22 Şubat 2014 Cumartesi

İyi Kız Tiffany: Kahretsin Ayol


      Toplumun genel yargı ve kalıpları kullanarak yazılmıştır. Gerçekten iyi kızı mı yansıtmaktayım? Bence öyle :) Belki de yanılıyorumdur...

      Önceki yazım:

      Tam 5 tane yazı dizim var, kiminin üzerine eğiliyorum, kimini ise unutmuşum gibi sanki. Genelde yazılarımı kategorize etmeyi sevmem, onlar kendi kategorilerini keşfederler ve "Benim bedenim benim kararım" derler, toplumsal homofobi ve transfobiden oldukça korumaya çalışırım onları, işte bu yazı dizim de unuttuklarımdan. Daha doğrusu, o moda giremediğimden ya da kendimi o an için yeterince yaratıcı hissedemememden dolayıdır.

      Sondan başlarsak, sevgili OGBD'ciğimin askerliğini bitirmek üzere oluşu, yorumlarıyla aktardığı düşüncelerden beni ve blogumu beğendiğini söylemesi büyük mutluluk ve onur kaynağı olurken Kaan Arer'in de pisi pisine(aynen öyle oldu bu ne ya) askere gitmesi, aynı zamanda da sevgilisinin de bu duruma üzülmesi beni ziyadesiyle üzdü efenim(dertleştik lan bir ara). Aklımda daha fazla insana ulaşabilmek var benim, daha popüler olma, trans bireylerin(trans kadınların diyeyim, erkek aktivizmi yapmıyorum/yapamıyorum) aslında nasıl da hoş insanlar olduklarını belli etmek vesaire. Aklıma birsürü ihtimal geldi aklıma, fakat gerçekleştirecek cesaret ve fırsatı hala bulamıyorum kendime, biraz riskli yollar. Mario oynarken de dediğim gibi; "Puan alamamak dert değil gülüm, canına birşey olmasın, canını yidiğim!"

Mario Oynarken Ben
      Geçen, arkadaşlarla birlikte güzel bir hafta geçirdik(birisi çok çirkefleştiydi ama), tabi hemen derslerin kucağına attılar bizi, aynen kedilerin yavrularını birkaç aydan sonra kışt kışt deme usulüyle yollaması gibi.(Yaaa keddiiğğğ, onlara laf yok ama, yerim onları, severim onları ben) Ama çok mutluyum, yani eğitim ve öğretim hayatı, bize sonsuz güzellikler katacak, muhteşem bilgilerle dolu, geliştirici yıllardan ibaret.

      Şu anda karşımda birbirini delicesine seven iki insan, aşklarını doyasıya yaşıyor ve enerjilerini etrafa gönderiyorlar. Herkesin böyle bir aşk yaşamasını dilemek geldi aklıma. Yani hiçbir şekilde, genç ve aşırı bakımlı kız, adama parası için yamanacak kadar ateşli davranışlarda bulunmuyor. Büyük ve gerçek bir aşk.


      Tarzında ve daha fazlası orijinal birçok espri ile kendi mutsuzluğumu maskeler iken başkalarına mutluluk ve neşe saçıyorum. Erkeklik hal ve hareketlerini de unutmadan(nedenini biliyorsunuz). Bazen bana sonsuza dek böyle yapacakmışım gibi geliyor, bir de dün gece rüyamda cinsiyet değişim ameliyatımın yapıldığını gördüm, ama hemen oldu bitti gibi, sonra aaa tüh artık ayakta işeyemicem ve penisim olmayacak, nasıl alışıcam bu duruma diye üzülüyordum. Manyak mıyım lan ben :D Ne biçim rüyalar görüyorum ayol bugünlerde. Hayır popişim de açıkta kalmadı ki. Hani ameliyat sonrası yaptıkları şey vajinaya da benzemiyordu. Benim gibi melek kalpli, iyi bir kıza böyle rüyalar göstermek reva mı ayol? 

      Anneciğimi çok özledim şimdiden, babamı da ihmal ettim sanırsam. Ay çok tatlı çok mükemmel insanlar hani cidden, bir o kadar da transfobik ve cahil insanlar. İlber bey amcayı da kendime çok örnek alıyorum şu sıralar. Cahil cahil diye bir hal olucam, etrafta o kadar çok varlar ki. Gerçekten üzülüyorum, bir gün bütün Dünya'nın kendine gelmesini ve süper zeka ile donatılmasını diliyorum, duy beni Allahım :)

      Bu arada, blogum 4 saat içerisinde silinebilir, her zaman bu risk devam ediyor ve malesef de edecek, onun da nedenini gayet iyi biliyorsunuz. Bunun için yapılacak olan hak arayışına bile hemen müdahale ediliyor, baskı uygulamaktan başka hiç bir bildikleri yok. İçlerinde bunca sene tutmuşlar halka kini, nefreti, şimdi ise olanlara bak. Ayrıca tekrarlıyorum(trans ve LGB kardeşlerimin de başına belalar, ama polis seven ve onları destekleyen LGB bireyler de yaşamakta ülke üzerinde. Çok çeşitli ve renkli bir ülkeyiz.) POLİSLER AYRI BİR IRKTIR, İNSAN DEĞİLDİR! Bana gelip de hala onları savunmayın. Polis'ler, homo sapiens'e olan benzerlikleri her ne kadar aldatıcı da olsa daha çok homo polisismus veya erectus polis-homous olarak farklılaşırlar. Genom benzerliklerinden kaynaklı olarak bazı üyelerinde konuşma yetileri de gelişmiştir. Düşünme yetileri ise zamanla körelir. Düşünme yetilerini kaybetmemiş ve nispeten de savunabilen homo sapiens sapiens ırkına ise ellerine verilen olağanüstü vahşilikteki silahları ile ağır yaralama ve cinayetleriyle de bilinirler. Trans kadınlara ise her gördükleri yerde para cezası keserek maddi açıdan zaten zor duruma düşmelerine biraz daha fazla katkıda bulunurlar, cinsel açıdan faydalanmak isterler veyahut döverler/dövdürürler.

POLİSİSMUS (temsili)
       Kalbiniz iyilik dolsun, Dünya'ya barış ve sevgi hakim olsun.
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

2 yorum:

  1. İlk yorumu kaptım:))
    Kaan gerçekten gitmiş askere ve ben şaşkın:)
    Benim bildiğim tek trans blogsun, devam et ve dileğim çok daha fazla insana ulaşman.
    Ayakta işeyememek kabus değil, biz yıllardır böyle yaşıyoruz:))
    Yasakları hiç sorma, her an her şey olabilir ve biz yok olabiliriz. Kahrolsun bağzı şeyler.

    YanıtlaSil
  2. Canısı :) evet, şu anda tek trans blog benim, o kadar da araştırdım nerde başkaları neden yazmıyor diye? Hep geyler ele geçirmiş buraları kiiiüüüü abboooo :P Ya doğuştan gelen alışkanlığım ve çok daha pratik oluyor. Hele ki umumi bir yere girmek zorundaysak. Hoş, aslında kadınlar için bir aparat var, ayakta işeyebilmeni sağlıyor da, ayyyy ne o öyle bilinmedik cisimler mi kullancam? Hem beni rahatsız edicek böyle, temizlemesi falan. Hassasım :D

    YanıtlaSil