E gelseydiniz demek ki daha fazla değineceğim konular olurmuş :P

    YanıtlaSil
  3. Bu arada o ortak özellik sadece ikinizin değil. Üçümüzün! Buluşamadım diye dışlamayın. :D Baloğlan da buluşma ayarlamaya çalışıyo ama benim mezun olma çabalarımın, tembelliklerimin ve ortak özelliğimizin koyduğu engellerden dolayı gelmem zorlaşıyo :((

    YanıtlaSil
  4. Ortak özelliğimizin amk, bize bişey olmasın!

    kesin ana avrat düz gideceğin bi yazı bekliyordum çok sevindim ehehehehehehe

    teşekkür ettim.

    Evet, birazcık bekledim, beklemedim değil :)

    Ben bi sigara yakayım en iyisi. mucks.

    YanıtlaSil
  5. Bir buçuk saat beklettin mi? Yuh yani Tiffani :D:D Bu arada ortak özelliklerinizi iyi saklayamıyorsunuz :D Okul işte ortak özelliğiniz okul :D:D

    YanıtlaSil
  6. Çook eğlencelisin bebeğim ;) sıkıcı pazar akşamımı şenlendirdin:) Patrikciğine de selam :P

    YanıtlaSil
  7. Can öpüyom. Ve ortak özelliğimizi bir gün bombalayacağım <3 Bizimkini halledeceğim yani öyle böyle değil. Yerim ben onları :@ Ve balım, canım oğlum da gidiyomuş MEMLEKETİNE. Yaaa deyişi vardı, görüşemeyiz belki diye. O an içim parçalandı yeminlen.

    YanıtlaSil
  8. Petriğim <3 aynen gülüm bize bişey olmasın. Yaaa deli şey sana ana avrat düz gider miyim hiç(acaba)??? O altın kalbinden, kızıl ruhundan öperim senin. Haaa bide sürekli sigara sarıp duruyodun önümde, fosur fosur fosur. AY!

    :D

    YanıtlaSil
  9. Otum, bildiğin gibi değil açıklayabilirim. Açıkladım da zaten. O erken gitti :D hıh :D hayır yanlış anlamışsın otak özelliğimizi aynı okuldan değiliz. Ve anlaşılmamasına çok sevindim <3 ehiehiehei

    YanıtlaSil
  10. Oyacım tabiki de öyleyim ahahah falan :D Canım p.tesi sendromunu atlatabildiysen ne mutlu bana. Kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
  11. üffff benimde arkadaşım ol ne hoş yazıyorsun sohbetinde çokoştur hem kahve falı felanda bakarım ben :(

    YanıtlaSil
  12. yeliiz ay çok geç cevap yazdım biliyorum kusurabakma, inşallah görürsün cevabımı da :(

    Olurum tabiki de ne demek efenim :P arkadaş olmak için yaratılmışım ben eheh :) övünmem de bitti..

    Sohbetim, bilmiyorum yani hoş mu cidden? Daha kendimle sohbet etmediğim için o kısmı çözemedim. Hep etraftaki insanların yorumlarını merak ettim ve kahve kahve KAAAAĞĞHVEEEEE!! Opss ımm.. Bacııııı ay senin ağzından bal damlıyor maşallah eheheheh :D :)

    YanıtlaSil