19 Haziran 2014 Perşembe

Onurumla Yürüyemeyecek Miyim?


ir sene daha geçti ve geldi çattı pride parade dediğiniz şu onur yürüyüşü. Geçen seneki gibi değil, bu sene mesela İstanbul'da kalma fırsatını yarattım, finallerimin bitmesinin ardından hemen giderdim memleketime fakat bu sefer burada bir staj ayarladım. Fakat ev arkadaşlarımın da gidemeyeceği tuttu. Zaten her zamanki gibi salaklardı, ay yine salaklar, yine şerefsizler! Sinirlendim kusuruma bakmayınız.

      Şimdi, translara ayrı LGBT'lere ayrı yürüyşler ve haftalar düzenliyorlar, değil mi? İstanbul için konuşuyorum. Son zamanlarda İzmir, Antalya ve bu sene de Malatya'da yürüyüşler oldu/olacak. Güzel, seneler geçtikçe yürüyüşler ve direnişimiz de güçleniyor, büyüyor. Fakat bu gerizekalı arkadaşlarıma yakalanmayacağım diye iyice geriliyorum mesela. 29 Haziran'daki yürüyüşte kimse beni görmez, tamam da, 22 Haziran'daki? Ya ben daha önce hiç katılmadım ama o havayı solumak istiyorum işte! Şu ve Bu yazılarımda olduğu gibi o anı size yaşatmak istiyorum!


      Kişisel korkularımı yenip, bir yolunu da bulup katılabilmeliyim, fakat olanca güzelliğimle alandaki bütün insanları etkileyemedikten sonra ne fayda. Daha dün akşam, önceki akşamların yorgunluğuna rağmen çok sevdiğim bir arkadaşımdan buluşma teklifi alınca kabul ettim, yanlarında tabiki de çok rahattım, hatta çok da güzel geçti gecem :) Fakat sırf yalnız başıma kalamama ya da kadınlarla ev tutamama olayından dolayı(kızlı-erkekli) delicesine katlanmak zorunda kalıyorum. Neyse, konu çok fazla dağılmasın, ama bu tipler şeriatın gelmesini isteyip üstüne üstlük kız çocuklarına tecavüz bahanesini kullanacak kadar da midesiz. Homofobiklik yannda gizli eşcinsellikleriyle de tanımlayabiliriz bu tipleri. Asıl hak savaşımızı gizli eşcinsellere karşı verdiğimizi düşünüyorum açıkçası.


      Onur yürüyüşüyle birlikte hak mücadelesine katılmayı çok istiyorum, çünkü BİR TRANSIM! Zaten benim için bir hak arayışı var, elim kolum bağlı duramaz, katlanamam ben buna! Daha geçen akşam gece 3'de dışarıdan dönerken, ha bir de arkadaşımla buluşmaya giderken tacizci bakışlara maruz kaldım! Şortu bahane olarak gösterenlere inat kıllarım da çok gürdü, mideleri bulansın diye. Olmayınca ben de yüzlerine bakıverdim dik dik! Noluyo ya? Güzelliğime öyle bakmaya hakları yok öyle! Arkadaşlarımın saçımı tırnağımı kesmem için, göğüslerimi kas yapmam için yaptığı baskılar ve kıllarımı beğenmelerine karşı(çok yüzeyselim) yürüyeceğim, annemin baba "kendini erkeklere kullandırmak mı istiyorsun" demesine karşı yürüyeceğim, böyle UMUYORUM!

      Onurlu davranışlar sergilemek gün geçtikçe zorlaşıyor, 3 aylara da girdik şimdi islam inancına göre, akit de durmamış karalama kampanyası başlatmış(da yani salakcım kim seni ciddiye takıcak, ateş olsan cürmün kadar yer yakarsın). Zaten her kesimden illa bir ayrımcılığa/tecavüze/cinayete kurban gidiyoruz, ruh hastası ettiniz bizleri! Hayır gidip cam çerçeve patlatayım mı istiyorlar anlamıyorum ki? Zaten tırnaklarım az bi yamulmuş, ha kırıldı ha kırılacak, anlayamazsınız!


      Kesin Gidecek Arkadaşlarım İçin(çok geç oldu özür dilerim, lanet olası cafe interneti);
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

10 yorum:

  1. Kişisel korkular konusunda katılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sadece kişisel korkular değil, o korkuların gerçekleşecek bir sürü sebebinin olması ürkütüyor beni.

    YanıtlaSil
  3. Ev arkadaslarin bilmiyor mu senin trans oldugunu? Oha cekilir mi ya kendi evinde de saklanmak? Istanbul'da otursaydim ve ev arkadasi ariyor olsaydim sana teklif ederdim.

    YanıtlaSil
  4. yok ayça bilmiyorlar malesef. E kendimi saklamazsam ev de bulamam ki, yağmurlu şu anda bile sığınacak çatıya şükreder hale geldim resmen. Ay valla durumum olsa birlikte de çıkardık, tek de çıkardım da ev sahipleri o kadar aşırı sorun ediyorlar ki birçok şeyi. Birçoğu yüzsüz bile değil :( kirayı yükseltmeler, evden atmalar (hukuk sistemi adaletli değil) cinsel istismar denemeleri vs. Vs. :(

    YanıtlaSil
  5. Keşke kafana göre ev arkadaşların olsaydı demeden geçemeyeceğim:(
    Akit ne yapmış, 3 aylar muhabbetine?
    Hoş yapsa ne olur, gerizekalı hepsi bunların.
    Umarım ben bunları yazarken sen yürüyorsundur bugün, yanında olup beraber yürümeyi isterdim.

    YanıtlaSil
  6. aaa semi'cim ayıp ediyorsun, tabiki de oradaydım ve yürüdüm ;) akit sadece saçmalayıp durdu, ama lgbtler de bu konuda bölündü sanki biraz :S bilemiyorum ama yürüyüş bir harikaydı <3

    YanıtlaSil
  7. Yürüdüğünü Twitter`dan da takip ettim. Harikasın!!!!

    YanıtlaSil
  8. tabikii semiciğimm ;) daha işlerim azalsın, geç de olsa bir onur yürüyüşü yazısı gelecek(inşallah)

    YanıtlaSil
  9. Ev bulamama durumunu çok iyi anliyorum ama bi çözümü olmali kendi evinde kendi kimliginle rahatça yaşayabilmelisin. ODTU'de olsaydin, yuzuncuyilda kalirdin buradaki ev sahipleri sadece parasina bakiyor, mahallede full öğrenci olduğundan çok rahat takilabilirdin. Umarim en kisa surede bir çözüm bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  10. ne kadar hoş söyledin öyle. Kesinlikle bir çözümü olmalı. Denildiği kadar kolay olsa idi şu an elimde pembe kimliğimle dolaşıyor olurdum :)

    İşte, odtü istanbulda olsaydı en çok istediğim üniversite olurdu mesela :) İnşallah güzel günler göreceğiz.

    YanıtlaSil