18 Kasım 2013 Pazartesi

Kötü Kız Tiffany: Gebertirim


      Toplumun genel yargı ve kalıpları kullanarak yazılmıştır. Gerçekten kötü kızı mı yansıtmaktayım? Bence öyle :) Belki de yanılıyorumdur.

      Önceki yazım:


      Selam kızlar, biliyorum özlediniz. Ahahahh ay ben de beni özledim canım, özlenmez miyim ben? Bu muhteşem güzellikteki seksi vücudum ve entrikacı yeteneklerimi her ne kadar eskisi gibi kullanacak alanlar bulamasam da, saç baş girişecek birilerini bulamasam da kendimi, asıl benliğimi özledim.

      Şu sıralar böyle melek gibi, iyi miyi şirincik kız triplerindeyim kızlar, bildiğiniz gibi değil. Resmen "+Silaam cnmm -Ayh miraba meleğiim" modlarındayım, kurtarın beni. Ortalık saçı başı yolunacak, ağız tadıyla kız kıza kavga edecek potansiyel gıcıklarla doluyken, birkaç kişi dışında(canım arkadaşlarım demem gereken tipler) cidden bir elektrik atmaya ihtiyacım var, şöyle saç baş yolmaya, kafa göz dağıtmaya, dayak yemeye ve erkeklerin kollarında masumca ağlamaya. İnsanların gözünde pozitif ayrımcılıklar edinip bu gücü gerekli yerlerde ve istediğim gibi kullanmak. Ahh canım neler çekiyor ama derdime derman olanım yok, resmen en sonunda kendi kendime bir infilak etme olayına girişcem, hepten kurtulacanız benden.. AY dilim sürçtü! Benden mahrum kalacaksınız, hahahhh hah! Bensiz hayat mı geçer ayol? Düşünsenize bu blog yok, muhabbetim yok! Ay bilemeyeceğim yani, düşüncesi bile korkunç. Çok fazla gelmeyeceğim üstünüze..

      Şu anda en yakın olduğum birsürü kızların arasında bir husumetler var. Ahahah olaylar olaylar. Biri diğerine küsüyor. Çok farklı diğer iki arkadaştan biri de diğerini rahatlıkla suçluyor. Yani farklı çevreler, benzer çekişmeler güzelim. Benimle çekişmeye cesaret edebilecekler yok, çünkü o kadar pozitif(puhahahahhhh) bir tutum sergiliyorum ki. Hem bazı konularda yardımıma ihtiyaçları var, isteseler de terso yapamazlar bana. Hepsini tek tek öpüyorum buradan.

      Yine sınavıma çalışırken beni sürekli sorularıyla boğan arkadaşların hepsine bir yardım meleği gibi elimi değdirip onları da onurlandırdıktan sonra sınavın yapılacağı sınıfa gittim, son çalışmalarımı yapmak üzere konsantre oldum ki gülen mi dersin, soru soran mı dersin. Ay gidin bi lan! Sırf bu kadar boğulmamak için de sanırım "transseksüelim" diye bağıracağım. AY ne rahatlarım o zaman! Neyse ondan sonra sınav geliyor, başlıyoruz. Tabi seçmeli bir ders olduğu için kültür ağırlıklı bir ders. Ve sorulara baktığımda gözümde şimşekler çaktı, evet konuyu LGBTİ'lere getirebilecektim. Peki ben bu altın fırsatı nasıl kullandım? Ahahahah tabiki de aktivizmimi yaparak! Bir an bile pişman olmadım. Adımlarımı sağlıklı ve çeşitli farklı platformlarda attıktan sonra egomu tatmin edip yardımseverlik mastürbasyonumu yaptıktan sonra, aslında bizler için ne kadar da büyük bir iyilik yaptığımı düşündüm. Kahretsin, ay ne kadar da muhteşem fikirleri olan, herşeye bereketini savuran bir kızım böyle ben ahahahahhh... Onu da derste bize verdikleri kadarını yazdım, daha fazlasını değil. Hani bir dahaki dönemlerde diğer öğrencilere karşı da pozitif önyargılarla yaklaşsın diye yapmadığım kalmadı ayol. Hani dersin hocası aslında benim, ben olmasam o ders yürümez bile. Bakalım o çok sevimli hocacığım bu potansiyeli kıskanıp not mu kıracak, yoksa gönlümü hoş tutup 100'ü çakacak mı ;) Ay hadi inşallah der geçerim bacım.


 
      O değil de bazen iptal olan derslerin iptal olduğunu son anda öğrenirsem cidden çok değişik ruh halleri içerisine giriyorum. Anlatılmaz da, yaşanmaz da. Öptüm hadi. Bu kadar yazdım yeter. Hadeee başka kapıya!! Not: Gebertirim kız, o saçını başını yolarım senin! Ayrıca *** gibi giyiniyosun ve çok mıymıy konuşuyorsun, tam ağlatmaıksın. Çiğ çiğ yerim seni. :) (kime dediğimi söyleyip te kendimi ifşa edemeyeceğim, ahahah, çatlayın meraktan)
Sosyal Medyada Paylaşın:    Facebook Twitter Google+ Stumble Digg
 photo geri_zpsvjjlxydp.png  photo ileri_zpsmnpu8fzu.png

2 yorum:

  1. Neren kötü? Seni kim inandırdı kötü kız olduğuna? Ben bu yazıda, yardım isteyen insanları geri çeviremeyen Tiffani gördüm. Şeytanlık hamurunda yok bir kere. Otur en bildiğin işi yap. Melek gibi ol :D:D

    YanıtlaSil
  2. ilerde bana yardımı dokunabilecek kişiler. Babamın hayrına milleti çekmiyom bebeem.

    YanıtlaSil