24 Şubat 2014 Pazartesi

Sansür


      Size, otosansür yeteneklerimi de kullanarak, aslında bizlerden nasıl düşünceler ve yazılar beklediklerini göstereceğim. DİKKAT! Yüksek dozda sansür içerir.



      Temmuz 2013'te başladım blog yazmaya. G*** P**** di*****nin ilk safhalarının bittiği, fakat hala devam ettiği, hatta ö***lerin de olduğu fakat başbakanın öz** d***e****i o vahşet günler. (Ay çk krkyrm ya snsrlerlrse dye ay yternce sansrlyemedm mi acbbb .s.s.s...ss.s.s.s..s) Blogumun adı şuradan geldi, ben şimdi bir t******yim ya! E ***** ile ilgili de hep g**ler var, resmen piyasayı ele geçirmişler :D e hiç etrafta bir ****s k**** blogu yok. Ben tekeeem, e bu açığı da doldurmam lazım. :D Gerçekten bilgi ve deneyim eksikliği hadsafhada. Aslında tam olarak görünür değiliz. İşte tam da bu yüzden bu ilk olma işini düşündüm, K*** *r*r de sağolsun bana cesaret verici konuşmalar da yaptı.

      Ben yazdım başlamaya, tr************ farkedişimden tut, t****fo** ye ve diğer e***ns**l****n bahsetmeye, **B** oluşun türkiye'de nasıl olduğunu, yaşadığımız sorunları dile getirmeye. İlk başlarda yardımla, daha sonra da hem yardımcı meleğim diyebileceğim birsürü insanla birlikte bu blogu tanıtmaya başladım/başladık. Birsürü arkadaşım oldu buradan, buluşmalar da oldu. Hem twitter i***leriyle hem de a**söz**k'ün de tertiplediği buluşmalar vesaire :)


      20 Kasım'a katıldım, on*r yürü***üne katılacağım gibi(inşallah). 20 Kasım bu arada n**re* ***ayetlerine kurban giden t**** k****ları anma günü. Tüm Dünya'da aynı anda *yl**lere başlanıyor.

      Okulda da kendimi gizlemek zorunda kalıyorum. Kimsenin daha bir t**ve***ye anlayışla yaklaşabileceğini düşünmüyorum, ki tek sorunum keşke bu olsa. H**larımız LG*** bireylere iade edilmedikçe polis şi****i, devlet t*rö** bizleri ö**ür*e** devam edecek. Bizlere birer *is*** muamelesi yapıp tamamen yok etmek istiyorlar fakat bu mümkün değil, he*er****sü**lik dışındaki ***s*l kimlikler de doğanın yaratmış olduğu bir çeşit sadece. Gerçekten Allah insanları tek tip mi yaratıyor zannediyorsunuz?

      Böylesi d*ş***e ö****lü**n*n kısı****dı** bir ortamda daha fazla da düş**e*iy***m, ya**ak da gelmiyor içimden. Kendinize iyi bakın gü***lerim :(

SİZ BİRŞEY ANLADINIZ MI?
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

2 yorum:

  1. Kaan'ın adını niye sansürledin Tiffany çok komiksin yaa. :D Baya baya güldürdün ağlanacak halimize.. =))

    YanıtlaSil
  2. twitter ı da sansürlemeyi unutmuşum bak :D e zihniyet o :D canımsın, gülüşümüzü kaybettiğimiz an ölürüz, bunun için savaştım ben :)

    YanıtlaSil